Halo Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Inte om man är ljusblå. Dom har inget hjärta. --- HIF - Sveriges tråkigaste lag alltså... hela truppen tillbaka. VInst här är jävligt viktig.. 41 poäng och man kan ju alltid hoppas att Elfsborg och AIK förlorar så är vi 2 p från SM-guld. Fast det är inte möjligt. Såklart att det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Fan vad jag hoppas att vi kommer det läget att det är avgörande mot Elfsborg, då jäklar ska ni få se på historiernas läggmatch. Hela b och c-truppen ska få känna på konstgräset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Ska man skratta eller gråta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Ikväll så ska vi har tre poäng borta mot Örgryte. Vilket jag i och för sig inte tror vi kommer få när Elias Storm säkert kommer få spela, och då kommer han säkerligen göra en kanonmatch och bryta varenda Djurgårdsanfall samtidigt som vi alla kommer gråta floder över att vi just släppte honom till ÖIS. Pricken över att fult I när det gäller Djurgårdens säsong bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Imorgon väntas den hårdaste drabbningen mellan AIK-Göteborg på jävligt länge. FB uppmanar vanliga supportrar till att försvara Solna imorgon, och för första gången på bra länge så är jag villig att hålla med FB denna gång. De ska inte känna sig välkommna imorgon, denna gång har de sig själva att skylla. Visst är det kanske fel att uppmana folk till att slåss, men vem har sagt att det behöver ske? Hur som hellst, nu får det fan vara nog med Göteborgsskit helt enkelt. Här har ni en orsak: "En 14 årig AIK:are i matchtröja som tillsammans med sin storebror skulle gå på sin första AIK match attackerades strax före matchstart med sparkar och slag utanför Gamla Ullevi. När 14-åringen oprovocerat slagits ner sparkade de 4-5 Göteborgsfansen honom i huvudet och magen." källa: http://www.sverigescenen.com Ska man skratta eller gråta... Gör vad du vill, tro vad du vill, om du visste bättre så skulle du också veta att ramsan från första början kommer från HV71, iallafall i Sverige. Det är en skön melodi helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Halo där har ni en orsak ja, men ni är inte osyldiga heller överallt va? Jag hoppas som fan att Göteborg åker upp och spöar skiten av er, inte för att jag gillar Göteborg, utan för att jag hatar hatar Aik. Ni kommer få det tufft, jäklar vilken revanschlust dom kommer känna. Angående dibels ramsa så hade jag ingen aning om att HV hade sådant hat mot oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Halo där har ni en orsak ja, men ni är inte osyldiga heller överallt va? Jag hoppas som fan att Göteborg åker upp och spöar skiten av er, inte för att jag gillar Göteborg, utan för att jag hatar hatar Aik. Ni kommer få det tufft, jäklar vilken revanschlust dom kommer känna. Angående dibels ramsa så hade jag ingen aning om att HV hade sådant hat mot oss. "Oskyldiga överallt", vad menar du med det då? Så du tror inte AIK har någon revanschlust efter alla dessa tappade poäng då? Tufft får man det alltid mot bra lag. Om du hånar över mitt sätt att råka skriva att dom var först med ramsan så menade jag självklart melodin, borde du också förstå. Precis som att jag skulle skriva till dig nu "dibels ramsa? jag visste inte att han hade en egen ramsa", larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 "Oskyldiga överallt", vad menar du med det då? Så du tror inte AIK har någon revanschlust efter alla dessa tappade poäng då? Tufft får man det alltid mot bra lag. Om du hånar över mitt sätt att råka skriva att dom var först med ramsan så menade jag självklart melodin, borde du också förstå. Precis som att jag skulle skriva till dig nu "dibels ramsa? jag visste inte att han hade en egen ramsa", larvigt. Förlåt att det var ofurmulerande. Men det jag menade var att det inte bara är IFK Göteborg som attackerar folk till höger och vänster, visst går dom jävligt lågt när man går på minderåriga och oskyldiga, men då kommer vi till ämnet: hur lågt har inte ni gått då? Attackerar familjeläktare och dylikt, gah, du vet vad jag menar. Och självklart trots jag Aik har revnschlusta, men jag förvarande för att IFK Götebog inte är tre friska poäng för att dom torskade med 3-0 senast, samtidigt som alla fick en geting i Expressen och liknande. Sen tog ju Aik in två mål senast plus att Elfsborg tappade i guldstriden. Så att så illa till ligger inte Aik. Hånar? Nej det skulle jag inte kalla det, snarare ett misslyckat skämt dåra. Men håna ska ju komma från rätt käft, när du kallar en larvig, men det är kanske ditt sätt att skriva. Aja nu hade visst DIF börjat, satt lite för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Förlåt att det var ofurmulerande. Men det jag menade var att det inte bara är IFK Göteborg som attackerar folk till höger och vänster, visst går dom jävligt lågt när man går på minderåriga och oskyldiga, men då kommer vi till ämnet: hur lågt har inte ni gått då? Attackerar familjeläktare och dylikt, gah, du vet vad jag menar. Och självklart trots jag Aik har revnschlusta, men jag förvarande för att IFK Götebog inte är tre friska poäng för att dom torskade med 3-0 senast, samtidigt som alla fick en geting i Expressen och liknande. Sen tog ju Aik in två mål senast plus att Elfsborg tappade i guldstriden. Så att så illa till ligger inte Aik. Hånar? Nej det skulle jag inte kalla det, snarare ett misslyckat skämt dåra. Men håna ska ju komma från rätt käft, när du kallar en larvig, men det är kanske ditt sätt att skriva. Aja nu hade visst DIF börjat, satt lite för länge. Menade mer att inlägget var larvigt och inte du. Attackera familjeläktare/vanliga läktare vet jag annat folk som har gjort. Hur som hellst, WM är inte välkomna till Solna, sen får ni andra säga vad ni vill. skulle bara vara otroligt skönt om dom kunde få lära sig en läxa någon gång. Orkar inte diskutera det där något mer så nu går jag vöer till matchen.. Hur tror ni det går? själv vågar jag inte ens gissa, det kan verkligen gå hur som hellst nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 När jag läste det där igår natt så ville jag spöa på varenda liten Glennjävel! HATA HATA HATA GÖTEBORG! Hoppas dock på et lika resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Menade mer att inlägget var larvigt och inte du. Attackera familjeläktare/vanliga läktare vet jag annat folk som har gjort. Hur som hellst, WM är inte välkomna till Solna, sen får ni andra säga vad ni vill. skulle bara vara otroligt skönt om dom kunde få lära sig en läxa någon gång. Orkar inte diskutera det där något mer så nu går jag vöer till matchen.. Hur tror ni det går? själv vågar jag inte ens gissa, det kan verkligen gå hur som hellst nuförtiden. Okej. Nog disskuterat. Jag hoppas på ett oavgjort för jag hatar båda lagen. Men jag har sådant äckligt hat till Göteborg så jag blir inte ledsen om Aik vinner. Det vart inte mindre när domaren hittade 40 gula kort i dagens match och Örgryte hade honom med sig hela matchen. Planen var som en jävla åker, pisnamt av Göteborg. Hoppas Lunkan går ut och värvar den där Toivonen, han var Örgrytre idag. Jukka Soukko, idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Tydligen kördes även "Vi ska våldta..." i AIK klacken mot Halmstad... Har jag hört fel eller var det så Halo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Förlåt att det var ofurmulerande. Men det jag menade var att det inte bara är IFK Göteborg som attackerar folk till höger och vänster, visst går dom jävligt lågt när man går på minderåriga och oskyldiga, men då kommer vi till ämnet: hur lågt har inte ni gått då? Attackerar familjeläktare och dylikt, gah, du vet vad jag menar. Och självklart trots jag Aik har revnschlusta, men jag förvarande för att IFK Götebog inte är tre friska poäng för att dom torskade med 3-0 senast, samtidigt som alla fick en geting i Expressen och liknande. Sen tog ju Aik in två mål senast plus att Elfsborg tappade i guldstriden. Så att så illa till ligger inte Aik. Hånar? Nej det skulle jag inte kalla det, snarare ett misslyckat skämt dåra. Men håna ska ju komma från rätt käft, när du kallar en larvig, men det är kanske ditt sätt att skriva. Aja nu hade visst DIF börjat, satt lite för länge. FB sätter hårt mot hårt mot WM för att dom har slagit oskyldiga som det har sagts och att dom har gått ut på nätet med hot mot FB. Dom har skrivit att dom ska döda folk i FB och AIK o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Tydligen kördes även "Vi ska våldta..." i AIK klacken mot Halmstad... Har jag hört fel eller var det så Halo? Det var halmstadsfansen isåfall, inte vi . Ser nu att många av er hoppas på ett oavgjort resultat, jag själv gick och la mig för 20 min sen, men jag är så jävla nervös att jag gick upp igen. Inte direkt nervös för matchen i sig, utan jag är nervös för situationen. Vi har chans att ta sm-guld, jag har itne riktigt hunnit fatta det ännu, allt som gått emot oss på 2000-talet kan nu vara påväg till en ny era, och vem vet, kanske en ny storhetstid för AIK, det är inte omöjligt iallafall. Är självklart nervös inför imorgon också, nu gäller matcherna så mycket, men det är såhär det ska vara. Har laddat upp med "The Business - No One Likes us" som väckningslåt imorgon haha, taggad från start är vad som gäller, vi som inte hade tänkt att slåss ska sjunga ut de asen. NI SOM E FRÅN GÖTEBORG, ÅKER ALLTID HEM I SORG, VI SÖRJER INGA FALLNA ÄNGLAR. Redigerad 25 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Gör vad du vill, tro vad du vill, om du visste bättre så skulle du också veta att ramsan från första början kommer från HV71, iallafall i Sverige. Det är en skön melodi helt klart. Källa? "Hammarby, vem fan vill åka pendeltåg... för vi tar oss fram... med tunnelbanevagn..." Orgnalramsan Btw så kommer ramsan från första början av Magns Uggla Förövrigt så diggar jag HVs ramsor >Skit i matchen, Håve är bäst ändå! *klapp*, >Håve blå är dom bästa. -Heja heja heja heja Håve., >Så kom igen, så kom igen, så kom igen vårt Håve-gäng. Vi ska kämpa för att vinna, så kom igen vårt Håve-gäng., Heja Håve in med pucken - HEJ HEJ! Big Lol! Redigerad 26 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Skit i matchen, Håve är bäst ändå! *klapp*, Alltså jag har gått på fotboll och hockey i snart 15 år, känner igen dom flesta melodier, men hur jag fan än vrider och vänder på det så får jag inte till den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Röv... 1-0 te Kalmar. Helvetes jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Röv... 1-0 te Kalmar. Helvetes jävla skit. 1-1 nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 1-1 nu va? Jo... skitkonstigt... plötslig var det bara mål. Haha... Kalmar hade en klack sa du? Det enda man hör är lite svaga HIF-ramsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jo... skitkonstigt... plötslig var det bara mål. Haha... Kalmar hade en klack sa du? Det enda man hör är lite svaga HIF-ramsor. Det är väl Cupen HIF spelar just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts