rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det är väl Cupen HIF spelar just nu? Allsvenskan... cupen spelas 11/11 Min mamma köpte 2 biljetter imorse upp dit! Ska se den med min pappa men ändån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Allsvenskan... cupen spelas 11/11 Min mamma köpte 2 biljetter imorse upp dit! Ska se den med min pappa men ändån! Do'h. Aja..nu får fan HF skärpa sig och ta 3 underbara poäng till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vi håååååller meeeed... LUTON ÄR BÄTTRE ÄN CHEALSEA! 2-1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nooooooooooooooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jaaaaaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Sveriges bästa lag just nu. http://www.youtube.com/watch?v=gugMs1h1ERM Mål. Redigerad 26 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Sveriges bästa lag just nu. http://www.youtube.com/watch?v=gugMs1h1ERM Mål. Sveriges bästa lag just nu är Helsingborg. Obesegrade sen... ehm... 17 Augusti eller nåt sånt. 10 matcher i rad är det iallafall. JAAAAAAAA! 3-1! Redigerad 26 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Sveriges bästa lag just nu är Helsingborg. Obesegrade sen... ehm... 17 Augusti eller nåt sånt. 10 matcher i rad är det iallafall. JAAAAAAAA! 3-1! Nej, Elfsborg ligger etta, då är dom bäst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nej, Elfsborg ligger etta, då är dom bäst just nu. Det är precis sånna som dig som gör att jag önskar att AIK vinner istället för Elfsborg. Så är Örgryte Sveriges sämsta lag bara för dom ligger sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det är precis sånna som dig som gör att jag önskar att AIK vinner istället för Elfsborg. Så är Örgryte Sveriges sämsta lag bara för dom ligger sist? Klart de inte är, de ligger ju sist i Sveriges bästa liga, de som ligger sist i Sveriges sämsta liga, är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Klart de inte är, de ligger ju sist i Sveriges bästa liga, de som ligger sist i Sveriges sämsta liga, är sämst. Men ett lag som vinner allsvenskan en gång (när vann ni senast?) kan man inte säga är Sveriges bästa lag. Inte Sveriges bästa lag just nu heller för den delen heller. Pimpen, Halo? Var e ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Men ett lag som vinner allsvenskan en gång (när vann ni senast?) kan man inte säga är Sveriges bästa lag. Inte Sveriges bästa lag just nu heller för den delen heller. Pimpen, Halo? Var e ni? Jag har aldrig sagt att något lag är bäst, jag bara påpekade för dig att Öster inte är SVeriges sämsta lag. Jag vet faktiskt inte när vi vann senast, det var för länge sedan, det är nästan så man önskar att spelare som håller samma klass som Gunnar Nordahl och alla de där gamla stjärnorna härifrån skulle poppa upp, så man får uppleva ett alsvenskt smguld innan man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Jag har aldrig sagt att något lag är bäst, jag bara påpekade för dig att Öster inte är SVeriges sämsta lag. Jag vet faktiskt inte när vi vann senast, det var för länge sedan, det är nästan så man önskar att spelare som håller samma klass som Gunnar Nordahl och alla de där gamla stjärnorna härifrån skulle poppa upp, så man får uppleva ett alsvenskt smguld innan man dör. Jag syftade på Elfsborg. 4-2! Finns bara en Henrik Larsson! Redigerad 26 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hade inte Elfsborg haft ledningen hade jag legat och kräkts nu. Men men, Göteborg ligger under med 4 mål. Deras supportrar är värda stränga jävla böter, men SvFF kommer inte bry sig, precis som man gjorde mot DIF. Alexandersson gjorde tydligen självmål, vilken sopig gris. Men det tråkiga är att Aik leder, men en sånhär dag så är man inte ledsen eller spyfärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hade inte Elfsborg haft ledningen hade jag legat och kräkts nu. Men men, Göteborg ligger under med 4 mål. Deras supportrar är värda stränga jävla böter, men SvFF kommer inte bry sig, precis som man gjorde mot DIF. Alexandersson gjorde tydligen självmål, vilken sopig gris. Men det tråkiga är att Aik leder, men en sånhär dag så är man inte ledsen eller spyfärdig. Berätta! Nu vill vi veta om det har blevet några "attacker" som det utlovats från firmorna. Har Göteborgssupportrarna gjort nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Gah jag vet inte om det var bråk innan matchen för jag har inte sätt början, men Arne Hegerfors sa att det var mycket tumulter innan match så man får väl räkna med det. Plus att man sulade in bengaler tydligen. Hoppas mer saker har hänt, roliga Göteborg! Göteborg torska, GAIS torska och Häcken fick med sig ett kryss. 1 pinne på 3 lag, och Göteborg ska vara Sveriges framsida fotbollsmässigt. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Kom precis hem, oj oj oj, första halvlek säger jag bara, det var bland det bästa jag har sett i år, synd bara att Özkan inte fick sätta dit årets mål. Och ni som undrar över hur det var med det som var "utlovat" av firman så kan jag bara medge att ja, det var tumult, överallt kring Råsunda, runt alla läktare faktiskt, var väll bara på ett ställe det small riktigt ordentligt annars var det mer fighter mot poliser som försökte stoppa "oss" och snutarna gjorde faktsikt ett godkänt jobb idag, förutom när dom stormade med hästarna, dom stormade mot vanligt folk och det blev kaos av allt. aja vill ni veta mer så får ni fråga är för trött för att skriva för tillfället. Så till matchen igen då, stundtals helt enorm stämning, dock var det något pack som tände en bengal och fick för sig att kasta den rakt bakåt helt plötsligt, dock belönades han med halvt misshandel och bars sedan ut av securityn, allt gick på 20 sekunder typ haha. Härlig hatstämning idag, det var mer hat än på länge mellan AIK och Göteborg, allt snack innan osv. trodde det skulle bli feta floppen och allt skulle vara som vanligt, men nej så var det verkligen inte idag, vem hade trott på 4-0? inte jag iallafall, GRYMT spelat idag och det menar jag verkligen. Såg att kattälskaren tyckte att Elfsborg var det bästa laget just nu, och jag håller verkligen inte med, turligt vinner man med 1-0 över GAIS, nästa omgång får ni stryk av Helsingborg som är starka förtillfället, och jag håller med Rabarben, Helsingborg är just nu bättre än elfsborg, men om jag får säga mitt, så är idag, AIK bäst i Sverige, den prestationen spelarna har stått för den här och förra säsongen, så mycket publik som vi faktiskt lyckat locka till oss och så mycket engagemang runt om allting, styrelsen är helt plötsligt kanonbra osv. men det är vad jag tycker, annars säger jag bara, Nej, Elfsborg är itne bäst just i detta nu. Förövrigt så var det inga tumulter inne på arenan innan match, det enda som hände inne på Råsunda var när Göteborgarna försökte ta sig in på familjeläktaren, men dom stoppades av poliserna som helt plötsligt sprang runt på IFKs läktare, det såg roligt ut och dom lyckades inte, tur är väll det. EDIT: Lägger in två bilder på halsdukshavet som kom fram återigen runt 85:e matchminuten. http://www.image-upload.net/files/5669/aik1.jpg http://www.image-upload.net/files/5669/aik2.jpg Återkommer med mer bilder från denna match då det finns mycket att hämta . Redigerad 27 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) YES! Madani avstängd! Match på tisdag sista hemmamatchen! Enade mot hyckleriet Tyvär blir det nog SM-guld för De fördömda... Heja HeIF i cupen så blir 4:e platsen intertotoplats! Mot RL! http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3865 HYYYYYYYYYYYYYYPE! Redigerad 28 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ellos imorron då. VInner vi denna matchen är fan o med RL säkrat! 4 poäng från bajen med 1 match kvar isånnafall. Sen kanske vi kan ta andra platsen! Dock får Gefle en Uefa cup plats men iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Det är precis sånna som dig som gör att jag önskar att AIK vinner istället för Elfsborg. Så är Örgryte Sveriges sämsta lag bara för dom ligger sist? Hahha ellerhur Eller vi kan säga att IFK Göteborg är sveriges bästa lag just nu eftersom dom leder maraton tabellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts