tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 ÖIS 1 - 2 MFF Fan. Vi tog ledningen. 3 min senare gör Afonso mål. Och Malmös 1-2 mål. Fy fna va dåligt försvarsspel av ÖIS. Men om man ska jämnföra med GAIS-matchen så var vi jävligt bra. Jag tycker att det skulle varit mer rättvist med oavgjort. Inte jag. Vi vann helt rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 ÖIS får det tufft nästa vecka mot AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jaa vad säger man. Fanns det egntligen några ljusglimtar i denna match? En sak är säker, Bajen ska inte satsa på snygga tifon, det går bara inte. Nej Sveriges bästa tifogrupp finns i Östra Stockholm och håller på Djurgården. Matchen i sig var ingen riktig nagelbitare, men inget sömnpiller heller. Domaren var ju som alla andra domare i Sverige, en riktig katastrof. Först i slutet på första när han blåst för en DIF-hörna men sedan ändrade sig när Ruström kom fram till han och frågade om sex ller nåt sånt. Ja då blåste han för halvtid istället. Sen kan man väl säga vad man vill om Jonsons utvisning. Allihop såg att DIF skulle få straff och kapningen borde resulterat i gult istället för rött. Men vafan. 0-0. Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Gah, 1 - 1 mellan Elfsborg - IFK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Gah, 1 - 1 mellan Elfsborg - IFK. Haha blowit gjorde mål i 91 minuten och hade totalt 2 skott under hela matchen. Orättvist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jaa vad säger man. Fanns det egntligen några ljusglimtar i denna match? En sak är säker, Bajen ska inte satsa på snygga tifon, det går bara inte. Nej Sveriges bästa tifogrupp finns i Östra Stockholm och håller på Djurgården. Matchen i sig var ingen riktig nagelbitare, men inget sömnpiller heller. Domaren var ju som alla andra domare i Sverige, en riktig katastrof. Först i slutet på första när han blåst för en DIF-hörna men sedan ändrade sig när Ruström kom fram till han och frågade om sex ller nåt sånt. Ja då blåste han för halvtid istället. Sen kan man väl säga vad man vill om Jonsons utvisning. Allihop såg att DIF skulle få straff och kapningen borde resulterat i gult istället för rött. Men vafan. 0-0. Jag är nöjd! Brukar låta sådär när de går dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Här ser vi då vilka som är Sveriges just nu bästa tifogrupp. http://www.waltari.com/bilder/2006/difbajen/slides/P4100021.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Här ser vi då vilka som är Sveriges just nu bästa tifogrupp. Kunde gjorts snyggare för dom pengarna med en sådan stor publik. BTW, ÖIS-MFF , 4.000 åskådare. WTF? Och då blev ujsarna utsjungda! Redigerad 10 april, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Här ser vi då vilka som är Sveriges just nu bästa tifogrupp. http://www.waltcom/bilder/2006/difbajen/slides/P4100021.jpg Vart vart? jag ser inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kunde gjorts snyggare för dom pengarna med en sådan stor publik. BTW, ÖIS-MFF , 4.000 åskådare. WTF? Och då blev ujsarna utsjungda! Som sagt är det nog MFFs supportrar som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Som sagt är det nog MFFs supportrar som är bäst. Kan tänka mig det, dock så ska vi ger er en ordentlig match på sön den 23 april. Redigerad 10 april, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kan tänka mig det, dock så ska vi ger er en ordentlig match på sön den 23 april. Och då har vi hemma match ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vart vart? jag ser inte. Hahahaha va du e lustig 30k, jag säger bara det. Aik mysslyckdes, DIF lyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lyckades med vad? Jag tycker erat tifo ser ganska likt ut ett annat tifo.. som AIK gjorde under 2004.. MOT er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Här ser vi då vilka som är Sveriges just nu bästa tifogrupp. http://www.waltari.com/bilder/2006/difbajen/slides/P4100021.jpg Riktigt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lyckades med vad? Jag tycker erat tifo ser ganska likt ut ett annat tifo.. som AIK gjorde under 2004.. MOT er.. Lyckdes komma över 30.000. Få se på bild på de tifot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jo, men de va ju fan derby.. Vi fick 24 mot GEFLE.. lyckas med de ni.. okej.. http://www.waltari.com/bilder/2006/difbajen/slides/P4100021.jpg LIKA? JA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Och då har vi hemma match Vi har hemma match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Vi har hemma match? Misstog mig på lagen mellan dig o moroni. Ehh KFF borde vi ta med 2-0. Redigerad 10 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jo, men de va ju fan derby.. Vi fick 24 mot GEFLE.. lyckas med de ni.. okej.. LIKA? JA. Det spelar väl ingen roll? 30000. Härligt härligt. och nej faktiskt är inte tiforna särskilt lika. Visst har båda ett klubbmärke i mitten, men jag tycker att DIFs klubbmärke är det finare av dom. Vimplarna runt om är också ganska likt. Men det är iaf något form av ett invecklat mönster på DIFs Tifo, Aiks, hmmm. Sen hade DIF två stycken feta overheadflaggor på kanterna. Men dom var ganska billiga eftersom man har använt dom förut. Man hade mosaik påden övre läktren. Och man hade mosaik på långsidan. Det hade INTE Aik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts