samuelszon Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Spelar du för något lag då? Jag har aldrig satsat på fotboll riktigt, men det är klart att jag har haft mina drömmar. Sol, Barcelona, träning och sedan ledig. Joga Bonito.. Aja, i alla fall, jag började i Tumba i våras och det har gått jävligt bra. Min tränare har sjukt förtroeende för mig och har fått startat varje match, trots att jag inte kunde ett skvatt om spel egentligen när jag började. Ändock har jag tappat suget en aning, jag vill satsa på innebandyn så min fotbollskarriär är desvärre över. Men jag lirar med mina kompisar när jag får tid ändå. Spelar du fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Sidan 121! Johanneshov 121 Nåja som tabelläget är nu är det iallafall säkert att vi inte åker ur iår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bajs. Jag blir så trött. Hur var det här med inställning. Johan Micoud såg ut som hela Djurgården. Darcheville sprang inte ett skit, Henrique är lika dålig som vanligt, därför är det ingen tillfällighet att vi torskar mot PSV. Ska vi gå vidare från gruppen nu så krävs det en sjuhelvetes vilja och lite flyt, för Liverpool är inget lag man är bättre än. Fan jag har inge flyt i saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Sidan 121! Johanneshov 121 Nåja som tabelläget är nu är det iallafall säkert att vi inte åker ur iår Haha såklart ni inte åker ur iår, ni har för bra lag för det . *host* http://img178.imageshack.us/img178/1057/oppetmalseptember2006ov3.jpg Redigerad 28 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Var det inte UBs flagga som det brändes på Norra i halvtid tror jag? *Host* Haha Ultras Nord borde kanske ansträngt sig mer åt sången men man gör väl det man är bra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 *Host* Haha Ultras Nord borde kanske ansträngt sig mer åt sången men man gör väl det man är bra på Hehe dom har inte så många medlemmar så det skulle nog inte bli någon större skillnad om de sjöng lite högre än vad de redan gör, ofta ös från deras sida . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) AIK:arna var överlägsna till antalet och även till läktarprestation sett, åtminstone större delen av matchen. Ju längre tiden led ju mörkare kändes det och det märktes på sången, men Norra Stå gav aldrig upp. Dessutom säger en bild (smiley) mer än tusen ord... Redigerad 28 september, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Det där inlägget ska du få en varning för, med tanke på att inlägget bara innehåller en smiley. Gör om, gör rätt innan det är försent . Förövrigt så stämmer ju det som står också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ett gott skratt är värt en varning Sol Invictus - Natthumor av första klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Sol Invictus - Natthumor av första klass Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Varför? Haha jag fann bara det ni skrev på er sida lite roligt För ni lät så högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Haha jag fann bara det ni skrev på er sida lite roligt För ni lät så högt Vad vet du om saken? du vet ju själv att man inte hör varandra när båda sjunger, och om du nu var där så borde du ha sett alla haldsukar samt flaggor som det viftades med när slutsignalen gick bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja jag retas ju bara Och nog såg jag lillebrors stora glädje efter bara 0-2 mot Bajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja jag retas ju bara Och nog såg jag lillebrors stora glädje efter bara 0-2 mot Bajen Kan förövrigt tillägga att vi inte hörde er de sista 20 minutrarna, ett bevis på att vi inte är några medgångare iallafall, i derbyt mot dif när slutsignalen gick så tömdes södra fort. Vi stog stolta kvar, vajandes med våra svart-gula fanor och sjöng för laget och vad de har presterat hittils på 2 år, underbart att kunna känna stolheten även i motgång, det vvar inte stolhet för dagens prestation utan för att visa dom att vi är stolta och vi visade det på ett bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja det förstår jag AIK under Rikard Norling har gjort ett väldigt bra jobb och vi får se om de lyckas hålla sig i toppen nästa säsong också. Nejdu dags att sova... Naturprov imorn Sen blir det ju hokky också KROSSA LÄXAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja det förstår jag AIK under Rikard Norling har gjort ett väldigt bra jobb och vi får se om de lyckas hålla sig i toppen nästa säsong också. Nejdu dags att sova... Naturprov imorn Sen blir det ju hokky också KROSSA LÄXAND! Stämmer, förövrigt bra skrivet av SI om poliser och dylikt. Det var en knepig situation efter matchen. Det är lite som att nästa säsong är upp till bevis, även fast det jämt är det när AIK spelar haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Mm hatar när de ska lverdriva och atackera oskyldiga... Nåja de är väl glada nu när de fick slå på en "fotbollsmördare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag har aldrig satsat på fotboll riktigt, men det är klart att jag har haft mina drömmar. Sol, Barcelona, träning och sedan ledig. Joga Bonito.. Aja, i alla fall, jag började i Tumba i våras och det har gått jävligt bra. Min tränare har sjukt förtroeende för mig och har fått startat varje match, trots att jag inte kunde ett skvatt om spel egentligen när jag började. Ändock har jag tappat suget en aning, jag vill satsa på innebandyn så min fotbollskarriär är desvärre över. Men jag lirar med mina kompisar när jag får tid ändå. Spelar du fotboll? Har gjort höll på i 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Juste. Stockholm tillhörs oss. Jävla dårfinkar. Att just Anders Grönhagen har tagit över tränarrollen i Djurgården är jag både positiv och negativ till. Jag hade helst velat att Jonevret hade tränat säsongen ut och låta Grönhagen börja på ruta ett. Nu ska han tydligen sätta igång med arbetet med en gång vilket kan vara ganska svårt. Men kul ändå att dte är just Grönhagen som kanske inte är världens bästa tränare om man säger så, men hur bra var Jonet innan vi fick honom? Grönhagen är en människa med etts tort Djurgårdshjärta och kommer visa mycket sympati för supportrarna, jag är postitiv till det. Redigerad 29 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Haha ni kan gärna få ha era hokkyplancher där på Östermalm(?) men på Gullmars sitter de riktiga affischerna, vi lever ju trots allt i nuet! FINNS BARA ETT LAG I STOCKHOLM! Redigerad 29 september, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts