eXotic Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Elfsborgs Henry kan man kalla han Fast Arsenal klarar sig utan Henry. Visst ett stort avbräck, inte samma spets i anfallet längre, men Arsenal har en skrämmande bra backlinje plus Lehmann i målet så de släpper inte till så mycket, det vinner man många matcher på. Redigerad 17 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Fast Arsenal klarar sig utan Henry. Visst ett stort avbräck, inte samma spets i anfallet längre, men Arsenal har en skrämmande bra backlinje plus Lehmann i målet så de släpper inte till så mycket, det vinner man många matcher på. Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Jag vet Fast henry låg eller gjorde 70 % av arsenals mål förra säsongen. Som är offatbart mycket. Då kan man tänka att om han blir skadad så är det kört men så är det inte eftersom i många målsom han inte gör, gör han inte så stora saker utan bara är med i spelet mycket. Därför har han den höga statestiken. En bild på förbannade sp*rs fans http://arseblog.com/henryspurs.html För er som vill se arsenal matchen klockan 18.30: Ladda ner sopcast. Gå in på kanalen Guangdong under sports. Språklektion på "köpet" Redigerad 17 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ååh silly season, du anar inte vad jag saknar dig, silly season! VAAAR ÄÄÄR DUU? En tjugominutersperid räcker för att vi ska skrämma IFK Göteborg. Vi vände på match som vi aldrig var värda att vinna efter 2 minuter. Vi går med en ledning inför nästa halvlek, målet är att hålla denna ledning. Men vad fan händer? man viker ner sig, backlinjen går bort sig som några jävla stollar, Stoltz ska bli hemskickad till soptipen, Johannesson värkar ha glömt bort hur man var bra. Under dessa två veckor hade DIF tränat fysik... trodde vi. Det märktes inte idag. Dembo går bort sig konstant, trots att han fick mängder med rasistiska påhopp så agerar han som bollen var en tvål som inte ska vara i hans händer. Backlinjen är bara dålig, Johannsson ska lämna inför nästa säsong, Stoltz ska inte bara lämna, han ska brinna i helvetet. Arneng kan, ja, vad är han värd att göra? Arneng kan, ja han kan dra. Lance var dagen ljusglimt. MEN. Det mörka är att FC Köpenhamn som vi spöade skiten ur för bara tre år sedan, seplar mot Man Utd nu i Champions League. Tanken är hemsk, men fan vad det svänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Satt och kollade på IFK-DIF nyss, och jag måste medge att IFK måste ha en utav landets sämsta publik, det var knäpptyst vid ställningen 1-2 till DIF, vid 2-2 var det fortfarande uselt, inte förrän 3-2 målet kom lät det bra och då var det i 90:e matchminuten, pinsamt "änglarna". Förövrigt var det en fröjd för ögat att se något annat lag tappa allting i slutminuterna, denna gång var det DIFs tur. Tycker dock synd om dom ditresta supportrarna som behövde se sitt lag totalt vika ner sig i andra halvlek, fast det såg relativt tomt ut på DIFs läktare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vad blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 1-0 till Man Utd. Dom sätter rejäl press på FCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Satt och kollade på IFK-DIF nyss, och jag måste medge att IFK måste ha en utav landets sämsta publik, det var knäpptyst vid ställningen 1-2 till DIF, vid 2-2 var det fortfarande uselt, inte förrän 3-2 målet kom lät det bra och då var det i 90:e matchminuten, pinsamt "änglarna". Förövrigt var det en fröjd för ögat att se något annat lag tappa allting i slutminuterna, denna gång var det DIFs tur. Tycker dock synd om dom ditresta supportrarna som behövde se sitt lag totalt vika ner sig i andra halvlek, fast det såg relativt tomt ut på DIFs läktare ikväll. Ja "Änglarna" är ett skämt rakt igenom. Med ett smeknamn som "blåvitt" och gulblåa flaggor på läktarna så undrar man vafan det är frågan om? Sen att man trummar i otakt till ramsan, att inte ens 50% hoppar och att man sjunger utan högre kaliber (kanske fel ord) så var det i alla fall godkänt. Anledningen till att det var så lite Djurgårdare på plats var för att polisen hade flyttat matchen från lördagen till tisdagen för att det inte skulle komma lika mycket folk från Stockholm, så att man helt enkelt inte behövde stoppa några bråk. Detta gjorde så att Reseklubben fick boka om och massa tjafs och många bojkottade. Men som sagt var, veklingar från DIFs sida. Sen är man inte så sur för att dom fick in en balja i slutminuterna, dom var värda det. Det var ju inte HIF i lördags. 3-2 rabarben. Redigerad 17 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 3-0 till Man Utd mot FCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 3-0 till Man Utd mot FCK Helvete också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Chelsea - Barca ikväll! Det får man bara inte missa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hinner se andra halvlek av den KROSSA GNAGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Helvete också. Hejar du på FCK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hejar du på FCK? Jamän det e klart han kommer ju ifrån danmark (Skämt btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hejar du på FCK? Yupp... förstår inte det roliga i det? Många HIFare har gått från HIF just till FCK. Atiba och Gud... öhm Santos lämnade ju nyss. Så ett extra hjärta har man till klubben. Jamän det e klart han kommer ju ifrån danmark (Skämt btw) Du behöver inte skriva det är skämt... det fattar väl jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Härligt... Laddad inför cupfinalen. Blev dock lite arg när jag hittade min HIF keps i toaletten idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Härligt... Blev dock lite arg när jag hittade min HIF keps i toaletten idag. 1. Elsfborg 2. HeIF 3. Skadedjuren 4. Hammarby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 CUPFINAL! Så jävla härligt alltså... nu ska vi till Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nån som ska se "Real Madrid vs. Barca." i helgen?. själv ser jag fram mot en finfin match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nån som ska se "Real Madrid vs. Barca." i helgen?. själv ser jag fram mot en finfin match Sticker inte ut så mycket längre. Visst är det fotfarande några av Spaniens värsta rivaler. Men Real Madrid kan ju knappast äns komma till avslut mot Getafe. Barca vinner enkelt. Ser hellre Sevilla - Real Betis eller Bilbao - Real Sociedad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts