Halo Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Juste. Stockholm tillhörs oss. Jävla dårfinkar. Att just Anders Grönhagen har tagit över tränarrollen i Djurgården är jag både positiv och negativ till. Jag hade helst velat att Jonevret hade tränat säsongen ut och låta Grönhagen börja på ruta ett. Nu ska han tydligen sätta igång med arbetet med en gång vilket kan vara ganska svårt. Men kul ändå att dte är just Grönhagen som kanske inte är världens bästa tränare om man säger så, men hur bra var Jonet innan vi fick honom? Grönhagen är en människa med etts tort Djurgårdshjärta och kommer visa mycket sympati för supportrarna, jag är postitiv till det. Lite tråkigt att ni inte kan bevisa att Sthlm tillhör er bara. Som dibel säger, vi lever i nuet. ala 2005: "Nuet är i kamp, framtiden är vår" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 HIF - IFK Glenn imorron hemma nu då. Vet inte vilken form dom är i men slå dom ska vi fan och med göra. Tycker att Baxter ska ge Tambourinen chansen nu. Miranda är i riktigt riktigt dålig form och bör inte vara i startelvan. Vi får hoppas att Luton är spelbar efter att det närmar sig Semifinal i cupen nu. Och där behövs han. Annars tycker jag inte att några ändringar ska göras. Bara att det ska bli kul med mycket folk på Olympia. Brukar ofta bli mycket folk mot Glenn och dom andra Göteborgs/Stockholms lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Lite tråkigt att ni inte kan bevisa att Sthlm tillhör er bara. Som dibel säger, vi lever i nuet. ala 2005: "Nuet är i kamp, framtiden är vår" Inte bevisa? Vå må ligga sist i fotbollen av stockholmslagen, men hur går det i hockeyn? Juste, summa summarum, Djurgården regerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Inte bevisa? Vå må ligga sist i fotbollen av stockholmslagen, men hur går det i hockeyn? Juste, summa summarum, Djurgården regerar. Ja hur går det i hockeyn? , summa sumarum, ni har spelat väldigt många omgångar. Sen är ju det här en fotbollstråd och inte en hokkyyyytråd. Alltså, ni har inte bevisat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Inte bevisa? Vå må ligga sist i fotbollen av stockholmslagen, men hur går det i hockeyn? Juste, summa summarum, Djurgården regerar. 3-10 mot Läxand säger väl allt "Djurgårn, är inte det ett hokkylag?" "Djurgårdens IF, spelar inte dom i Division1 Norra?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ja hur går det i hockeyn? , summa sumarum, ni har spelat väldigt många omgångar. Sen är ju det här en fotbollstråd och inte en hokkyyyytråd. Alltså, ni har inte bevisat det. Spelar ingen roll hur många omgångr vi spelat, fortfarande först. Ja då kan vi snitta ihop den här skiten, naj orkar inte, fortfarande först. Grönhagens Järnkaminer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Yea! Charlton-Arsenal: 1-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ähh Charlton skulle haft straff när gallas leker drunknande sprattelpadda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Görgott med vinst mot Glenn nu som änglarna hade sagt. Vem hade trott att vi skulle fajtas om 3:de platsen i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Görgott med vinst mot Glenn nu som änglarna hade sagt. Vem hade trott att vi skulle fajtas om 3:de platsen i sommar? Stuart Baxter... Jag tror dock att ni kommer fajtas om något högre än 3:de platsen. Vart det lite jobbigt för hjärtat i slutet föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 IFK Norrköping - Örebro 1 - 3 Vad ska man säga ? Vi spelade ungefär som resultatet säger, inte bra. Vi kan jämföra spelet med våran mittback, som tappar bollen utanför straffområdet, och istället för att kämpa tillbaka bollen så bara river han ner Örebrospelaren så de får straff. Innan straffen ledde IFK och det såg positivt ut, efter straffen stog det 1 - 1 och det såg mindre positivt ut. Den enda lilla ljusglimten jag kan se i det här är att jag hittils har rätt i min tippning om IFKs sista matcher, de kommer förlora mot BP också, tyvärr, och det blir en tredjeplats för IFK, som förmodligen inte når Allsvenskan i år heller. Så, läktarmatchen då ? Jag tycker faktiskt att IFK vinner läktarmatchen, och då ser jag inte till hela parken, utan bara själva klackarna. Örebros klack hörde jag bara när de gjorde mål, och efter 1 - 3 målet, IFKs klack var i gång under hela matchen, vi slutade aldrig sjunga, trots underläget. Det tycker jag är starkt av våran klack. Som sagt enda gången Örebro hördes var efter deras mål. Men annars var matchen bara pest och pina, felpass och bortslagna långbollar var vad matchen bestod av från IFKs sida sett, och när Örebros klack efter 1 - 3 målet började sjunga Ska ni gå hem nu ?, ja, då gick jag faktiskt hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Stuart Baxter... Jag tror dock att ni kommer fajtas om något högre än 3:de platsen. Vart det lite jobbigt för hjärtat i slutet föressten? Som fan... tänkte "vafan händer nu" typ... Måste bara säga att Henke var skitbra idag. Även härligt att mini fick sätta in en... Redigerad 30 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Torsk igen. Mutlaget Valenciennes var tydligen för svårt för ett sargat Bordeaux som aldrig tänker komma ur sin svacka, hur ska detta sluta? Ligue 2 och 0 gjorda mål Champions League, naaj så långt kan det väl inte gå. Men idag ska dom som tvivlat på Grönhagen få se på fotboll. Det ska sjungas Grönhagens Järnkaminer idag på Stadion och det ska spelas tråkig fotboll som kallas grisfotboll och vi ska vinna med uddamålet insparkat i slutminutrarna, då jävlar blir jag glad. Redigerad 1 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag glömde nämna en sak igår, Arsenal och Blacka räddade min dag igår åtminstone. Först vann Blacka med 2 - 0 på hemmaplan, var själv och kollade för jag spelade inte igår. Inte så mycket att säga vi hade matchen rakt igenom, kunde blivit mer mål. Sedan följde jag Charlton - Arsenal via SMS samtidigt som jag kollade på IFK, kan ni första mina tankar när det kommer ett SMS som talar om att D. Bent har gjort 1 - 0 för Charlton, samtidigt som Örebro sätter sin straff ? Det var inga roliga tankar då. Men sedan kom Arsenal ikapp riktigt fort 1 - 1 i 32:a och 1 - 2 i 49:e, då kändes det härligt igen, tack R Van Persie, bättre kunde du inte gjort det Men som sagt, Blacka och Arsenal kunde i alla fall rädda min dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vilka tror ni vinner Premier League? Det ska bli kul och se, Arsenal och Manchester United och alla klubbar överlag för den delen också är nog väldigt hungriga nu. Jag tror inte att Chelsea klarar en säsong till, jag hoppas och tror att United tar hem guldet i år. Bara de blir lite jämnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Måste bara säga att domaren i matchen HIF - IFK Göteborg var den sämsta på länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Vilka tror ni vinner Premier League? Är inte så jätte insatt i engelska fotbollen, men jag skulle gissa på Chelsea igen. Enformigt nog. Dom har ju ganska starka värvnigar i Ballack och Sjevtjenko (stavning?). Redigerad 1 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vilka tror ni vinner Premier League? Det ska bli kul och se, Arsenal och Manchester United och alla klubbar överlag för den delen också är nog väldigt hungriga nu. Jag tror inte att Chelsea klarar en säsong till, jag hoppas och tror att United tar hem guldet i år. Bara de blir lite jämnare. Det hoppas jag också, hållt på dem sedan jag var tre Enda laget jag bryr mig om, kanske därför ni inte ser mig skriva här så ofta, i era diskussioner om allsvenskan (pinsamt dålig liga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det hoppas jag också, hållt på dem sedan jag var tre Enda laget jag bryr mig om, kanske därför ni inte ser mig skriva här så ofta, i era diskussioner om allsvenskan (pinsamt dålig liga). Du tar orden ur munnen på mig broder. United spelar ut Newcastle totalt idag och vinner med 2-0. Utöver det var det tre ramträffar och en straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Skön vinst idag. Tyckte vi skapade fler farliga lägen än vi gjort i tidigare matcher. Sen att vi gör 2 mål är ju också trevligt. FCZ lirade mot deras danska motsvarighet efter matchen, men jag skippade den. Får se på TV senare i höst. Alltid oavsett, För evigt Djurgården, oleoleoleoleoleoleola, oleoleoleoleoleoleola, åååh vi gör allt för vårat lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts