Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Yay! Skålar med mig själv. Håller med dig i vad du säger. Fast jag tycker inte att ni förstorar saker och ting så mycket i jämförelse med vi och Hammarby. Visst krävs det mycket publicitet när ni ska byta tränare, men det är bara för att ni själva gör så stor grej av det, mordhotar och allt. Jag menar, någon tränare måste lämna förr eller senare. Det var samma när vi bytte till Grönhagen, det stora ämnet var inte att vi bytte till Grönhagen, utan det var alla grishuvuden som dök upp överallt.

Sen trodde jag samma sak som tidningarna, när ni spelade 2-2 mot Gefle kunde jag nästan gissa på hur säsongen skulle sluta, kvalplats eller något. Men sen hände något, och det var först efter 3-1 segern mot oss som jag insåg att Aik var att räkna med. Men man får inte glömma, antingen kan en tung skadeperiod dyka upp, eller så försvinner Norling, och vips så kanske Aik är i träsket igen. Släng upp bilder på tifot också!

Sitter fortfarande och njuter över 1-0 segern från igår. Hörde också att Monacos tränare Bölöni lubbade in på planen när domaren blåste av för halvtid, haha härliga Monaco. Skönt att vinna med flea borta. Nu spöar vi Liverpool som bara fick 1-1 mot Blackburn, chanserna finns.

Stämmer.

Allt kan svänga fort, speciellt inom svenskfotboll, eftersom så fort någonting är bra i Sverige så säljs det vidare och vipps så är man en nobody i allsvenskan igen.

Jag har fortfarande itne fattat att vi faktiskt är bra, känns konstigt att ena året sitta på en tågresa i flera timmar och se en 5-1 förlust mot boden mot att nu sitta här och vunnit över dif 2 derbyn och ha chans till guld osv.

2 Knasiga år måste jag säga ;).

Väntar med bilder tills Sol Invictus har lagt upp, finare kvalité :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer.

Allt kan svänga fort, speciellt inom svenskfotboll, eftersom så fort någonting är bra i Sverige så säljs det vidare och vipps så är man en nobody i allsvenskan igen.

Jag har fortfarande itne fattat att vi faktiskt är bra, känns konstigt att ena året sitta på en tågresa i flera timmar och se en 5-1 förlust mot boden mot att nu sitta här och vunnit över dif 2 derbyn och ha chans till guld osv.

2 Knasiga år måste jag säga ;).

Väntar med bilder tills Sol Invictus har lagt upp, finare kvalité :wub:.

Ja det är konstigt det där. Men det bli ju så när nivån inte är så hög. Och när du säger det där så är det skönt att man faktiskt inte kommit sämre än 4 sedan 2001.

Ceone: Usch och tvi, som tur är så lever han, och som tur är går ju smärtan över. Men man får ju kväljningar när man ser det. typiskt Aftonbladet som slänger upp bild på det också.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är inte bra för Solna-tattarna. Nu vann ju Elfsborg, firar detta med en god Donut och tänker på den härliga Anders Svensson och den besvikna Björn Norling. Det är härligt.

Fan vad taggad jag är för imorgon, har redan försökt ringa alla spelare och kollat om dom är spelklara, fick inte tag på någon, ringde två, mer nummer har jag inte. Dembo ska ju tydligen dra inför nästa säsong, fast jag tror han kommer stanna en säsong till, men det blir joxigt, fast han kommer stå imorgon. Sen har vi ju Concha, Ottesen (om han är hel, annars YksiKaksi) Johannesson och Stolliga Stoltz. Vi har Daja, Arneng, Komac och Batan på mittenriket. Här skulle jag vela se en diamant med Komac släpande bakom, för att täcka upp samt stopppa snabba Göteborgsanfall. Sedan har vi Doktorn och Jonson på topp, har ska pushas på mål, gamlingen ska få svettigt. Summa summarum:

Dembo

Stoltz (Drömde att han vart matchens lirare för Hansa Rostock förresten (w00t) )-Koivasto-Johannesson-Concha

Komac

Batan-Daja

Arneng

Jonson-Jones

Nu smyger vi bakifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, bara för att vi schmeker er. :lol:

(w00t)

Jo och du har inte speciellt mycket att säga till om enligt mig.

Btw, så glädjer det mig att läsa den där artikeln, jag är hellre en underdog än en stortippad favorit, självklart hade jag sett oss som serieledare nu men ni förstår nog hur jag tänker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor