rabarben Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kanske hade vi haft det ... ja! Eftersom sittplats tar slut varje match. (Utom 2-3 matcher dock) så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) *Bilde Redigerad 13 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 http://f.playahead.se/6d/0a38e662f75f4085248eea344eed72/share/50dd6d22423c45c6a978a9320d0af8c5.jpg bilden funkar inte :S @Rabarben: Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att ni skulle göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hört talas om Nya Ullevi? Dock har ju lagen som har bosatt sig i områdena omkring inte tillräckligt med publik så dom kan inte spela där. Alltså, vad spelar då storleken för roll? Ifall Helsingborg, kalmar, (dif och bajen räknas inte med då de redan har provat att spela på Råsunda, dock lyckades dom ändå inte få med sig speciellt mycket publik), malmö, halmstad osv. hade haft Råsunda, skulle dom lagen leda publikligan då? nej jag skulle inte tro det. Så att skylla på att vi har "störst" arena är totalwrong. Om Stockholms Stadion skulle haft lika många platser som Råsunda så skulle det kommit lika ycket folk där som det gör på Aik-matcher. Råsunda är ju varken Durgårdens eller Hammarbys "hem" därför kommer ju inte lika många. Sen att man inte fyller Stadion nu är bara en tillfällighetsfråga, knackig säsong i föreningen gör det motigt, mellanår är aldrig kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Om Stockholms Stadion skulle haft lika många platser som Råsunda så skulle det kommit lika ycket folk där som det gör på Aik-matcher. Råsunda är ju varken Durgårdens eller Hammarbys "hem" därför kommer ju inte lika många. Sen att man inte fyller Stadion nu är bara en tillfällighetsfråga, knackig säsong i föreningen gör det motigt, mellanår är aldrig kul. Hmm, vi hade över 12.000 på alla matcher utom 2 (en av dom fick vi inte ens ha publik på) när vi åkte ur då ska väll f*n ni klara av att fylla stadion nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hmm, vi hade över 12.000 på alla matcher utom 2 (en av dom fick vi inte ens ha publik på) när vi åkte ur då ska väll f*n ni klara av att fylla stadion nu? Ja man kan ju tycka det. Men vi snittar ungefär 11.000 i bara matcher på Stadion för året. Trots motgång så är det en bra siffra. Men 9000 är aldrig kul, vet inte varför det är så lite. Men samtidigt så har vi svårt att fylla Stadion, och det har vi alltid. Bortaläktren tar ungefär 2000 stolar, och den är aldrig full, ibland mot IFK och Malmö. Och Stadion tar in 14.000. Så ja, illa är det inte. Men en siffra under 10.000 är underkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 *Bildjävel* Fan jag lägger upp den sen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Fan jag lägger upp den sen igen Haha såg bilden nu . @GTApimpen: Jo visst det är rätt ok, skulle ni få en ny arena så skulle det bli mer folk, ett tag, men jag tror inte det skulle hålla i längden och bli så speciellt stor skillnad. Hur som hellst, jag kan inte låta bli att säga det, vi har Sveriges bästa uppslutning . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 @GTApimpen: Jo visst det är rätt ok, skulle ni få en ny arena så skulle det bli mer folk, ett tag, men jag tror inte det skulle hålla i längden och bli så speciellt stor skillnad. Hur som hellst, jag kan inte låta bli att säga det, vi har Sveriges bästa uppslutning . Ja skulle vi få en ny arena så skule den fyllas varje match en hel säsong. Sen skulle det ju dämpas till nästa säsong tror jag. Och ja, tyvärr får man kanske säga, så har ni Sveriges bästa. Men det spelar inte sås tor roll, hindrar mig direkt inte att hålla på DIF satt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Nu jävlar... 1 jävla dag kvar till matchen. Kanske HIFs (och AIKs?) viktigaste match i säspngen. Vinner vi här kan vi ta in och få guldkänningar. Förlorar vi måste vi kämpa till oss en RL plats och tappar guldkänningar hittils. Känns jävligt konstigt att disskutera guldkänningar... vem trodde vi skulle ligga här uppe i somras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ja skulle vi få en ny arena så skule den fyllas varje match en hel säsong. Sen skulle det ju dämpas till nästa säsong tror jag. Och ja, tyvärr får man kanske säga, så har ni Sveriges bästa. Men det spelar inte sås tor roll, hindrar mig direkt inte att hålla på DIF satt.. Nej jag har itne påstått att det skulle hindra någon att hålla på något annat lag bara för att dom har mer publik heller. Att ens komma på tanken att "byta" lag (byta hjärta, byta själ, förräderi osv) finns inte i min värld. @Rabarben: Jodu inte långt kvar nu, det ryktas att det ska komma runt 25.000 åskådare till den här matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Måste bara tipsa alla fotbollsfans om låten "Three Lions - Footballs coming home" fast den vet ni säkert redan om. Underbar är den iallafall. Gah... kan inte den här dan bara ta slut. Kul med landslagsfotboll med Allsvenskan står ändån högst upp på listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Måste bara tipsa alla fotbollsfans om låten "Three Lions - Footballs coming home" fast den vet ni säkert redan om. Underbar är den iallafall. Gah... kan inte den här dan bara ta slut. Kul med landslagsfotboll med Allsvenskan står ändån högst upp på listan... Allsvenskan står inte alltid högst, men AIK gör. Addar dig på msn, måste ha låten . Har knäppt första, åker nu, KROSSA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 2-0 ledning till arsenal i halvlek. Men det är inte slut än. HiV lder ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 2-2! Sån jävla otur! Fan också, hata HIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 2-2! Sån jävla otur! Fan också, hata HIF! LOL kvitterade dom jag trodde aik vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vilken tabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Haha härliga Aik. Inte nog med att Arnefjord och Öhrlund inte är kompisar längre, detta sänker deras självförtroende djävulskt mycket. Firman kommer nog mörda Arnefjord inatt, eller så tar han livet av sig. Aja, detta sänker Aiks självförtroende ordentligt, eftersom otursmätaren var för hög i afton. Undra också vad som hände med Figuerido? Men nu lägger vi det bakom oss och blickar oss över kvällningen. AS Monaco mot Girondins de Bordeaux, många skador ökar nervositeten i kroppen. Men jag tror på vinst ikväll, Bordeux är snäppet starkare. Hoppas även att det blir oavgjort på Gerland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Man Utd vann idag igen:D Härligt hoppas att de leder PL nu. Nu väntar man bara på att MFF ska vinna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 LOL kvitterade dom jag trodde aik vann Självmål på inkast med 10 sekunder kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts