Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Arsenal - CSKA Moskva ikväll! På TV6 20:30! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Arsenal - CSKA Moskva ikväll! På TV6 20:30! Man Utd vs FC Kopenhagen på ESPN!!! kl 20.40!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Man Utd vs FC Kopenhagen på ESPN!!! kl 20.40!!!! Sänds den inte på någon annan kanal? Redigerad 1 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Man Utd vs FC Kopenhagen på ESPN!!! kl 20.40!!!! Vilken jävla vecka dom har i Köpenhamn, Copenhagen music week med MTV EMA, och som pricken över I:et så är det FCK - Man U. Har inte sett någon startelva från Manchester än men antar att dom ställer upp med ordinare lag, dom borde vinna, dom kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Säger det igen, men FCK historien är inget annat än irriterande. För tre år sedan lekte vi dem i UEFA-cupen, nu pumpas det in pengar och Man United och Celtic kommer på besök. Men det finns ljusa stunder i snöyran. Bosse hade sagt till Expressen igår att DIF "har en plan" inför framtiden. EDIT: Nu hade någon jävla idiot i SvFF sagt till AIK:s SvenskaFans sida att om supportrar ur DIF leden stormar planen mot Taco på söndag så finns det risk att DIF kommer degraderas och SM-guldet går till Aik. Jag fattar inte hur idioterna på SvFF får ihop det. Ska det vara så att man får tre minuspoäng eller ska man åka ner en division? Hur i helvete går det till? Redigerad 1 november, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Hahaha! Kom igen storma planen det hade varit ball! . Ska det vara så att man får tre minuspoäng eller ska man åka ner en division? Hur i helvete går det till? Hammarbys stormning var troligvis inte planerad, det blev så därför att fansen blev förbannade. Men detta är planering till att hindra AIK från att ta guld. Men det ska inte vara så stora straffskillnader. I såfall skulle hammarby också åkt ner. Redigerad 1 november, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hahaha! Kom igen storma planen det hade varit ball! . Hammarbys stormning var troligvis inte planerad, det blev så därför att fansen blev förbannade. Men detta är planering till att hindra AIK från att ta guld. Men det ska inte vara så stora straffskillnader. I såfall skulle hammarby också åkt ner. Spelar ju egentligen ingen roll om den skulle vara planerad eller inte, stormning som stormning, idioti som idioti. Det som spelar roll är vad SvFF ger ut för straff, man är ju aldrig säker längre, och det ska man vara med tanke på hur grovt "brottet" är. Men eftersom det inte är så kan man inte ta SvFF på allvar, vilket man helt klart borde kunna göra. Och nej, det hade inte varit ball om vi stormade planen, det hade varit absurgt och det skulle göra Allsvenskan till en ännu pinsammare liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Spelar ju egentligen ingen roll om den skulle vara planerad eller inte, stormning som stormning, idioti som idioti. Det som spelar roll är vad SvFF ger ut för straff, man är ju aldrig säker längre, och det ska man vara med tanke på hur grovt "brottet" är. Men eftersom det inte är så kan man inte ta SvFF på allvar, vilket man helt klart borde kunna göra. Och nej, det hade inte varit ball om vi stormade planen, det hade varit absurgt och det skulle göra Allsvenskan till en ännu pinsammare liga. Tänk så här (jag vet att det inte är samma sak men..): Att mörda någon planerat ger högre straff (vanligtvis) än att man mördar någon man träffar på krogen och börjar gräla och man slår ihjäl honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Tänk så här (jag vet att det inte är samma sak men..): Att mörda någon planerat ger högre straff (vanligtvis) än att man mördar någon man träffar på krogen och börjar gräla och man slår ihjäl honom. SvFF kan ju inte veta om en stormning på söndag skulle vara planerad, det är ju inte någon DIF-anhängare som gått ut med det om man säger så. Bara för att man inte vill att Aik ska vinna så betyder det inte att stormningen är planerad, då var ju det Hammarbyfansen gjorde minst lika planerad eftersom att dom inte ville att DIF skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jo matchen visas också på: http://myp2p.eu/index.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 SvFF kan ju inte veta om en stormning på söndag skulle vara planerad, det är ju inte någon DIF-anhängare som gått ut med det om man säger så. Bara för att man inte vill att Aik ska vinna så betyder det inte att stormningen är planerad, då var ju det Hammarbyfansen gjorde minst lika planerad eftersom att dom inte ville att DIF skulle vinna. Enligt intervjuerna med DIFleden så är det ju redan planerat att det blir stormning om elfsborg leder så att elfsborg ska få 3poäng. Aja jag bryr mig, tycker bara det är töntigt OM man nu har planerat detta, skaffa ett bättre lag själva istället. Ska bli spännande och se hur allt snack tar vägen både före och efter med facit i hand, då menar jag inte bara vart guldet hamnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Enligt intervjuerna med DIFleden så är det ju redan planerat att det blir stormning om elfsborg leder så att elfsborg ska få 3poäng. Aja jag bryr mig, tycker bara det är töntigt OM man nu har planerat detta, skaffa ett bättre lag själva istället. Ska bli spännande och se hur allt snack tar vägen både före och efter med facit i hand, då menar jag inte bara vart guldet hamnar. Vilka intervjuer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vilka intervjuer? Antar att du inte såg sporten igår eller om det var i måndags. Människor om inte ville visa ansiktet sa att detta var planerat samt att domv ar beredda på att gå över lik bara för att AIK inte skulle kunna nå guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Läste också om det. Men 'gå över lik' är ju för sjutton ett ordspråk, när jag säger att jag går över lik om Rikard Norling skulle börja träna DIF så betyder ju inte det att jag ska storma en fotbollsplan, det är så typiskt media, skrämmer bara upp folk som ska gå på fotboll. Sen om det vara så att vissa folk stormar fotbollsplanen så accepterar jag bestraffning, men jag accepterar fan inte grovare bestraffning än Hammarby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nu när ryktena är i full gång borde dom sätta in full polis styrka annars är det SvFF som ska ta smällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Läste också om det. Men 'gå över lik' är ju för sjutton ett ordspråk, när jag säger att jag går över lik om Rikard Norling skulle börja träna DIF så betyder ju inte det att jag ska storma en fotbollsplan, det är så typiskt media, skrämmer bara upp folk som ska gå på fotboll. Sen om det vara så att vissa folk stormar fotbollsplanen så accepterar jag bestraffning, men jag accepterar fan inte grovare bestraffning än Hammarby. Såklart jag vet att det är ett ordspråk, men det var ju inte det enda som kom fram. Hur som hellst, bestraffning är en självklarhet, men SvFF verkar inte ha någon vidare koll på hur man ska bestraffa i olika situationer. Nu har dom tydligen hotat med nedflyttning för dif, hur tänker dom då? vad har dif gjort för att förtjäna att bli nedflyttade? inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Fyra frilägen i första halvlek och inget mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 1-0! HÄRLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 JÄVLA SKIT! Större tur finns det inte!!! Finns det nån gud så säger jag till denne person: DRA ÅT HELVETE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Komiskt när du själv inte ens vet vilken melodi det är. Något säger mig att det rådet kaos i bajenfamiljen pga. att AIK har en ramsa som fått ordentligt med fäste istället för en ramsa som puffar fram i bajenfamiljen. Lite komiskt när ni själva fått ramsan från HV71, inte klagar dom inte? nej för den har fått fäste i HV71nästet, är det bara bajen som itne kan sjunga den? verkar nästan så, de ödslar sin tid åt att klaga på att andra sjunger och festar till melodin istället. THERE´S ONLY 1 TOMMY JHONSON. EDIT: Solen stiger aldrig över Söderstadion, så det blir nog jobbigt för er att sjunga den. "Framåt stolta" sjungs av väldigt många lag här i Sverige, och vi kan absolut inte säga att det är "våran", finns det någon lagbok där det står vems ramsa som är vems? nej skulle inte tro det. Söderstadion ramlar ner. "Framåt stolta..." är en AIK-ramsa oavsett om IFKG och andra lag sjunger den Och sen har ugglamelodin sjungits sen 95-96 men Håve kanske har sjungit den längre än så "Vi har aldrig vunnit cupen är väl inaktuell nu, eftersom andra raden inte stämmer sedan 2001. Det gör inte så mycket, vi har fler texter till den här melodin. På svenska brukar den kallas "Jesus älskar alla barnen" och sjungs väl oftast i söndagsskolan. En helt annan text skrevs av Joe Hill år 1913, "The Tramp" (Luffaren). Ursprunget till den i sin tur är "On, on, on, the boys came marching" av G.F. Root, och då snackar vi artonhundratal." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts