Cortez Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Om du inte var ironisk så vet du ingenting . Så du känner dom på bilderna? Du kanske är med på dom också? Stolt över dom? Nej, men jag minns en undersökning för några år sen där de frågade på måfå utvalda AIK-fans om de var rasistiska och majoriteten svarade ja. ^^ Sen syftade jag inte på AIKfans i allmänhet. Och jag vet en hel del. Men den förra kommentaren var lite med skämt i sinnet. Redigerad 26 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Så du känner dom på bilderna? Du kanske är med på dom också? Stolt över dom? Nej, men jag minns en undersökning för några år sen där de frågade på måfå utvalda AIK-fans om de var rasistiska och majoriteten svarade ja. ^^ Sen syftade jag inte på AIKfans i allmänhet. Och jag vet en hel del. Ja jag känner många av dom på bilderna ärligt talat. Stolt över grabbarna, stolt över bilderna, stolt över AIK, helt klart. Har de gjort någon underöskning i t.ex. dif? göteborg? osv. Man förknippar oss med allt möjligt nuförtiden, men jag stormtrivs ändå, måste förövrigt vara extremt fega rasister då jag har sett väldigt många med utländskt ursprung på den norra läktaren. vi e Gnaget, vi e Gnaget, vi e Gnaget, AIK, alla hatar oss, alla hatar oss, alla hatar oss, vad fan gör de? Redigerad 26 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Biljetterna är självklart köpta i tid (ca. 14.15 idag) och nu är det ett fåtal timmar kvar till match. Inget tifo väntas utav oss bajare vilket är lite synd eftersom att många bajare har lagt ner pengar i Hammarby Ultras tifohinkar den senaste tiden. På läktaren kommer antagligen AIK fansen att vinna dock inte lika stort som man brukar göra mot DIF. Pyrotifo igen av AIK? Oddsen pekar på det då det ger 1.05 ggr pengarna mot 14.00 om de gör ett tifo där pyrotekniska pjäser är exkluderad Matchen komme rbli otroligt tight där det kommer sluta med ett mål i slutminuterna sisådär 81 minuten. Eller så blir det 3-0 till Bajen eller 2-0 till AIK. De sedvanliga resultaten alltså. NU ÄR DET DERBY PÅ RIKTIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Exakt, men bönderna förstår inte sånt (Ja rabarben, jag skojade) Så farligt var det inte... --- Håller med dig Håkan. Fan va alla ska hacka på Black army. Såg ett avsnitt på skärgårdsdoktorn... och jag tror inte det var nån slump att det var just AIK-fans som var slödder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Bajen=Pundare AIK=Rasister Djurgården=Rika föräldrar dålig hygien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Så farligt var det inte... --- Håller med dig Håkan. Fan va alla ska hacka på Black army. Såg ett avsnitt på skärgårdsdoktorn... och jag tror inte det var nån slump att det var just AIK-fans som var slödder. Vet inte om det är mig du menar när du säger Håkan men Black Army idag är inte vad det var för 10-15 år sedan. Cortez, ta dig en titt på AIKs läktare idag och du får se en stor förändring mot vad du har sett tidigare år, förr var majoriteten iklädda stuprörsjeans och bombarjacka, idag ser man inte mycket av dessa glidare. Men för dom som läser aftonbladet osv. och tror på allt som står där så kommer det alltid vara stora livsfarliga Black Army, i aftonbladet har det även stått att det skulle kunna vara en rasist-organisation, skitsnack. Men men nu ska jag inte klaga längre, jag som är där vet hur det är och majoriteten är verkligen inte rasister, tro mig. Släpp 90-talet nu. @Dibel: Ja det ligger något i det du skriver, men ändå inte, skriver AB att ni är pundare? skriver AB att dif-anhängare skulle ha rika föräldrar och ha dålig hygien? Redigerad 26 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 HIF är även fått lite huliganstämpel. Varför vet jag inte men media hatar oss. ALLA HATAR ALLA HATAR ALLA HATAR HIFS FANS SKITER VI I VI ÄR HIF SUPERHIF HELSINGBORG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Bajen är hatade av både medierna och svff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Bajen är hatade av både medierna och svff. Nu ja... efter det som hände så kommer bajensupporters inte stå så högt. Dom sjönk en del för mig också. Vet att antagligen var det många "hooligans" men iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Bajen är hatade av både medierna och svff. Bara för dom "storma planen" i senaste derbyt. Annars har media gullat som fan med Bajens Fans. Ju bättre man sköter sig desto kåtare blir media. Skulle klart tippa på att Black Army ligger på topp just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Bara för dom "storma planen" i senaste derbyt. Annars har media gullat som fan med Bajens Fans. Ju bättre man sköter sig desto kåtare blir media. Skulle klart tippa på att Black Army ligger på topp just nu. Allt media/kändisar älskar ju Bajen. Fy fan vad sur man blir ibland alltså... Btw... nu ska även AIK - HIF gå på tv. Vilket JÄVLA sammanträffande det är att dom bara visar HIF när vi möter Stockholmslag. AVGÅ SVT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Cortez, ta dig en titt på AIKs läktare idag och du får se en stor förändring mot vad du har sett tidigare år, förr var majoriteten iklädda stuprörsjeans och bombarjacka, idag ser man inte mycket av dessa glidare. Men för dom som läser aftonbladet osv. och tror på allt som står där så kommer det alltid vara stora livsfarliga Black Army, i aftonbladet har det även stått att det skulle kunna vara en rasist-organisation, skitsnack. Men men nu ska jag inte klaga längre, jag som är där vet hur det är och majoriteten är verkligen inte rasister, tro mig. Släpp 90-talet nu. Jag läser knappt Aftonbladet, och jag tror ännu mindre på allt som står där då de är lika troliga som en skvallertidning. Och att påstå att jag är en sån är patetiskt. Sen tror jag verkligen att Black Army förtjänar sin stämpel, de kanske inte är så idag men det var så och de tolererade det. Man får inte en stämpel helt utan anledning. Sen tror jag inte du har varit med sen Black Army startades och vet vad de gjorde innan du bestämde att masa dig in i deras klubb. Bara för att du har gjort lite efterforskning i sidor som styrs av AIK-fans och Black Army medlemmar så var du inte där. Jag tvivlar inte en sekund på att de gör allt för att dölja alla dåliga sidor de har och opassande saker de gjort och få Black Army att framstå som änglar som framstått som monster enbart tack vare skvallertidningar. Verkar dock som du vet om något Black Army gjorde under 90-talet eller vilka medlemmar de hade som du inte är särskilt stolt över. Så du är i alla fall någorlunda medveten om vad de gjort eller gör. Notera att jag inte har gjort något påstående i detta inlägg att Black Army enbart består av rötägg idag innan du börjar komma med dina kommentarer som hör hemma på dagis. Så det är nog bäst för hela tråden om du inte svarar på detta inlägg då det inte innehåller några lögner överhuvudtaget. Tvinga inte på folk åsikter, låt dom tänka för sig själva och göra sin egen efterforskning och sluta hata utan någon som helst anledning bara för de håller på ett annat lag än ni själva. Jag har inget hat emot Black Army och jag har knappt någon åsikt om dess medlemmar eller ledare, och jag har inga fördomar om dom eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu ja... efter det som hände så kommer bajensupporters inte stå så högt. Dom sjönk en del för mig också. Vet att antagligen var det många "hooligans" men iallafall. Det var så innan också, speciellt från Aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Sä o a Mariga sä o a Mariga! 1-0 till HIF! 2-0! Redigerad 26 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Smakstart Ganget. Heja Bajen! Måste citera den fantastiske Arne Hegerfors "Monteiro, kommer från Farsta... Man skulle kunna tro att han kommer från Urguay eller nåt sånt, men... Farsta". Redigerad 26 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu är det bara 15 minuter kvar till avspark, Arsenal - Porto, Champions League. Jag har ju såklart inte viasat så jag får följa matchen via SMS , inte så jättekul direkt. Jaja, GO GUNNERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu är det bara 15 minuter kvar till avspark, Arsenal - Porto, Champions League. Jag har ju såklart inte viasat så jag får följa matchen via SMS , inte så jättekul direkt. Jaja, GO GUNNERS Gå in på http://myp2p.eu/Weekdays.htm välj arsenal matchen gå ner till arsenal matchen och på setanta sports klickar du på play vid windows media player. FUNKAR SKIT BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 2-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Härligt! 3 härliga poäng! Mot royal leauge vi går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hammarby går vidare som segrare ur derbyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts