Ceone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vi håååller meeed.... ALLBÄCK ÄR BÄTTRE ÄN ZLATAN! Fan va härligt... orättvist resultat men vafan! Va? vadå orättvist? Sverige var ju grymt mycket bättre än Spanien. Som Cortez sa..... Vad ägd jag blev. Nu har jag upptäckt vilken medgångare jag är när det gäller landslagsfotboll , fast jag skäms inte . Men nu blev det helt plötsligt roligt med landslagsfotboll igen. Dock är jag fortfarande skeptisk till Lagerbäcks kapacitet, dock gjorde han ett bra ingripande genom att inte ta in Zlatan igen. Men jag stör mig fortfarande på att dom försökte få med Teddy Lucic igen trotts att han sagt ifrån. Sista 2 orden: Bra Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Det är väl bara att hoppas att Zlatan fortsätter bojkotta landslaget. Slår han en signal till Lasse så kan nog inte vår käre förbundskapten säga nej, tyvärr. Säg nej Lasse, säg nej! "Vi har det bra utan dig Zlatan. Du får spela stillastående fotboll i Inter istället. k thx bye". Go Lasse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Någon som vet om målen har dykt upp på internet ännu? Måste se Allbäcks fantastiska mål igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tråkigt att man fick höra på Strömblad och Hysén som kommentatorer, har tröttnat på dom nuefter allt FIFA-spelande. Härliga mål förövrigt, Petter Hansson är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tråkigt att man fick höra på Strömblad och Hysén som kommentatorer, har tröttnat på dom nuefter allt FIFA-spelande. Härliga mål förövrigt, Petter Hansson är kung! Han var bra idag, men han är absolut ingen kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Han var bra idag, men han är absolut ingen kung. Just nu är han det. Men frågar du mig igen om tre timmar så kommer jag nog svara annorlunda. Redigerad 7 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Just nu är han det. Men frågar du mig igen om tre timmar så kommer jag nog svara annorlunda. Haha ok . För mig krävs det mycket av en spelare om han ska förtjäna begreppet "kung". En match räcker inte. Johan Mjällby är t.ex. en kung för oss Gnagare, allt positivt som han ahr medfört till klubben osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Petter Hansson är en värdig ersättare åt Lucic kan vi konstatera iaf. Och Torres har klippt sig sen VM. Synd, Han var cool i sin strandraggarfrilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Haha ok . För mig krävs det mycket av en spelare om han ska förtjäna begreppet "kung". En match räcker inte. Johan Mjällby är t.ex. en kung för oss Gnagare, allt positivt som han ahr medfört till klubben osv. Samma här... Henke och Daniel Andersson är kung enligt mig. Daniel Andersson i HIF då. Han är ju en målvakt av landslagsklass sen så har han nog det största hjärtat en HIF-spelare någonsin haft. Det gör honom också till en kung enligt mig. Sen kommer han från min hemby! Petter Hansson var riktigt bra idag. Redigerad 7 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha jublade faktiskt vid 2-0 målet Jag är medgångare vad gäller landslagsfotboll! Petter Hanssons insats gjorde att jag jublade ännu mer då jag från bottten (-100 gick till +50) gick till toppen! *aningen berusad vid detta inlägg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Trolig startelva mot island: Shabaan Nilsson Mellberg Hansson Edman Lideroth(om hans sambo föder inom 3 dagar är han med mot island, annars blir det daniel andersson som tar platsen) Alexandersson Källström Willhelmsson(eller ljungberg om han kan) Elmander Allbäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Någon som vet om målen har dykt upp på internet ännu? Måste se Allbäcks fantastiska mål igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Går bara in på svt.se sen på sportsidan så hittar du säkert båda målen på alla filmer dom har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Rabarben: Vad fan snackar du om? Orättvist resultat? Är du dum i huvudet eller? Halo: Petter var kung, han var riktigt bra. Hela Sverige var bra, har inte sett sådan klass sedan EM. Haha, sant. Man är fan trött på Glenn och Henke nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Halo: Petter var kung, han var riktigt bra. Hela Sverige var bra, har inte sett sådan klass sedan EM. Orkar inte fortsätta diskutera det där med "kung" osv. jag har sagt mitt och det står jag för . Jag säger inte att han var dålig, absolut inte, tvärtom, men begreppet kung förtjänar han inte ännu då ska det se likadant ut ett tag framöver. Redigerad 8 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 DJURGÅRN DJURGÅRN GE OSS EN SÅNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 DJURGÅRN DJURGÅRN GE OSS EN SÅNG! Är detta ett skämt? Haha, när kom dif på något eget senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 DJURGÅRN DJURGÅRN GE OSS EN SÅNG! Åh vad ska man säga? Som tur är så är man inte ensam över att inte tycka om den ramsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tilla alla: Jag tyckte att Spanien hade ett jävla tryck och hade bollen nästan hela tiden. Därför tyckte jag Spanien var mer värda segern. Men vemfan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts