Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Överskattat blattejippo. Fotbollsmatchen innehåller fjuttig underhållning och mest hårda tag, vilket inte någon i publiken tycker är kul. Dom är där för att titta på klacksparkar och tvåfotare. Så får dom se riktig fotboll, hahahaha. Aja eftersom Ecuador fick en utvisning så kommer dom säkerligen åka på förlust. Men jag hejar på Ecuador, en härlig underdog, och jävlar vad publiken skulle blå snopna. Fast jag uppskattar Dunga. Svårt det där.

5 stycken sprang in på planen, yes. 5 stycken sprang in på planen. Lite moral finns det väl i kroppen? Dom skämmer tamefan ut sig. Vill vi att Brasilien och andra stora nationer ska komma och spela fotboll i Sverige? Tydligen inte, nej men ta av er Ronaldinho-tröjorna då, äckliga jävlar. Nu kommer det ju inte bli några mer landslagsmatcher i Stockholm heller, tack för det! Idioter. Nu har SvFF än sur jävla karamell att suga på... Ska brassarna få poängavdrag?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha SvFF, vad håller dom på med? har dom inte gjort bort sig tillräckligt? jag kokar inombords samtidigt osm jag bara skrattar åt eländet, fy fan

och folk skyller på att det bara är spelarmaterialet det är fel på i Sverige? jag undrar ja.

Jag skämms. Nja detta ska det ändras på. SvFF har gjort lite väl många misstag nu. Det spelar ju liksom ingen roll om det är vänskapsmatch eller ett derby, det ska aldrig finnas för lite säkerhet. SvFF kan fan inte kalla Bajensupportrarna för huliganer om inte idioterna som sprang in på planen idag är det. Minst 2 års avstängning för dom också. Fast jag tror inte dom bryr sig, Brasilien kommer aldrig komma hit nå mer. På ett riktigt riktigt bra tag.

Satan t.o.m. en liten grabb tog sig in. Herregud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja tur att dom spelade på en säker arena :lol:

Är rejält taggad på AIK-Helsingborg alltså!!! Nu jävlar ska brännas och "pitchas" ^_^ Jag ska självklart ha en trefärgad tröja i svar/röd/gul så att elfsborg aik och heif får poäng avdrag! KROSSA SVFF! :D(w00t)

:D

"Vi är nöjda med säkerheten"

4(?) personer tog sig in på planen... Ja om man delar det rätta antalet med 2 kanske...

http://svenskidrott.se/

Underhållsarbete pågår

Vi håller för närvarande på med underhållsarbete i Svenskidrott Online systemet. Vi hoppas att systemet skall vara i drift onsdag den 11 Oktober kl. 08.00 (2006-10-10).

/Riksidrottsförbundet

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som håller sig uppdaterad angående landskampen? :lol:

Vad jag läst står det 1-1 nu. Kim Källström, 8:e minuten, frispark från ca. 40 meter. :)

Edit: Omg, 1000:e Posten! :P

Ja, Island hade en frispark som kim fick i bröstet, bollan studsade iväg från honom och en islänning drog på halvvolley i mål.

Sedan drog Kim till med sin fina frispark, från 40 meter, men enligt mitt tycke ska målvakten ta den, med tanke på att han ser bollen redan från 39 meter.

Jaha, där var det nära mål för Island, fin block av Hansson (?), sedan flög turen direkt till Elmander som tyvär var alldeles för klen i benen.

Fint mål av Chippen :lol:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hetaste forumen på SvenskaFans.com

1. Hammarby

2. Hammarby

:)

Ed: oj vilka minnen http://gallery.bajenfans.se/main.php?g2_vi..._serialNumber=1

Haha det var som fan :P Vilka möter ni nästa match?

Har varit snack om det här tifot förut :)

Nostalgi: http://www.blackarmy.se/Bildsidor/2003/dif-aik/23.jpg

-----------------

Mest Nostalgi: http://www.blackarmy.se/Bildsidor/2003/aik-dif/02.jpg

Derby och fullsatt Råsunda med 35.197 bland publiken. Richard Money blir utsedd till månadens tränare. AIK hämtar upp ett underläge på 0-3 och gör tre mål på 12 minuter! It's us againts the world...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hetaste forumen på SvenskaFans.com

1. Hammarby

2. Hammarby

:)

Ed: oj vilka minnen http://gallery.bajenfans.se/main.php?g2_vi..._serialNumber=1

Är det någon mer än jag som tycker att forumen på svenskafans är dåliga. Jag vill kunna skapa trådar som här. Det fungerar som en gästbok ju!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har Sveriges största arena? :ermm:

Hoppas utbyggnaden av Olympia blir av... 25 000 låter ju härligt. Sittplats på södra! :)

TAK ÖVER SÖDRA! :huh:

Hört talas om Nya Ullevi?

Dock har ju lagen som har bosatt sig i områdena omkring inte tillräckligt med publik så dom kan inte spela där.

Alltså, vad spelar då storleken för roll?

Ifall Helsingborg, kalmar, (dif och bajen räknas inte med då de redan har provat att spela på Råsunda, dock lyckades dom ändå inte få med sig speciellt mycket publik), malmö, halmstad osv. hade haft Råsunda, skulle dom lagen leda publikligan då? nej jag skulle inte tro det.

Så att skylla på att vi har "störst" arena är totalwrong.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor