Ceone Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Click here Arsenal.com har lagt upp en statestik där man kan i stortsett se alla ligor i europa, information om lagen ex. genomsnitt gjorta mål hemma, borta. Genomsnitt insläppta mål hemma, borta. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Sticker inte ut så mycket längre. Visst är det fotfarande några av Spaniens värsta rivaler. Men Real Madrid kan ju knappast äns komma till avslut mot Getafe. Barca vinner enkelt. Ser hellre Sevilla - Real Betis eller Bilbao - Real Sociedad. Men jag tror Real Madrid har en liten chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 A.I.K.Solna Att vi alltid ska vara så kända för just "Solna" utomlands. Finns väldigt många FIFAspel där vi hter just AIK Solna eller Solna AIK. Tycker iofs det är rätt fränt, men det ser lite löjligt ut på någotvis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Men jag tror Real Madrid har en liten chans... Klart dom har, dom övertygade i Champions League senast, plus att Barcelona har en förlust i bagaget. Sedan brukar alltid dessa matcher bli jämna. Men jag tror i alla fall på Barca-vinst, rolig som jag är. Sen har jag bojkottat Bracelona-matchen från 4:an, hatar dess favorisering av Ronaldinho och Barcelona. Fan vad jag hoppas han går till Milan. @Halo: Ni kommer ju ifrån Solna. Fast det ändå lite strange. Men jag tror det är så att man lägger till Solna för att man inte tycker AIK är ett namn. Jag menar, man skulle ju inte kunna skriva Hammarby Södermalm IF för då är det ju två namn i ett. Därför tror jag dom lägger till Solna, just för att få till ett namn också. Förstår du hur jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Klart dom har, dom övertygade i Champions League senast, plus att Barcelona har en förlust i bagaget. Sedan brukar alltid dessa matcher bli jämna. Men jag tror i alla fall på Barca-vinst, rolig som jag är. Sen har jag bojkottat Bracelona-matchen från 4:an, hatar dess favorisering av Ronaldinho och Barcelona. Fan vad jag hoppas han går till Milan. @Halo: Ni kommer ju ifrån Solna. Fast det ändå lite strange. Men jag tror det är så att man lägger till Solna för att man inte tycker AIK är ett namn. Jag menar, man skulle ju inte kunna skriva Hammarby Södermalm IF för då är det ju två namn i ett. Därför tror jag dom lägger till Solna, just för att få till ett namn också. Förstår du hur jag menar? Jodå jag förstår hur du menar, och du har nog rätt också . Btw, sökte igenom mitt lilla arkiv av sånger osv. och fann denna gamla klassiker från Ascoli och la upp den på Tuban. Finns för övrigt en AIKramsa som är bajtad efter denna (Sjung för det svartgula laget osv.) http://www.youtube.com/watch?v=Lxl2hjwZ8vQ Samtidigt som jag kom på hur underbara Ascoli och dess fans är, fest på läktaren så lätt. http://www.youtube.com/watch?v=D0NYgAR16QA...ted&search= EDIT: La till ännu en film. Är dom grymma på att hoppa? http://www.youtube.com/watch?v=ksJdbpiqxcs...ted&search= Hittade även en långfilm, gåshud FTW. I slutet på denna så finns även en igenkänd AIKramsa som är bajtad härifrån (Qué será será Vi håller på AIK). http://www.youtube.com/watch?v=UlrEq5oDIRw...ted&search= Redigerad 20 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Kanske skall ta detta i "Vardagssnack" istället, men det handlar trots allt om fotboll så jag skriver det här. Samtidigt en aning LOL: Som bekant är det "El Clasico" på söndag kväll och matchen är en aning sent på kvällen för att jag skall pallra mig till skolan nästa dag. Gissa vad jag gjorde?! Jag skrev i en ledighetsansökan om att få vara ledig på måndag, och den gick igenom! Orsaken var "sen fotbollsmatch söndag kväll, samt att jag behöver tillgång till dator då jag skall skriva i min bok". Haha, oj vad skönt, men samtidigt en aning fräckt. Edit: Klart dom har, dom övertygade i Champions League senast, plus att Barcelona har en förlust i bagaget. Sedan brukar alltid dessa matcher bli jämna. Men jag tror i alla fall på Barca-vinst, rolig som jag är. Sen har jag bojkottat Bracelona-matchen från 4:an, hatar dess favorisering av Ronaldinho och Barcelona. Fan vad jag hoppas han går till Milan. Ledsen att göra dig besviken men han kommer aldrig i hela sitt liv att gå till Milan, det kan jag sätta mitt liv på. Finns ingen anledning till. Redigerad 20 oktober, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ledsen att göra dig besviken men han kommer aldrig i hela sitt liv att gå till Milan, det kan jag sätta mitt liv på. Finns ingen anledning till. Nja jag tror faktiskt inte heller att han gör det, men jag hoppas. Plus att Kaka har frågat honom flera gånger om att börja i Milan, men som sagt var, han har nog en speciell kärlek till sitt Braca. @Halo: Aaah Ascolis härliga supportrar. Där är det verkligen fest ända bort till sittplatserna. Men det ballaste är ju ändå Nürnbergs fans som hoppar så läktaren svajar. http://www.youtube.com/watch?v=cqjR7b74w6Y Kan kolla på klippet om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 A.I.K.Solna Att vi alltid ska vara så kända för just "Solna" utomlands. Finns väldigt många FIFAspel där vi hter just AIK Solna eller Solna AIK. Tycker iofs det är rätt fränt, men det ser lite löjligt ut på någotvis . Kalmar AIK, Älvsjö AIK etc finns ganska många AIK och samma sak med IFK (GBG, Malmö, Norrköping etc) så det är därför ni heter Solna AIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nja jag tror faktiskt inte heller att han gör det, men jag hoppas. Plus att Kaka har frågat honom flera gånger om att börja i Milan, men som sagt var, han har nog en speciell kärlek till sitt Braca. @Halo: Aaah Ascolis härliga supportrar. Där är det verkligen fest ända bort till sittplatserna. Men det ballaste är ju ändå Nürnbergs fans som hoppar så läktaren svajar. http://www.youtube.com/watch?v=cqjR7b74w6Y Kan kolla på klippet om och om igen. Riktigt skönt klipp, ser dock livsfarligt ut i början. (Ja det var skönt trotts bajen-klapp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Man Utd vs Liverpool Braca vs Real Madrid alla matcher på söndag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Fy faaaaaaaan vad är det som händer? pausvila nu, 2-0 i baken, alla irrar runt, Peter är som vanligt en usel jävla fittdomare, ursäkta utrycket men så känner jag om honom just nu. Mende i all ära, det var straff. EDIT: Matchen är nu slut, äcklig plan. Har sagt det förut och ajg säger det igen, 2-2 är ett äckligt resultat, men denna gång var det vi som lyckades vända trotts den där skitmattan, trotts skitdomaren osv. Skönt med vändning men ändå jobbigt läge. En annan sak som jag har sagt ända sedan jag såg honom för första gången på träning, Miran Burgic, fy fan, han är grym. Dibel och erat bajen, JAG BER, krossa den där äckliga AS och hans pack, Rabarben och erat HIF, JAG BER, krossa den där äckliga AS och hans pack. QUÈ SERÀ SERÀ, JAG HÅLLER PÅ AIK. Redigerad 21 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nu ska vi fan ta Älvsborgjävlarna! Bra uppvärmning idag med handbollen btw Vi vet ändå att Djurgårn kommer lägga sig i sista omgången så AIK vinner ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Är det nån mer än jag som stör mig på att El classico spelas så sent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Är det nån mer än jag som stör mig på att El classico spelas så sent? *BORTA* Redigerad 21 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Det är väl ganska tidigt på säsongen eller? Eller aha du menar kanske tiden. Själv har jag inget problem med att den spelas så sent. Redigerad 21 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 HIF - ÖIS idag. Fy fan vad härligt det ska bli... tabourinen får äntligen spela från start! Gud vad jag älskar helgmatcher... bara sitta hemma och ladda upp å få den rätta stämningen. Dock måste jag dra till kyrkan nu... konfirmeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Är det nån mer än jag som stör mig på att El classico spelas så sent? Verkligen inte. En annan är ledig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Verkligen inte. En annan är ledig imorgon. Jomen du har ju dina knep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Naj. Nu ska vi mangla Häcken och deras feta bortaklack. Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Naj. Nu ska vi mangla Häcken och deras feta bortaklack. Hej. Haha! Btw så är jag ledig imorn med har "höstlov" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts