Nord Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vi får väl hoppas att vi inte ses? Äsch, utanför forumet gäller inga regler Ska du på matchen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Äsch, utanför forumet gäller inga regler Ska du på matchen då? Han menar att om ni ses så kanske det är för att han behöver åka ambulans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 På Tisdag dibel, på tisdag (och alla övriga bajjare som ränner omkring på detta forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fan nu är det derby på riktigt taggad som fan STANNA ÅRSKORTSINNEHAVARE, AVGÅ DERBYSUPPORTRAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fan nu är det derby på riktigt taggad som fan STANNA ÅRSKORTSINNEHAVARE, AVGÅ DERBYSUPPORTRAR! Haha du är itne ensam om att vara taggad, sitter och kollar på lite fina filmer från derbyt mot dif, blir bara ännu mer taggad nu haha . 2.800 biljetter kvar till norra (övre inräknad),östra och västra, totalt 22.964, det är derby igen . (http://www.globaltifo.com fin film från deeerbyt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har inte köpt biljett än tyvär men det verkar som vi inte blir så många bajare Det ryktas även om att HU ska ställa in sitt tifo i en protest mot styrelsen Egna bengaler får väl medtas då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har inte köpt biljett än tyvär men det verkar som vi inte blir så många bajare Det ryktas även om att HU ska ställa in sitt tifo i en protest mot styrelsen Egna bengaler får väl medtas då Jasså? lite tråkigt, tifo höjer alltid stämningen, men men så kan det vara ibland tyvär. För övrigt såhär i derbytider kan vi ju njuta åt att skratta åt andra klubbars förnedringar http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=297797 Det där är humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Aa höstens hetaste derby är på G xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ok, jag ger mig, djif har landets bästa supportrar http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=3827 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 VI ÄLSKAR JYRGÅRN!!! Haha jag som tyckte tifot som Farbiken gjorde mot Bajen var ganska bra gjort men nu ser jag att de redan hade använt de flaggorna som dom hade "Fabrikens reputation slightly decreased..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 VI ÄLSKAR JYRGÅRN!!! Haha jag som tyckte tifot som Farbiken gjorde mot Bajen var ganska bra gjort men nu ser jag att de redan hade använt de flaggorna som dom hade "Fabrikens reputation slightly decreased..." Årets poster: http://www.sadouk.citybutiken.se/difpack.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 JA NI VAR JÄTTEBRA MOT BAJEN JA NI VAR JÄTTEBRA MOT BAJEN JÄTTEBRA MOOOT BAAAAJEN JA NI VAR JÄTTEBRA MOT BAJEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Dags fär dubbelpost... Domaren som ska döma matchen mellan AIK och Hammarby på Råsunda har suttit i Black Armys styrelse... HEJA AIK, HEJA SvFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Dags fär dubbelpost... Domaren som ska döma matchen mellan AIK och Hammarby på Råsunda har suttit i Black Armys styrelse... HEJA AIK, HEJA SvFF! skämtar du med mig? hahaha, va fan, detta hade jag ingen aning om, källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) MÅL : Arsenal - Sheffield U 1 - 0 Gallas (65) MÅL : Arsenal - Sheffield U 2 - 0 Självmål (69) Redigerad 23 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Här en söt liten film från kaoset på norra av mig och en polare . http://www.youtube.com/watch?v=i-Uon7RW0c0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 skämtar du med mig? hahaha, va fan, detta hade jag ingen aning om, källa? Det är typ ett rykte var nån journalist som snackade med Anders Frisk http://www.gp.se/gp/road/Classic/shared/pr...04&a=212249 "* Lunchade med Anders Frisk, utan att fråga om eventuellt favoritlag. Hade ingen tanke på att även han håller tummarna för ett gäng med blåvita tröjor. Däremot gissade vi att en av hans före detta kollegor, Uefadomaren Stefan Johannesson, sannolikt har ett svart hjärta. Han har suttit i styrelsen för Black Army ..." Det verkar ju ganska SvFF över det hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Såg matchen mellan Malmö FF - Kalmar FF. Det blev 2-2. Dåligt gjort utav malmö. Finns knappt någon chans att dom ska kunna ta SM-guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 MÅL : Arsenal - Sheffield U 3 - 0 Henry (80) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Premier League: Arsenal - Sheffield U, 3 - 0 Slut w00t Härligt Gunners Dooh: Jag skulle ju editera den gamla, fan vad dum jag är. Redigerad 23 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts