Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

YES! Madani avstängd! :lol: Match på tisdag sista hemmamatchen! Enade mot hyckleriet :lol:

Tyvär blir det nog SM-guld för De fördömda... Heja HeIF i cupen så blir 4:e platsen intertotoplats! Mot RL! :lol:

http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3865 HYYYYYYYYYYYYYYPE!

Dif har ingenting att glädja sig åt längre, då hypar dom till handbollen istället.

@catlover:

Omg ni äger.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dif har ingenting att glädja sig åt längre, då hypar dom till handbollen istället.

@catlover:

Omg ni äger.

Vi har en hel del som vi fortfarande "hypar" oss åt. Bortsätt från Silly Season så är hockeyn i full gång. Vi ligger på slutspelsplats och vann senast idag borta mot Skellefteå med 2-0 och det har ingen glömt. Sen att vi har startat en hemsida för handbollen och skrivit att vi snart möter Aik i derby så betyder inte det att vi hypar oss. Det hade ju varit värre (värre är fan fel ord) om det inte kommit upp alls.

Bara för att ni ligger högre upp än oss i fotbollen, så gläds inte ni åt något annat längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa inte att ni gjorde det, och när Henke är kass är HIF kasst. :)

Visste att du skulle säga något sånt. Vi slog mff med 3-1. Vände 0-1 till 3-1. Vänta nu... då va ju Henke avstängd? ^_^

Skaffa lite fakta innan du anklagar grabben.

Nu dumpar vi det här sandlådesnacket och håller uppe nivån va? :o

Jävligt tråkigt med sista hemmamatchen på säsongen. Ett halvår till allsvensk fotboll igen, gråter inombords. Aja... kanske får se nån RL match hemma och cupfinalen i Solna. Kanske en Uefa cup match hemma om vi vinner cupen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste vara den ända här som nästan njuter över att Allsvenskan är slut. Jag som hade sätt fram emot den så mycket när vi spöade Vålerenga borta med 3-1 för 9 månader sen. Men de var då det, nu är det nya tider, tider som man inte önskade fanns. Aik kommer vinna SM-guld och vi har gjort en värdelös säsongen både som lag, styerelse och fans. 2006, vilket jävla rövår.

Glöm Allsvenskan skulle jag ju göra.

*Glömmer*

Njuter av att det ikväll är O Clássico i Portugal mellan FC Porto och SL Benfica. Det är nutid mot dåtid. Både lagen står med supernya arenor och klassiska supportergrupper. Super Dragoes mot Diabos Vermelhos, ahhh, fantastiskt. Senast dom möttes vann Benfica, men nu är det nya tider, och jag tippar nästan stenkallt på att Porto vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste att du skulle säga något sånt. Vi slog mff med 3-1. Vände 0-1 till 3-1. Vänta nu... då va ju Henke avstängd? :)

Skaffa lite fakta innan du anklagar grabben.

Nu dumpar vi det här sandlådesnacket och håller uppe nivån va? ^_^

Jävligt tråkigt med sista hemmamatchen på säsongen. Ett halvår till allsvensk fotboll igen, gråter inombords. Aja... kanske får se nån RL match hemma och cupfinalen i Solna. Kanske en Uefa cup match hemma om vi vinner cupen? :o

Det var en person som avgjorde de derbyt: Olof "slowmotion" Persson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har en hel del som vi fortfarande "hypar" oss åt. Bortsätt från Silly Season så är hockeyn i full gång. Vi ligger på slutspelsplats och vann senast idag borta mot Skellefteå med 2-0 och det har ingen glömt. Sen att vi har startat en hemsida för handbollen och skrivit att vi snart möter Aik i derby så betyder inte det att vi hypar oss. Det hade ju varit värre (värre är fan fel ord) om det inte kommit upp alls.

Bara för att ni ligger högre upp än oss i fotbollen, så gläds inte ni åt något annat längre...

Stämmer, det finns ju inget annat att glädja sig åt direkt men vi går på hockeyn t.ex. ändå.

Finns inte mycket att jubla för i hockeyn direkt, så varför glädjas åt det?

det finns tusentals anledningar till att glädas åt fotbollen, därför är fotbollen det enda vi har i huvudet just nu.

Sen är det lite synd att du itne förstog min ironi i mitt förra inlägg.

EDIT:

Vi glömmer inte, vi siktar mot framtiden.

---------------------------------

Tack Stuart.

KROSSA GAIS.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en person som avgjorde de derbyt: Olof "slowmotion" Persson.

Vem som helst är slowmo jämfört med Luton. :P

---

Så jävla orättvist. Så jävla mycke chanser vi hade.

Sen sitter det 40-50 elfsborgare mitt på Östra och sjunger ramsor. Fy fan alltså... sitta på neutral mark 300 m från Hemmasupportrarna. Sen vid målet viftade dom med halsdukarna mot supportrarna. Jag hoppas med hela mitt hjärta att dom får stryk.

Elfsborg fyllde sin borta sektion... med vafan då? Dom sjöng inte det minsta... eller. Vid 1-0 målet så jublade dom och sjöng "Heja Elfsborg" och viftade med sina fula halsdukar. Vid 1-1 såg jag inga halsdukar och hörde ingenting. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, det finns ju inget annat att glädja sig åt direkt men vi går på hockeyn t.ex. ändå.

Finns inte mycket att jubla för i hockeyn direkt, så varför glädjas åt det?

det finns tusentals anledningar till att glädas åt fotbollen, därför är fotbollen det enda vi har i huvudet just nu.

Sen är det lite synd att du itne förstog min ironi i mitt förra inlägg.

EDIT:

Vi glömmer inte, vi siktar mot framtiden.

Jo jag tyckte det luktade lite ironi i inlägget därför drog jag själv på lite ironi i sista meningen. Men för mig är det acceptebelt att ni går på fotboll, fast det hade varit konstigt om det varit oacceptabel för dig om vi går på handboll. Fast nu var det ju ironi inlägget så nevermind.

Gaah nu får man ju nästan gå så långt så man får gratta Aik till guldet. Fan vad illa jag mår. Klent av Elfsborg att tappa sin ledningen minuten senare. Fast Aik ska inte vara säkra än, 6 poäng på 2 matcher är aldrig givet.

@rabarben: Orättvist? Naj det skulle i alla fall inte jag kalla det. Elfsborg fick ett felaktigt beslut emot sig som skulle resulterat i mål därför var man värda minst ett mål. Ni fick inte särskilt farliga chanser, var bara ett läge som den där argentinaren borde suttit.

Sen tycker jag du ska börja stå för att Elfsborg har bättre bortastöd än ni. Det fick vi i alla fall se idag. Synd bara att dom aldrig kommer, dom som var på Olympia idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor