Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Premier League: Arsenal - Sheffield U, 3 - 0 Slut w00t Härligt Gunners Dooh: Jag skulle ju editera den gamla, fan vad dum jag är. Shit happens . Jag är så dålig på internationell fotboll haha, spelade Ljungberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Yes! Arsenal är på fram marsch! Henry är kung (som det står i min signatur) Come on gunners! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Shit happens . Jag är så dålig på internationell fotboll haha, spelade Ljungberg? Ingen aning, hade ingen möjlighet att se den, sändes den ens föresten Ceone ? Yes! Arsenal är på fram marsch! Henry är kung (som det står i min signatur) Come on gunners! Ja, nu vänder vi de dåliga matcherna i starten till vinster, jag tippar på serieseger i år, alla andra lag kan ta sig i brasan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 De visade den på Star Sport (internet tv) De visar matchen på repris klockan : 00:30 inatt på canal + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 De visade den på Star Sport (internet tv) De visar matchen på repris klockan : 00:30 inatt på canal + Ok, inte så lustigt att jag inte kunde hitta någon sändning därifrån ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Öster - Sundets pärla imorron. Ser fram emot 3 pinnar. Hoppas att Luton mår bra igen... vi behöver honom mot Ifk Glenn. Hoppas även att Baxter petar Karekezi från truppen så Tambourinen får komma in i slutet av matchen kanske. Alltid härligt med nya backar. Jag kom nyss att tänka på en sak. A.A är boisare. Ska vi bilda en allians mot bois Ceone, och tommy dödare? Redigerad 23 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Öster - Sundets pärla imorron. Ser fram emot 3 pinnar. Hoppas att Luton mår bra igen... vi behöver honom mot Ifk Glenn. Hoppas även att Baxter petar Karekezi från truppen så Tambourinen får komma in i slutet av matchen kanske. Alltid härligt med nya backar. Jag kom nyss att tänka på en sak. A.A är boisare. Ska vi bilda en allians mot bois Ceone, och tommy dödare? Varför inte.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 De visade den på Star Sport (internet tv) De visar matchen på repris klockan : 00:30 inatt på canal + Brukar de visa matcher?? Öster - Sundets pärla imorron. Ser fram emot 3 pinnar. Hoppas att Luton mår bra igen... vi behöver honom mot Ifk Glenn. Hoppas även att Baxter petar Karekezi från truppen så Tambourinen får komma in i slutet av matchen kanske. Alltid härligt med nya backar. Jag kom nyss att tänka på en sak. A.A är boisare. Ska vi bilda en allians mot bois Ceone, och tommy dödare? Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Dibel det stämde inte det där med domaren, Pajasen Frisk tog fel namn. Stefan Johannesson flyttade till Stockholm från Habo i Västergötland 1993. Han har aldrig varit varken styrelsemedlem eller ens medlem i Black Army. Däremot har en tidigare allsvensk domare, Stefan Ragnarsson, varit medlem i BA. Han sprejade igen TV-sportens kamera när klacken var förvisade till Västra mot Elfsborg den 16 april 1979. http://www.aik.se/fotboll/ar/1979/19790416.html Jag tror att det har blivit ett litet missförstånd bara. Frisk brukade ju inte ha någon vidare koll på nånting. För övrigt lite komiskt, då jag efter att läst dibels inlägg startade runt 4 topicar i några av de kändaste AIK-relaterade forumen. Dagen efter dyker detta upp: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892607,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Sökte lite på youtube på Henrik Larsson och blev väldigt förvånad över hur många videos det finns. Den jag blev mest rörd av är den med Bravehart musiken i. Fyfan va folket måste älska honom i Skottland alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Sökte lite på youtube på Henrik Larsson och blev väldigt förvånad över hur många videos det finns. Den jag blev mest rörd av är den med Bravehart musiken i. Fyfan va folket måste älska honom i Skottland alltså. Och du har inte kommit på detta förrän nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Och du har inte kommit på detta förrän nu? Klart jag har... Blev bara lite rörd när jag såg en film med bravehart musiken i bakrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Klart jag har... Blev bara lite rörd när jag såg en film med bravehart musiken i bakrunden. Okej, du skulle inte kunna länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Okej, du skulle inte kunna länka? Henrik Larsson braveheart Goodbye Henrik Larsson Bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 För övrigt lite komiskt, då jag efter att läst dibels inlägg startade runt 4 topicar i några av de kändaste AIK-relaterade forumen. Dagen efter dyker detta upp: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892607,00.html Hehe jo det var någon från BF:s forum som hade skickat in till AB och Expressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVGÅ SÖREN ÅKEBY! "ni ska få vad ni förtjänar" tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVGÅ SÖREN ÅKEBY! "ni ska få vad ni förtjänar" tack så mycket! Vad handlar detta om nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vad handlar detta om nu? 2-2 mot Halmstad. @Ceone: Inte avgå, utan stick ut ifrån Malmö. Skåne,Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 2-2 mot Halmstad. @Ceone: Inte avgå, utan stick ut ifrån Malmö. Skåne,Sverige! Han ska sparkas! Snart slänger jag ut möblerna genom fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jaha. Som hon tanten som bodde långt ute i skogarna i mellersta mitten av Sverige sa när Filip och Fredrik presenterade sig, jaha. Jaha. Bordeaux vann igen. Jag önskade man kunde skriva pruttljud på tangentbordet, tyvärr kan man inte det. Visst hade man en ren jävla b-uppställning, och visst finns det inget dåligt lag i Frankrikes förstaliga. Men Troyes är inge bra, PSV som man möter på onsdag är tre gånger så bra och spelar man som man gjorde igår kväll så ser det mörkt ut, i alla fall som i första halvleken, lamslaget är det rätta ordet. Men jag är bra på att klaga, klagar ju fan på allt nu. Djurgården seplar som bohemiska påskkärringar. Bordeaux känns trötta. Vårat lag (som jag själv glatt spelar i) har bara vunnit en match denna höst. Har jag otur? Juste, glömde Djurgården, vårat traditionella hockeylag som inte tycks ha någon lust att spela tråkig hockey.. Men men, vinst imorgon mot Gefle och Bordeaux spelar hem en vinst på hemam på Chabban och jag är gla' igen. Javisst. Vilken kasse Dejan Stankovic fick in idag då. Rakt upp i bortre kröken från cirkus 35 meter, otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts