Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Men ibland måste man bita i det sura äpplet och inse att man är ett mittenlag, eller ännu värre som jag fick bita i för 2 år sedan, ett botten lag och förra året ett superettanlag, men förstår hur du tänker.

Sedan att Häcken får IG- i bortafölje är ju rätt, men det har dom väll alltid haft?

Jag tycker dom har IG- även på sina hemmamatcher, nej som du säger Peking, BoiS och Örebro i all ära, även Sundsvall kan ha rätt rolig publik också.

EDIT: @ tommy killer:

Haha, "bryr jag mig inte mer om", skulle malmö ha chans till guld nu, skulle du bry dig då?

sämsta jag hört på mycket länge i den här tråden.

Ja jag är med, och som du säger så är det tyvärr inte folk som biter i det sura äpplet.

Och jag, Häcken har minus i allt, men har ju inga supportrar heller så det är ju inte så konstigt. Och Göteborg som ska vara fotbollens framsida. Och Sundsvall glömde jag bort, det måste alltid finnas ett norrlandslag. Dom har ju sköna tifon däruppe som nämnts.

@tommy killer: Heja du på Man United. Sen när Glazer dör/får sparken så blir det Chelsea eller?

EDIT: IFK Göteborg är mig ena jävla losers. Nu får dom allt sitta där och strypa fiskar och sjunga apramsor, jävla pack. Fotbollens baksida nummer 1.

EDIT: Hammarby vann precis. Var det bra match gizmo? Såg inte, du var säkert där.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, helt plötsligt kommer en AIK-dag....... när dom själva inte ens spelar ;) .

Som GTApimpen sa.... IFK, haha, så jävla skön förlust.

Tack bajen och pablo :shifty:, har väll aldrig vrålat så mycket för ett bajenmål i hela mitt liv (faktum är att jag aldrig har vrålat för ett bajenmål).

Otroligt skönt och guldstriden kan fortsätta trotts våran plattmatch mot halmstad (när man vet vad dom kan så klassar jag det som en plattmatch, det skulle ha varit 3 poäng helt enkelt. Att det var en grym vändning kan ingen ta ifrån dom dock).

Allmänna Idrottsklubben, AIK, Vi e överallt, Men de e inte ni för ni är djurgårdsdjävlar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naj Bajen kan göra sköna mål ibland. Kommer aldrig glömma förra året när Samba Erik dunka in den. Gah för två sekunder var jag Bajare.

Fortfarande kul att styerlsen ska sparka Pablo och han går in och räddar Bajen, sedan tar ett ärevarv för att få fansens röst med sig. Härliga Pablo, här förövrigt träffat honom. Jag tycker det är kul för nu lever guldstriden, som jag tror Helsingborg numera kommer vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha Pablo har haft problem med skador o vidare och därför har fansen (vissa) tyckt att han inte har presterat (gjort mål). Denna säsong har han ju gjort flera viktiga mål och assist så jag tycker det är synd att han lämnar...

Haha att vi alltid ska hjälpa rivalerna från Solna i guldstriderna :shifty: Om vi får tillbaka 3 poäng så har vi (knapp) guldchans! ;)

INGET SM-GULD FÖR AIK! ^_^

Angående den låga publiksiffran så beror det nog på att folk inte vill stå på Söderstadion och heja på motståndaren...

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hammarby petade förövrigt ner djurgårn från RL-platsen idag.

Ni fick ruksigt bra tryck på eran växelramsa idag en stund tycker jag, cred.

Götet på torsdag, jag tror jag spricker utav nervositet/längtan snart :shifty:.

EDIT: Jag tycker publiksiffran ändå var hyffsad pga. regnväder.

Göteborg-Kalmar drog ju drygt 5000 åskådare, bra jobbat änglarna.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej Änglarna tar jag fan inte som en seriös hejarklack längre. Dom är värre än Minikaminerna.

Om ni läste Expressen idag så fick ni se att dom gav ett helvetes massa cred till Minikaminerna, man skev att dom alltid skapade bra stämning och var starka. Hur menar man då? Dom sjunger inte, viftar på flaggor bara. Men man måste ändå tacka dom, hade varit ännu jobbigare att ha dom i klacken. Det är även tur att dom finns nu nu när Sektion F helt har försvunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja dom var där iallafall rigth GTApimp ;)

Jo blev hyffsat drag i växelramsan men fan så ska det vara hela tiden.. Nåja G+ till läktaren idag :shifty:

Avgå Andy!

"Tyvärr kommer jag göra dig besviken Tommy killer för ja tror att mff kommer bland dom 5 bästa och det gör HIF också." -Rabarben 1 April 2006 ;O

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det räcker aldrig, hur länge du än måste bita, ditt hjärta sitter alltid på samma plats, oavsett.

Inte om man är ljusblå. Dom har inget hjärta. -_-

---

HIF - Sveriges tråkigaste lag alltså... hela truppen tillbaka. VInst här är jävligt viktig.. 41 poäng och man kan ju alltid hoppas att Elfsborg och AIK förlorar så är vi 2 p från SM-guld.

Fast det är inte möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor