rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Känns härligt att maff förlorade. Om vi tar 3 poäng mot Öster... som vi ska göra så går vi om maff och kommer upp till 4 plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Känns härligt att maff förlorade. Om vi tar 3 poäng mot Öster... som vi ska göra så går vi om maff och kommer upp till 4 plats. Det blev väll 2-2 eller har jag missat något? . För övrigt skönt att vara tillbaka i denna tråd efter att jag fått några timmars avstägning för ett meddelande endast innehållande en smiley och en quote . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Det blev väll 2-2 eller har jag missat något? . För övrigt skönt att vara tillbaka i denna tråd efter att jag fått några timmars avstägning för ett meddelande endast innehållande en smiley och en quote . Haha! Denna tråden håller mig vid liv! Mjäe... jag uttryckte mig lite fel. Jag syftade mest på att maff förlorade 2 poäng. Nu slår vi öster så är vi 1 poäng före dom och en stabil 3:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Haha! Denna tråden håller mig vid liv! Mjäe... jag uttryckte mig lite fel. Jag syftade mest på att maff förlorade 2 poäng. Nu slår vi öster så är vi 1 poäng före dom och en stabil 3:e plats. Ja den är riktigt mysig haha . Jaha då hänger jag med, trodde jag hade missat något där Spelar helsingborg idag? vad är det för matcher idag? har itne haft tid och kika efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ja den är riktigt mysig haha . Jaha då hänger jag med, trodde jag hade missat något där Spelar helsingborg idag? vad är det för matcher idag? har itne haft tid och kika efter. HIF spelar imorron. mot Öster. 3 poäng ska det vara där. Ingenting annat. 377 is teh shit! Följande matcher: Gefle - Djurgården Ifk Göteborg - Gais Kalmar FF - Häcken. Omfg... bois spelar idag. Fan att dom inte kommer till allsvenskan. Vill ju ha ett derby till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 HIF spelar imorron. mot Öster. 3 poäng ska det vara där. Ingenting annat. 377 is teh shit! Följande matcher: Gefle - Djurgården Ifk Göteborg - Gais Kalmar FF - Häcken. Omfg... bois spelar idag. Fan att dom inte kommer till allsvenskan. Vill ju ha ett derby till. Mitt tips: jävle-jyrgården 2-1 Ifk sillstryp-Gays 3-2 Kalmar(?)-BK Bakdel 3-0 ----------------------- Usch jag har verkligen 0 koll på superettan, har tröttnat rejält på den där serien, undra varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Samma här... kollar bara hur det går för skånelagen. Bois och Trelle SKA UPP! Man skäms när bois knappt klarar sig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Samma här... kollar bara hur det går för skånelagen. Bois och Trelle SKA UPP! Man skäms när bois knappt klarar sig upp. Skulle vara trevligt med Peking i allsvenskan igen, otroligt roliga bortamatcher samt så har dom iallafall lite rolig publik på sina matcher . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Skulle vara trevligt med Peking i allsvenskan igen, otroligt roliga bortamatcher samt så har dom iallafall lite rolig publik på sina matcher . Peking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Peking? NORRKÖPING ffs !! Även kallat snoka, därav snoken vi har i en del tifon. Redigerad 25 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 NORRKÖPING ffs !! Även kallat snoka, därav snoken vi har i en del tifon. Haha flipparN. Jodå den där snoken minns jag allt, iaf från erat tifo mot oss förra året. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Haha flipparN. Jodå den där snoken minns jag allt, iaf från erat tifo mot oss förra året. . Men Norrköping är kult ^^, Jag spelade bara överreagerare. Ja, den minns jag med, snoken som åt en råtta, om vi minns samma tifo vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Men Norrköping är kult ^^, Jag spelade bara överreagerare. Ja, den minns jag med, snoken som åt en råtta, om vi minns samma tifo vill säga Haha ok . Jodå visst minns vi samma tifo allt, skitmatch för övrigt haha . Går du ofta på matcherna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Haha ok . Jodå visst minns vi samma tifo allt, skitmatch för övrigt haha . Går du ofta på matcherna? Den matchen var ju skitkul Nej inte allt för ofta, jag följer t ex Arsenal mer än vad jag följer IFK, går bara på Derbyn och stora matcher, som när AIK ver nere i suoerettan och hälsade på. Jag sparar mina pengar till Allsvenskan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Bois är sämst. De kommer stanna i Superettan ett bra tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Bois är sämst. De kommer stanna i Superettan ett bra tag till. Sen är deras supportrar inte av dom bästa eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Usch vilken jobbig match det är i afton. Såna här matcher man önskade inte existerat. Jag menar, Gefle har ju nypit poäng av alla topplagen där uppe i norr, för det känns ju som norr med tanke på att dom ligger högst upp av alla lagen. Men Gefle har några jobbiga lirare som Djurgården måste stoppa. Makondele är en av dom spelare som inte ska få några lediga utrymmen för då går det fort. Det gäller att vi ligger ganska högt upp i backlinjen så att vi stoppar Gefles spel tidigt och pressar på deras ibland darriga backar (som tyvärr oftast är stabila). Gör vi inte det kommer dom för nära målet, för fler chanser och ju mer chanser Gefle får, desto mer mål gör dom (logiskt va?). Men inte ska man ge upp inte. Vi har chans att vinna denna match. Då är vi dom här jobbiga 6 poängen efter igen. Jag tror vi vinner ikväll, Gefle spelar iofs för kontrakt men dom behöver nog inte vara särskilt oroliga för att klara det. Djurgården spelar numera för att inte komma under 4:e plats, spel i Europa är viktigt. Men jag blir inte ledsen om vi torskar ikväll heller. Man har ju på sätt och vis gett upp den här idiotiska mördrömssäsongen som man på något vis har börjat vakna upp ifrån nu. Hoppas på en 4-3-3 uppställning ikväll med Jonson, Doktorn och Batan i anfallet. Sen hoppas jag på Komac, Daja och Arnason på mitten. Sölvi, Concha, Johannesson och Rascken får håklla sig vid backlinjen, så kan dte gå vägen ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Pimpen: Helsingborg - Gefle hemma var jag och kollade på... och jag tror inte Djurgården ska ha några problem att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Haha kommer ihåg förra året på SöS... Bajen-Gefle 0-1 Och folk tycker att Tevez och Mascherano till West Ham var konstig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Pimpen: Helsingborg - Gefle hemma var jag och kollade på... och jag tror inte Djurgården ska ha några problem att vinna. Gefle är ett helt annat lag hemma på strömvallen. Jag minns premiären, inte lätt att säga något då iofs, en premiär är alltid en premiär och i princip vad som hellst kan hända, men inget skönspel från någon sida direkt. Men när vi mötte Gefle borta så gick AIK ut med riktigt bra fotboll de första 35 min och ledde mycket rättvist med 1-0, Gefle fick in 1-1 i slutet på första och vips, andra halvlek sög stenhårt och Gefle hade tagit över matchen. En annan sak, jag är mot plastgräs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts