GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Skitsamma, imorrn blir det att gå på pub på söder o se matchen och då får vi se vilka som är det bästa laget Ska du se den på en pub eller ska du gå på matchen? Fick även reda på att matchen visas på Pay-Per View. Satt ni medgångssupportrar (tommy killer och andra) missar nu inget, härligt va? Redigerad 9 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ska du se den på en pub eller ska du gå på matchen? Fick även reda på att matchen visas på Pay-Per View. Satt ni medgångssupportrar (tommy killer och andra) missar nu inget, härligt va? Hahaha, den va kul. Om den inte hade kommit från dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ska du se den på en pub eller ska du gå på matchen? Får bli pub ingen var intresserad att gå på råsunda och palla gå ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Abstinensnivån har börjat höjas rejält nu inför mogondagen. U-laget spöade bajens U-lag och truppen är nu också klar. Biljettförsäljningen smöger på och har passerat 25.000, vilket är otroligt bra, skulle kanske vela ha lite mera folk på Norra. Men man får väl hoppas att dom köper några biljetter direkt innan matchen. Startelvan imorgon hoppas jag blir följande: Dembo Concha - Kuivasto - Johannesson - Stoltz Sjölund - Arneng - Batan Quirino - Jonson - Hysén Djurgårdshymnen kommer dåna imorgon när spelarna kommer in. Men ett oavgjort resultat imorgon och jag är nöjd. Men jag tror på 2-1 till DIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Abstinensnivån har börjat höjas rejält nu inför mogondagen. U-laget spöade bajens U-lag och truppen är nu också klar. Biljettförsäljningen smöger på och har passerat 25.000, vilket är otroligt bra, skulle kanske vela ha lite mera folk på Norra. Men man får väl hoppas att dom köper några biljetter direkt innan matchen. Startelvan imorgon hoppas jag blir följande: Dembo Concha - Kuivasto - Johannesson - Stoltz Sjölund - Arneng - Batan Quirino - Jonson - Hysén Djurgårdshymnen kommer dåna imorgon när spelarna kommer in. Men ett oavgjort resultat imorgon och jag är nöjd. Men jag tror på 2-1 till DIF. Heja djurgården! Hellre djurgården än bajen. SJUNGA UTAN TRUMMA! JA VI KAN SJUNGA UTAN TRUMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Ni kan sjunga utan trumma, ja ni kan sjunga utan trumma! men kan ni hööööööööras? HELA SVERIGE SKRATTAR. Redigerad 10 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ni kan sjunga utan trumma, ja ni kan sjunga utan trumma! men kan ni hööööööööras? HELA SVERIGE SKRATTAR. Höhöhö. Kul att all snö kom tillbaka idag, hatar det här vädret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Heja djurgården! Hellre djurgården än bajen. SJUNGA UTAN TRUMMA! JA VI KAN SJUNGA UTAN TRUMMA! VARFÖR SJUNGER VARFÖR SJUNGER VARFÖR SJUNGER INTE NI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Så jävla fattigt att avtalen om TVrättigheterna om allsvenska matcherna inte är klara än! Han jävla schewaren lovade att vi svenskar skulle få se matherna på tv. Men har vi fått gjort det!??!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Så jävla fattigt att avtalen om TVrättigheterna om allsvenska matcherna inte är klara än! Han jävla schewaren lovade att vi svenskar skulle få se matherna på tv. Men har vi fått gjort det!??!?!? Även om det blir klart kommer det inte komma några matcher med skåne-lag på tv. Det blir ju bara typ Göteborg och stockholms matcher som kommer på tv. Kanske när HIF eller malmö möter något stockholmslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Även om det blir klart kommer det inte komma några matcher med skåne-lag på tv. Det blir ju bara typ Göteborg och stockholms matcher som kommer på tv. Kanske när HIF eller malmö möter något stockholmslag. Köp canal+ och säsongskortet så kan du se alla allsvenska matcher när avtalet är klart. Så var det förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Neeeeeeeeeeej! (sry för dubbelpost) men de visar bara derbyt ikväll! NEEEJ! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,807450,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Neeeeeeeeeeej! (sry för dubbelpost) men de visar bara derbyt ikväll! NEEEJ! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,807450,00.html Vilka andra matcher är det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Och Gais supportrar var ju väldigt högljudda när dom mötte HIF Nej dom var fulla och få. Tyvärr är vi väldigt dåliga på bortamatcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nej dom var fulla och få. Tyvärr är vi väldigt dåliga på bortamatcher. Ni var ju fan skitmånga! Blev fan lite skrämd. Och när ni väl sjöng så var det i otakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ni var ju fan skitmånga! Blev fan lite skrämd. Och när ni väl sjöng så var det i otakt! Jasså ah jag var inte där så vet inte .. ^^ Men det jag hörde då var att 90% av dom som var där var för berusade för att sjunga.. Hur som helst , en bra match från gais sida trots förlusten har jag fattat det som, hur ser du på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jasså ah jag var inte där så vet inte .. ^^ Men det jag hörde då var att 90% av dom som var där var för berusade för att sjunga.. Hur som helst , en bra match från gais sida trots förlusten har jag fattat det som, hur ser du på det? Första halvlek var väldigt jämn faktiskt. Fast andra halvlek kunde slutat med både 2-3 mål till gais om inte Daniel Andersson (HIFs målvakt) hade storspelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 MFF-ÖIS: 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Öster - AIK 0-4 Elfsborg - ifk göteborg 1-1 dif - hif 0-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 ÖIS 1 - 2 MFF Fan. Vi tog ledningen. 3 min senare gör Afonso mål. Och Malmös 1-2 mål. Fy fna va dåligt försvarsspel av ÖIS. Men om man ska jämnföra med GAIS-matchen så var vi jävligt bra. Jag tycker att det skulle varit mer rättvist med oavgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts