rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ditt uttalande om spelare i VM-truppen. Men du verkade göra en så stor sak av att Pontus spelade i lanslaget. En spelare gör inte hela laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Men du verkade göra en så stor sak av att Pontus spelade i lanslaget. En spelare gör inte hela laget. Precis, så varför gör du Henke till hela HiF?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Precis, så varför gör du Henke till hela HiF?? När har jag gjort det? Jag är väl ändån den som har förespråkat här på forumet om att folk tror att Henke är hela HIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Hmm, blev osäker här, har du hört något speciellt ord osv. från oss så jag vet ungefär vilken ramsa det är tal om här? @Qouad: Jo jag såg matchen, AIK spelade inte dåligt, det gjorde heller inte GAIS, vem som hellst hade kunnat vunnit den matchen, ett massivt regn gjorde det otroligt svårspelat och planen blev allt sämre och sämre, varsitt ribbskott. @GTApimp: Om vi nu är lillebror så har jag en ständig undran, 6poäng, wtf? Nej jag hörde bara melodin och jag har sumpat ljudet så kan inte söka på aik/bajenramsor på youtube heller Btw är det vi som är lillebror men vi är bäst ändå Alltid först! Shalalalalalaaa http://www.youtube.com/watch?v=_vBtlNoLLhs&NR Redigerad 31 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Men du verkade göra en så stor sak av att Pontus spelade i lanslaget. En spelare gör inte hela laget. Nej, det inklistrade citatet handlade mer om segern över HIF med 8-2.. Sen att Ponuts namn kom med var väl inte direkt lika relevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 @GTApimp: Om vi nu är lillebror så har jag en ständig undran, 6poäng, wtf? Lillebror måste ju gå upp och sätta storebror på plats då och då. Men lillebror, 11-10... Aja nevermind. Girondins de Bordeaux ska upp till Anfield och TA tre poäng, det är ett måste annars går man inte vidare från gruppen. Ska man gå enligt den läskiga teorin som Bordeaux följer så kommer vi faktiskt förlora ikväll, eftersomvi knockade Sedan i helgen, MEN. Faubert är tillbaka, säger det något? Ja det gör det. Han är Frankrikes halt klart bästa ytterbackspelare. Tråkiga är bara att Jurietti är skadad. MEN. Vi vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 När har jag gjort det? Jag är väl ändån den som har förespråkat här på forumet om att folk tror att Henke är hela HIF. Hela jävla tiden har du snackat om Henke är Kung m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Lillebror måste ju gå upp och sätta storebror på plats då och då. Men lillebror, 11-10... Aja nevermind. Girondins de Bordeaux ska upp till Anfield och TA tre poäng, det är ett måste annars går man inte vidare från gruppen. Ska man gå enligt den läskiga teorin som Bordeaux följer så kommer vi faktiskt förlora ikväll, eftersomvi knockade Sedan i helgen, MEN. Faubert är tillbaka, säger det något? Ja det gör det. Han är Frankrikes halt klart bästa ytterbackspelare. Tråkiga är bara att Jurietti är skadad. MEN. Vi vinner. Det roliga med CL är ju att Barca ligger pyrt till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det roliga med CL är ju att Barca ligger pyrt till Nej det roliga med CL är att om Inter förlorar ikväll så får Mancini sparken. Och eftersom inte åker upp till Moskva så har dom ingen chans alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hela jävla tiden har du snackat om Henke är Kung m.m. Ja... vad gör han hela laget för han är kung? Fast jag ska nog ångra mitt det där. Danne är kungen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ja... vad gör han hela laget för han är kung? Fast jag ska nog ångra mitt det där. Danne är kungen alltså. Jag har inte sagt att han är kung, men det har du! Barca leder med 1-0 mor Chealsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag har inte sagt att han är kung, men det har du! Ja? Vad är det med de? Förstår fortfarnade varför inte han gör hela laget bara för han är kung. Sänds Barca - Chealsea nånstans? Redigerad 31 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Ja? Vad är det med de? Förstår fortfarnade varför inte han gör hela laget bara för han är kung. Sänds Barca - Chealsea nånstans? På internet tv kan du se. ladda ner sopcast på www.sopcast.com välj under sports guangdong kanalen. Eller gå in här: http://myp2p.eu/Matches/Match1.htm 1-1 nu Redigerad 31 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 På internet tv kan du se. ladda ner sopcast på www.sopcast.com välj under sports guangdong kanalen. Eller gå in här: http://myp2p.eu/Matches/Match1.htm 1-1 nu 2-1 till barca just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Till söndag ska vi testa våra nya ramsor; Framåt stolta Hammarby, Hammarby, Hammarbyyyy! och "Solen stiger över Söderstadion" Hoppas det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 2-1 till barca just nu. 2-2, shackmatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 2-2, shackmatt Jävla tur Drogba har, och jävla Marquez som inte tar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag hatar djurgården mer än någonsin, men vad spelar det för roll? det blir fest på Råsunda på söndag oavsett, 22118 sålda biljetter säger väll allt? Btw, GTApimp, inte ens handbollsderbyt kunde ni vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Btw, GTApimp, inte ens handbollsderbyt kunde ni vinna Nja fast handbollen är det ju lite si och så med, vi ahr ju i stort sätt ändrat på hela laget innan säsongen. Och man måste tänka på att vi bara hade vunnit en match av sju innan derbyt också. Men vi kommer nog snart igen ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Till söndag ska vi testa våra nya ramsor; Framåt stolta Hammarby, Hammarby, Hammarbyyyy! och "Solen stiger över Söderstadion" Hoppas det går bra! Komiskt när du själv inte ens vet vilken melodi det är. Något säger mig att det rådet kaos i bajenfamiljen pga. att AIK har en ramsa som fått ordentligt med fäste istället för en ramsa som puffar fram i bajenfamiljen. Lite komiskt när ni själva fått ramsan från HV71, inte klagar dom inte? nej för den har fått fäste i HV71nästet, är det bara bajen som itne kan sjunga den? verkar nästan så, de ödslar sin tid åt att klaga på att andra sjunger och festar till melodin istället. THERE´S ONLY 1 TOMMY JHONSON. EDIT: Solen stiger aldrig över Söderstadion, så det blir nog jobbigt för er att sjunga den. "Framåt stolta" sjungs av väldigt många lag här i Sverige, och vi kan absolut inte säga att det är "våran", finns det någon lagbok där det står vems ramsa som är vems? nej skulle inte tro det. Söderstadion ramlar ner. Redigerad 1 november, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts