Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tilla alla: Jag tyckte att Spanien hade ett jävla tryck och hade bollen nästan hela tiden. Därför tyckte jag Spanien var mer värda segern. Men vemfan bryr sig? Bara du, haha. Fast mer värda segern håller jag inte med om, men jag är för trött just nu för att ens diskutera det där, vi kommer som vanligt inte komma någonstans ändå när vi inte är överens haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Åh vad ska man säga? Som tur är så är man inte ensam över att inte tycka om den ramsan. Aa asså den ramsan är skön speciellt när Argentina sjunger den Och så måste man ju älska att dif sjunger den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bara du, haha. Fast mer värda segern håller jag inte med om, men jag är för trött just nu för att ens diskutera det där, vi kommer som vanligt inte komma någonstans ändå när vi inte är överens haha . Eller hur... en AIKare och HIFare brukar inte komma överens! Härligt... 6 dagar kvar till mötet på Råsunda nu. Kan inte EM-kvalet ta slut nu så vi få allsvenskan igen. Snart är det cupen också... fy fan vad man längtar! MPT CUPFINAL VI GÅR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Eller hur... en AIKare och HIFare brukar inte komma överens! Härligt... 6 dagar kvar till mötet på Råsunda nu. Kan inte EM-kvalet ta slut nu så vi få allsvenskan igen. Snart är det cupen också... fy fan vad man längtar! MPT CUPFINAL VI GÅR! Vilket datum är cupfinalen? Längtar själv enormt till lördag, det kommer bli bra uppslutning både på Norra och över hela Råsunda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Vilket datum är cupfinalen? Längtar själv enormt till lördag, det kommer bli bra uppslutning både på Norra och över hela Råsunda . Absoulut ingen aning. 13 november eller nåt sånt. Mjo... jag längtar efter allsvensk fotboll igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Absoulut ingen aning. 13 november eller nåt sånt. Mjo... jag längtar efter allsvensk fotboll igen! Jo och jag längtar framfröallt hem till Borgen igen . Lite tåkigt att du inte ska dit, hade varit roligt och typ hittat på någe efteråt/före, forumiter emellan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jo och jag längtar framfröallt hem till Borgen igen . Lite tåkigt att du inte ska dit, hade varit roligt och typ hittat på någe efteråt/före, forumiter emellan . Vi kunde ju haft vårt eget lilla huliganslagsmål! Skaffa fifa så får vi mötas och låtsas att det är den riktiga matchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://www.barabajare.se/bilder/lamanga/images/2.jpg http://www.barabajare.se/bilder/lamanga/images/3.jpg Represent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Represent Härligt bajen, stavningen är som alltid, fel . Vi med hata bajen @Rabarben: Äsch jag kommer bara utklassa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Härligt bajen, stavningen är som alltid, fel . Du ska inte klanka ner på utlänningar de gör så gott de kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Du ska inte klanka ner på utlänningar de gör så gott de kan Är det utlänningarna som har klottrat in erat teritorium också då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Henke är skadad. Dock kan han spela mot AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Är det utlänningarna som har klottrat in erat teritorium också då eller Nejnej men det var inte några ord vi hade tillägnat er utan Dif 2005 (ni tog för givet att det var er det var riktat till) Ang SvFF och TU säger jag: FOTBOLLSMÖRDARE! "De som vinner SM-guld är alltså inte de som spelar bäst fotboll utan de som har lugnaste fansen..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Henke är skadad. Dock kan han spela mot AIK. Vem är Henke? Vi tar er ändå. Btw, det var runt 17.000 sålda biljetter igår, räkna med utsjungda bortasupportrar. "AIK, AIK, Finns i våra hjärtan, vi kallas för Black Army och vi står på Norra stå" EDIT: @Dibel, jag bryr mig inte vilka det var riktat åt, det var felstavat och en förbaskat pinsam klottring så att även vi har rätt att skratta åt eländet. . Redigerad 10 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vem är Henke? Vi tar er ändå. Btw, det var runt 17.000 sålda biljetter igår, räkna med utsjungda bortasupportrar. "AIK, AIK, Finns i våra hjärtan, vi kallas för Black Army och vi står på Norra stå" EDIT: @Dibel, jag bryr mig inte vilka det var riktat åt, det var felstavat och en förbaskat pinsam klottring så att även vi har rätt att skratta åt eländet. . Hehe ska inte säga nåt.. skrattade själv åt Ultras Nords klotter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hehe ska inte säga nåt.. skrattade själv åt Ultras Nords klotter Vad för klotter? och vart har du hittat källan att det var UN som klottrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bajen fick inte tillbaka sina tre poäng. Vilket iofs var tur för då hade jag gått i taket. Men vad bevisar då detta? SvFF är inte lika okloka som Bajen. Helt rätt att ge avslag, helt jävla rätt. Fast dom har ändå gjort fel som gett Bajen poängavdrag. Äckliga SvFF, var dom tvungna? Inte långt kvar till Göteborgmatchen. Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Någon som kollar på Brasilien matchen? Rött kort redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Någon som kollar på Brasilien matchen? Rött kort redan! Jävligt grinig match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Någon som kollar på Brasilien matchen? Rött kort redan! Min klasskamrat är och kollar på matchen, tro mig när jag säger att jag blev avundsjuk när han sa att han hade biljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts