dibel Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Var Laitinen het då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Var Laitinen het då? Jag har ingen aning, jag såg den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Den gick på 4:an såg första 30 minuterna, han såg pigg ut som hla Nkpg men inga mål gjordes då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vad tippar ni dagens match till? 2-1 till Spanien. Sverige tar ledningen via Allbäck men Spanien gör ett tidigt mål och senare ett i andra halvleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) 1-4 petter hansson gör hattick och andres svensson gör ett. Sveriges mål görs av Macus allbäck... Dagens citat: STORMA VÄXJÖ!!! KROSSA ÖRGRYTE!!! Örgryte hmm... Redigerad 7 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Halo... har du kvar bilderna från Henke tifot? Hade det som bakrundsbild sen formaterade vi om datorn. Så skulle du kunna lägga upp zip filen eller någon av bilderna om du har kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Halo... har du kvar bilderna från Henke tifot? Hade det som bakrundsbild sen formaterade vi om datorn. Så skulle du kunna lägga upp zip filen eller någon av bilderna om du har kvar? Eyy, du missade mitt "trummor"-inlägg. Nej tyvärr så tror jag inte det, ska leta vidare dock, men under tiden jag letar kan jag bjuda på dessa gamla HeIF bilder som jag hittade i min samling från Sverige haha. Kommer inte riktigt ihåg hur jag har kommit över dessa, har för mig att jag hade någon HeIF-kontakt på msn förut. http://img104.imageshack.us/img104/5973/37anbanderolllf3.th.jpg http://img402.imageshack.us/img402/5243/dscf00382028229tr2.th.jpg http://img402.imageshack.us/img402/3815/flaggorzr2.th.jpg http://img153.imageshack.us/img153/5940/tifo2wx0.th.jpg Watch out for the big boys http://img106.imageshack.us/img106/9210/heeeifna8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Så... töntiga dom är på bilden längst ner. 37:an är den sittande delen av klacken... där sitter det mest "gubbar" dvs 30-40 åringar. --- Att trumma ger ett plastigt intryck menar jag så här: Att det ska slås på varenda jävla ramsa. Okej om det körs på någon speciel med ramsa men när det t.ex. ska köras på "*KLAPP* *KLAPP* *SNABBA KLAPPA* *KLAPP* *KLAPP* *KLAPP* HIF" så låter det för jävligt. Dvs... okej på några ramsor men inte alla ramsor. AVGÅ TRUMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Så... töntiga dom är på bilden längst ner. 37:an är den sittande delen av klacken... där sitter det mest "gubbar" dvs 30-40 åringar. --- Att trumma ger ett plastigt intryck menar jag så här: Att det ska slås på varenda jävla ramsa. Okej om det körs på någon speciel med ramsa men när det t.ex. ska köras på "*KLAPP* *KLAPP* *SNABBA KLAPPA* *KLAPP* *KLAPP* *KLAPP* HIF" så låter det för jävligt. Dvs... okej på några ramsor men inte alla ramsor. AVGÅ TRUMMA! Tycker trycket blir fetare med trumma på den ramsan men det kanske bara är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vissa enkla ramsor som t.ex. barcas "Barca barca" blir bättre med trumma. Den som man hör på fifa om man spelar med barca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 I england är dom bäst, där sjunger dom hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 YEEEEES, 1-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Fan vad bra det går! Elmanders skott i ribban var fan så otur. Såg ni hur han kom som en jävla raket och tog bollen för Xavi (?) Petter Hansson .. Jag ÄLSKAR dig. Du är faktiskt bra nog att ersätta Lucic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Synd att peter hansson inte är i 20 års åldern.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag tror det blev mål nu, pappa skrek i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag tror det blev mål nu, pappa skrek i alla fall Och vilket mål sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 2-0 - allbäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Puyol kommer rusandes och Casillas kommer ut. Allbäck klackar bollen bakom sig och har med den dragningen fått Puyol och Casillas, två världsklasspelare, till att köpa korv på Råsundas läktare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vi håååller meeed.... ALLBÄCK ÄR BÄTTRE ÄN ZLATAN! Fan va härligt... orättvist resultat men vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha, där fick alla som sa att Spanien skulle vinna. Oj, vad ägda ni blev. Jag sa ju att vi inte behöver Zlatan. Jag undrar hur han känner sig nu... så fort han försvinner så vinner Sverige. Hatar den där jävla soppiga kommentatorn... "oj vad tur Sverige har" hela tiden. Sen tyckte jag han sa "Neeej" lite snabbt precis efter det var nära att Spanien gjorde mål. Varför har vi en kommentator som hejar på Spanien? Jävla sämst han är. Och förresten, det här var ett rättvist resultat. Kan man inte göra mål på sina chanser så vinner man inte. Men det gjorde Sverige och de vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts