Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Gå in på http://myp2p.eu/Weekdays.htm välj arsenal matchen gå ner till arsenal matchen och på setanta sports klickar du på play vid windows media player. FUNKAR SKIT BRA!

Är det gratis ?

Edit: Ehm, skitbra var det, bilden blev upp och ner och grön :) Sedan såg man inte hela bilden ut på sidorna, bara i mitten så den var avlång uppåt, så man såg inte resultat och tidtavlan, ajja ^^

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som såg matchen på TV och kan ge ett intryck av vem som lät mest? Stod på södra och hörde gnaget typ 4ggr... Varför sjöng inte sittplats :)

Såg matchen på TV. Jag koncentrerade mig fruktansvärt mycket på Arne Hegerfors. Men jag hörde klackarna väldigt mycket och matchen var inte direkt jämn sångmässigt. Black Army tystades gansak snabbt redan efter första målet och fick lite underläge på nåt vis, sen när 2-0 kom tystades det ganska rejält. Andra halvlek var mest en paradsträcka för Bajen fansen och man sjöng den ena sången efter den andra med en ganska skön volym till antalet. Black Army lät jävligt bra ibörjan, men med tanke på motgångarna så försvann man på nåt vis.

Tifot såg jag inte, antog att det var ett pyro/bengal/tjoochtjim-tifo eftersom rök uppstod när jag var klar med mina åtgärder. Men det ska bli intressant att se bilder på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh vad härligt med vinst över råttorna.

Skriver mer sen (skriver från mobben nu, e på väg hem)

Nu är jag inte direkt insatt i ämnet: Surfa via mobilen saken, men en sak är säker.

Om man surfar via mobilen går det inte via bredbandsbolaget som ditt IP-nummer vid det författade inlägget visar.

Varför inte berätta sanningen, du satt hemma och kolla på matchen men du vill inte framstå som en "som inte stjöder sitt lag till 100% killen" utan istället sa att du var på matchen?

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%! på A.A

Vad gäller våran sång så var den grym idag med tanke på motgångarna, vi sjöng hela tiden, ibland lågt, ibland högt, men sången fanns där i över 90 minuter helt klart, sen får TV-kollarna säga vad de vill, det är även svårt för oss som är på plats att höra vilka som låter mest, vi på norra stå hör inte bajarna när de sjunger och tvärt om, därför tycker man kanske själv ofta att man sjöng otroligt grymt. Men en stor eloge till oss gnagare på norra som STANNADE KVAR efter matchen och sjöng för laget, inga dif-fasoner här inte. Bajen var bättre idag och vann rättvist det är inget jag kan ändra på, och nu ska jag inte skylla på domaren för bajen hade vunnit ändå, men visst fan var han bedrövligt dålig?

Väl påväg ut från norra efter matchen så blir det upplopp utanför norra, och utan att ens tänka på det så hamnade jag mitt i smeten, min polare fick en sten i bröstet osv. Stackars bajare som inte kan fira segern på något annat vis än att springa och ställa sig utanför norra, nej jag säger bara AVGÅ POLISEN, sämsta jag har varit med om på länge, 0 koll på läget hade dom, pajas snutar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag inte direkt insatt i ämnet: Surfa via mobilen saken, men en sak är säker.

Om man surfar via mobilen går det inte via bredbandsbolaget som ditt IP-nummer vid det författade inlägget visar.

Varför inte berätta sanningen, du satt hemma och kolla på matchen men du vill inte framstå som en "som inte stjöder sitt lag till 100% killen" utan istället sa att du var på matchen?

*Borta*

Aja vi struntar i off-topic nu, vill du nåt mer så pm:a mig.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I så fall så har väl TV-teamen lagt en ljudkamera precis över södra stå för sån skillnad var det.

Kul förövrigt att gizmo är avslöjad. ^^

Oj. Man får inte glömma bort ikväll. Inte bara det att Bayern München spel mot Inter, det skiter jag fullständigt i, trots att jag hatar Inter och gillar Bayern. Nej det är ikväll som den stora drabbningen slår samman. FC Girondins de Bordeaux mot PSV Eindhoven. Jag inte bara hoppas på vinst ikväll, utan jag tror nämligen vi kan spöa skiten ur PSV ikväll. Inte bara det att vi fått tillbaka Mavuba, Fernando och Micoud, utan PSV har Kluivert, Cocu och Farfan skadade, det lovar riktigt gott. Såhär Champions League-taggad har jag inte varit sen 2000 och då gick det mindre bra. Nej nu jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%! på A.A

Vad gäller våran sång så var den grym idag med tanke på motgångarna, vi sjöng hela tiden, ibland lågt, ibland högt, men sången fanns där i över 90 minuter helt klart, sen får TV-kollarna säga vad de vill, det är även svårt för oss som är på plats att höra vilka som låter mest, vi på norra stå hör inte bajarna när de sjunger och tvärt om, därför tycker man kanske själv ofta att man sjöng otroligt grymt.

Det är just därför Råsunda är den bästa derbyarenan! Man hör inte varandra :unsure:

INGET SM-GULD FÖR AIK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just därför Råsunda är den bästa derbyarenan! Man hör inte varandra :unsure:

INGET SM-GULD FÖR AIK!

Nja, säkerhetsmässigt så svar ja, men stämnigsmässigt nej. Den bästa arenan i Sverige när det gäller stämning är helt klart Borås Arena, grymt bra byggd arena och det är enkelt att skapa bra tryck där, Söderstadion är också bra, men tyvärr höjer ni ju priserna enormt mycket när det är derbydags samt så tar den in lite för lite tyvärr.

Det sista vet jag ingenting om, jag har inte trott på SM-guld på hela säsongen även om tankarna har funnits där, men jag har aldrig vågat hoppats så mycket så det kan mycket väl vara sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte vart micen var placerad denna gågn, vi somv ar där vet, de andra behöver itne uttala sig, trodde vi hade lärt oss att vi inte kan lita på TV?

Naj. Ni som var där vet ju inte. Du sa ju förut att det var svårt för er på plats att avgöra, för oss som tittade på TV, och hade micen precis i mitten av östra, där kameran och kommentatorhytten var, vet ju vilka som lät högst och mest.

Pinsam signatur förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naj. Ni som var där vet ju inte. Du sa ju förut att det var svårt för er på plats att avgöra, för oss som tittade på TV, och hade micen precis i mitten av östra, där kameran och kommentatorhytten var, vet ju vilka som lät högst och mest.

Pinsam signatur förövrigt.

Tack, den är bara tillfällig förövrigt. Beror på vart man sitter/står också. Har alltid mina päron på västra. Dy såg matchen på TV, varför ens börja gnälla om saken? blir du stolt om bajen vann klackmatchen eller? Jag syftade på att dom som står upp och sjunger för sitt lag har svårt att höra den andra sidan sjunga. Bajen blev visst derbykungar i år tyvärr, "svenska mästarna" kom sist.

alla hatar oss, vad fan gör det?

EDIT:

Nöjd nu?

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor