xstreem Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Alla proffsspelare är pengagalna idioter, som inte har någon anda i spelet, utan dom bryr sig bara om sina jävla pengar, och sina jävla bilar, och sina jävla fruar, som begär att spelarna i sig ska tjäna en jävla massa pengar, så fruarna kan få fina smycken och fina klänningar och så... Jippi! Sidan 147 är min, och mina förutfattade meningars! Redigerad 4 november, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Alla proffsspelare är pengagalna idioter, som inte har någon anda i spelet, utan dom bryr sig bara om sina jävla pengar, och sina jävla bilar, och sina jävla fruar, som begär att spelarna i sig ska tjäna en jävla massa pengar, så fruarna kan få fina smycken och fina klänningar och så... Jippi! Sidan 147 är min, och mina förutfattade meningars! Många är säkert det, men inte alla, absolut inte. Det är en bit att gå för att nå dom pengarna också. Men en funderare som djurgården borde ta är sina spelarlöner osv. Så mycket som Quirinho (stavning?) kostar typ hela AIKs startelva, vilka borde egentligen gå vinnande ur striden och spela om guld just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jasså det är de mff står för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jasså det är de mff står för! Spam, reported! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Spam, reported! Vafan är det för spam? Det har väl med fotboll att göra? Snälla nån. Ditt inlägg var ju väldigt givande också. --- RL här kommer vi! 1 poäng mot röven så har vi RL. Tänk om Brajens fans inte hade stormat planen... då hade dom varit före oss. Då hade vi inte varit nästan klara. Redigerad 4 november, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Spam, reported! Spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Han har postat exakt samma post i 2 trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vafan är det för spam? Det har väl med fotboll att göra? Snälla nån. Ditt inlägg var ju väldigt givande också. --- RL här kommer vi! 1 poäng mot röven så har vi RL. Tänk om Brajens fans inte hade stormat planen... då hade dom varit före oss. Då hade vi inte varit nästan klara. Henke larsson sa att RL var skit, HiF verkar inte bry sig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Henke larsson sa att RL var skit, HiF verkar inte bry sig om det. Han tycker det... men han är inte hela HIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Han har postat exakt samma post i 2 trådar. Du har postat samma skit i varje inlägg du gjort på forumet. -- Heja Barca! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Du har postat samma skit i varje inlägg du gjort på forumet. -- Heja Barca! Du har tyvärr fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det inte barca på tv ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det inte barca på tv ikväll? Tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det inte barca på tv ikväll? Deportivo La Coruña-Barcelona TV4+ kl 21:55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Sista omgången av allsvenskan idag Vem vinner allsvenskan och får det absoluta kravet att vinna nästa år igen? Oavsett vem som vinner ska det bli kul och se om de klarar trycket nästa år Som vi har varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Sista omgången av allsvenskan idag Vem vinner allsvenskan och får det absoluta kravet att vinna nästa år igen? Oavsett vem som vinner ska det bli kul och se om de klarar trycket nästa år Som vi har varje år. Usch ja. Alla sätter så fruktansvärt höga krav på maff. Alla tror dom bara ska flyga in bollen eftersom dom har en sån jävla bra trupp. -- Guldstriden... jag tror (och hoppas) att maff gör nånting bra och förlorar mot AIK. Elfsborg spelar 1-1 och guldet går till 08:orna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Men en funderare som djurgården borde ta är sina spelarlöner osv. Så mycket som Quirinho (stavning?) kostar typ hela AIKs startelva, vilka borde egentligen gå vinnande ur striden och spela om guld just nu? Q var den mest pinsamma värvningen genom hela 2000-talet, ja, t.o.m. värvningen av Jeppe Blomqvist var bättre. Det var just det här att ingen ens hade varit nere och scoutat Quirino som gjorde mig bedrövad, man lägger inte halva sitt kapital på en spelare som man inte ens vet hur bra han är. Misslyckad chansning, men Q:s kontrakt ahr inte gått ut än... Kul annars med sista omgången ikväll, halva DIF-truppen är skadad vilket absolut inte är bra. Som tur är möter vi ett lag som vi ska förlora mot så nu kan Lunkan och Bosse hoppa in på planen. Men hade detta varit en avgörande match om guldet och så mpnga hade varit sjuka/skadade så hade jag tagit livet av mig. Drömde förövrigt att Djurgården spelade 1-1 mot Efsborg, Komac gjorde mål för DIF och Jon Jönsson för Elfsborg. Som tur är så kommer inte min dröm gå i uppfyllelse eftersom Komac är avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Kul annars med sista omgången ikväll, halva DIF-truppen är skadad vilket absolut inte är bra. Som tur är möter vi ett lag som vi ska förlora mot så nu kan Lunkan och Bosse hoppa in på planen. Men hade detta varit en avgörande match om guldet och så mpnga hade varit sjuka/skadade så hade jag tagit livet av mig. Drömde förövrigt att Djurgården spelade 1-1 mot Efsborg, Komac gjorde mål för DIF och Jon Jönsson för Elfsborg. Som tur är så kommer inte min dröm gå i uppfyllelse eftersom Komac är avstängd. Tror ju iof många av spelarna som är skadade skulle spela om vi hade haft chansen till guld, är väl typ bara Barsom är som var/är svårt skadad, och han har ju redan vart borta halva säsongen. Men Jonson spelar trots feber så då har vi den tyngd vi behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Alltså nu får fan Aik vinna SM-guld om de vill. Inte bara det att Djurgården rullar runt med Elfsborg och man fick ett mål som är emot reglerna, utan Eöfsborg är tamefan de största jävla fittorna jag har sätt springa runt på en fotbollsplan. Mathias Svensson är en ful jävel som helt klart skulle fått en varning efter påhoppet på Pa Dembo ibörjan, Pa Dembo blev skadad men spelade vidare. Men Mathias Svensson fortsätter leka gay och viker ner sig i en nickduell mot Sölvi, DIF vinenr bollen. Fröjdfeldt som jag tror har Sveriges minsta kuk blåsre av för skallskada. Elfsborg väljer däremot inte att spela bollen till DIF trots att de ahde fördel utan spelar upp till sina anfallare, Djurgårdsförsvaret blir helt paff och 1-0 till wannabegöteborgarna. En situation senare går någon liten jävel in en duell hyfsat sent mot Dembo. Dembo vinner bollen, lilla kllen satsar ändå mot Dembo och han får en spark i huvudet. Utrullandes senare på bår, gult kort till lilla killen, ooooj. Fan vad jag hatar Elfsborg. Hoppas fan att DIF vänder detta och sen får vilket jävla lag som helst vinna. @Kiedis: Mjaa, iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag ska ner på stan och fira medalj . Ashärligt med 1-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts