GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det har att göra med att alla Djurgårdens fans är arbetslösa så de har inget annat för sig än att åka iväg på matcher som deras mammor får betala åt dom. Men Hammarbyare har ju alltid varit så starka på bortamatcher. Vad kan det bero på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag tippar 2-1 till Helsingborg idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag tippar 2-1 till Helsingborg idag. Ba! HIF vinner aldrig med udda mål. Ja tippar antingen på 2-0 till sundets pärla eller 1-1. Jag tror inte det kommer göras mer än 2 mål iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 GGG AAA III SSS GAIS GAIS GAIS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) SÅ IN I HELVETE GOTT! Sorry var tvungen att capsa det. Men det var ett ganska orättvist resultat om jag ska vara ärlig. GAIS hade 3 jättestora målchanser där en var ett ribbskott 1 blev en kanonräddning av Daniel Andersson (HIFs målvakt) och en kanonmiss! För er som inte vet blev det 1-0! HELA GÖTEBORG *klapp* HELA GÖTEBORG *klapp* HELA GÖTEBORG LUKTAR FIIIISK Redigerad 8 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 På måndag slänger MFF, örgryte i mixern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 På måndag slänger MFF, örgryte i mixern! Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Wörd. Hahah, medgångssupporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hahah, medgångssupporter What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ceone. Bara inse det. Mffs supportar är PLAST. Tifo idag på Olympia. Sånt gillar vi Jag har inte tagit denna bilden. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/00432.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Tifot mot GAIS förre helgen Redigerad 8 april, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Men Hammarbyare har ju alltid varit så starka på bortamatcher. Vad kan det bero på då? Att det var medgångsupportrar som nu gått över till DIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Att det var medgångsupportrar som nu gått över till DIF Hahahahahaha, så klockrent!! Och så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ceone. Bara inse det. Mffs supportar är PLAST. Tifo idag på Olympia. Sånt gillar vi Jag har inte tagit denna bilden. Suck... tror du jag bryr mig om supportarna ärligt talat? Jag bryr mig hellre om att MFF vinner sina matcher... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tifot mot GAIS förre helgen Fan va snyggt alltså! Men det skulle aldrig funka på olympia eftersom alla "Svenssons" skulle inte fatta någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Fan va snyggt alltså! Men det skulle aldrig funka på olympia eftersom alla "Svenssons" skulle inte fatta någonting. Men om vi skulle vara mer folk skulle det se bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Haha öis har alltid mer flaggor än supportrar på läktaren! När vi möttes och tog er med 2-0 förra helgen, hur många var ni egentligen? 380 pers någonting? Stackars klubb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Att det var medgångsupportrar som nu gått över till DIF Djurgården får ju i alla fall med sig folk på bortamatcher. Är man medgångssupporter då? @Moroni_Family: Det dr ÖIS-tifot var inte sås nyggt faktiskt. Bra idé, men det funkar inte på en sådan liten klack. Det ser man ju ganska tydligt också. Redigerad 9 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Djurgården får ju i alla fall med sig folk på bortamatcher. Är man medgångssupporter då? Skitsamma, imorrn blir det att gå på pub på söder o se matchen och då får vi se vilka som är det bästa laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Haha öis har alltid mer flaggor än supportrar på läktaren! När vi möttes och tog er med 2-0 förra helgen, hur många var ni egentligen? 380 pers någonting? Stackars klubb.. Och Gais supportrar var ju väldigt högljudda när dom mötte HIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts