tommy killer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kollade på Man Utd Vs Newcastle Matchen slutade 2-0 till Man Utd Matchen i sig var riktigt bra. Nu är det bara MFF som ska börja spela bra igen(hoppas man). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Alltid oavsett, För evigt Djurgården, oleoleoleoleoleoleola, oleoleoleoleoleoleola, åååh vi gör allt för vårat lag! Haha..................... hahaha Redigerad 1 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Haha som sagt så älskar vi Djurgårn! OLE OLE OLE OLE OLE OLE OLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Mersmak, det är ett ord jag gillar, jag hoppas innerligt att denna match ger lite mersmak. Skönt go i laget idag och Grönhagen har redan fått igång gubbarna (åh jag låter som en riktig fotbollsfarsa). Det såg mycket ut som det brukar göra, väldigt tafatt DIF-spel och långbollar som går åt skogen o.s.v. Men organisationen i spelet stämde klockrent och ingen spelare begick några särskilda misstag. Visst så var man säker på att vi skulle ta hem den här matchen, men ända satt denna 2-1 så jävla skönt för nu ligger vi på dne här viktiga fjärdeplatsen igen. 7000 var en riktigt risig siffra som ger en magsår. Det är fullt förståeligt att inte folk kommer med tanke på att det är söndagsmatch och vi spelar som vi gör. Men jaja, säsongen ska bara spelas av nu, guld till Elfsborg och DIF når en fjärdeplats och jag e nöjd. Redigerad 1 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hehe nu börjar vardagsmatcherna komma för Bajen igen, härligt! Jag fullständigt skiter i vem som vinner guld och vart fan Bajen nu hamnar i tabellen men det är ju klart jag vill att de ska komma så långt upp som möjligt! KROSSA MIFFIFFIFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Det hoppas jag också, hållt på dem sedan jag var tre Enda laget jag bryr mig om, kanske därför ni inte ser mig skriva här så ofta, i era diskussioner om allsvenskan (pinsamt dålig liga). Homie! Jag har också hållt på dem, så länge jag kan minnas. Det började väl med att jag gillade deras tröjor, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vafan jävla domare, Jonatans johanssons mål var inte offside! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Elfsborg, var det inte alla som sa att det laget som var så förbannat stabilt. 0-0 mot Öster, ja, stabilt, har jag missat nåt? Bra resultat i övrigt, vinner vi mot Göteborg om sisådär 40 år så har vi en go chans med tanke på att vi möter flera bottenlag i slutet. Redigerad 2 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Elfsborg, var det inte alla som sa att det laget som var så förbannat stabilt. 0-0 mot Öster, ja, stabilt, har jag missat nåt? Bra resultat i övrigt, vinner vi mot Göteborg om sisådär 40 år så har vi en go chans med tanke på att vi möter flera bottenlag i slutet. Jag gillar inte Elfsborg, hellre AIK vinner guldet. kan förstå att ni stockholmare inte gillar det men eftersom alla elfsborg fansen var så jävla kaxiga innan när de var bra på svenskafans.com så hoppas jag att de inte vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hellre att nåt skitlag ala HeIF, HBK, Elfsborg vinner tycker jag då 2-2 får man vara nöjd med iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Kukhuvudfittsaftbajsdomare. Men vi leder fortfarande. Redigerad 2 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hellre att nåt skitlag ala HeIF, HBK, Elfsborg vinner tycker jag då 2-2 får man vara nöjd med iallafall! Skitlag! Skitlag som spöar er med 3-1 2 matcher i rad. --- 6 poäng... 6 poäng. Det känns inte omöjligt alltså. Vi möter AIK borta och sedan även Elfsborg hemma. Vinner vi dom 2 matcherna tar vi in 3 poäng och om dom förlorar så ligger vi där. SM-guld. Det känns konstigt att spekulera om SM-guld när man innan spekulerade om hurvida vi skulle klara oss i allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Skitlag! Skitlag som spöar er med 3-1 2 matcher i rad. --- 6 poäng... 6 poäng. Det känns inte omöjligt alltså. Vi möter AIK borta och sedan även Elfsborg hemma. Vinner vi dom 2 matcherna tar vi in 3 poäng och om dom förlorar så ligger vi där. SM-guld. Det känns konstigt att spekulera om SM-guld när man innan spekulerade om hurvida vi skulle klara oss i allsvenskan. Vad var det jag sa . Btw, visst känner jag mig missnöjd med 0-0 mot Örgryte, mens amtidigt måste jag börja tänka på att Örgryte har spelat bra de senaste omgångarna, sen får jag vara glad över att Elfsborg itne lyckades pricka in något skott heller, dom hade ju ändå hemmaplan , så nej, inget gnäll från mig bara en längtan att få komma hem till Borgen den 14:e. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 "Sedan gör vi ett regelrätt mål som blir bortdömt, det är ju minst en meter onside. Och så blir Jonatan varnad när han blir förbannad. Vad fan, lite känsla måste väl domarna ha. De måste inse att de har gjort fel, säger Åkeby." Avgå SvFF? Byt ut packet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 "Sedan gör vi ett regelrätt mål som blir bortdömt, det är ju minst en meter onside. Och så blir Jonatan varnad när han blir förbannad. Vad fan, lite känsla måste väl domarna ha. De måste inse att de har gjort fel, säger Åkeby." Avgå SvFF? Byt ut packet... Jadu, jag har slutat att bli förvånad. Domarteamen har hållt en extremt låg nivå den här säsongen. Förra året var det samma sak, men då trodde jag att det berodde på att serien var låg, så då klagade man inte lika mycket, men iår, iår klagar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sänds AIK - Skånes stolthet på TV 4? Har fått för mig det... Känns som att denna matchen måste vinnas för att vi ska kunna ta guldet i år. Och om vi gör det så är det fan och med som att väna 7-0 på bortplan. Fy fan vilken upprycking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Sänds AIK - Skånes stolthet på TV 4? Har fått för mig det... Känns som att denna matchen måste vinnas för att vi ska kunna ta guldet i år. Och om vi gör det så är det fan och med som att väna 7-0 på bortplan. Fy fan vilken upprycking. Men wtfplx, det är Malmö som är skånes stolthet, även om jag hatar båda lagen. Redigerad 3 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sänds AIK - Skånes stolthet på TV 4? Har fått för mig det... Känns som att denna matchen måste vinnas för att vi ska kunna ta guldet i år. Och om vi gör det så är det fan och med som att väna 7-0 på bortplan. Fy fan vilken upprycking. Jo det gör den, det har blivit lördagsmatch bara för att den ska sändas, har nog mkt med ->toppstrid, henke, baxter osv. att göra. Grymt kul med lördagsmatch, inte ofta vi får det hemma på Råsunda, räkna med fest . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Men wtfplx, det är Malmö som är skånes stolthet, även om jag hatar båda lagen. Skulle det finnas nåt lag i samma landsskap som du bor i skulle du inte säga "nä Elfsborg är inte *sätt in random landskapsnamn* här". *Får minnen* Fy fan vad jag älskar skånederbyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Fan hokkytråden får ju inte vara över denna Vill förövrigt säga att jag älskar Difs nya ramsa "oleoleoleoleoleoleola" Nu saknas bara trumman "JA VI KAN SJUNGa UTAN TRUMMA!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts