Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Vem skrev mff suger kuk? jag skrev iallafall inte det. Sluta upp och säga att mff klacken inte sjunger när de ligger under. Malmö la i under igår i 40 minuter och sjöng ändå på så sluta dra upp falska saker.

Har inte påstått att det varit du. Mina kompisar syftade jag på eftersom dom också håller på maff.

Men grattis? Har för mig att maff hade tryck hela matchen. Det är också att vara medgångssupporter att bara sjunga i medgång även när man ligger under. Som sagt... har kollat på 3 derbyn med HIF och det har varit likadant varje match. Även maff - AIK gick på tv och AIK hade ett jävla tryck. Malmös "jättebra klack som är 100 gånger större än Helsingborgs!!!!1111" var tysta. Du kan inte förneka detta. Dvs... maff hade ledning och ändån var det tyst.

AVGÅ MAFF SUPPORT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte påstått att det varit du. Mina kompisar syftade jag på eftersom dom också håller på maff.

Men grattis? Har för mig att maff hade tryck hela matchen. Det är också att vara medgångssupporter att bara sjunga i medgång även när man ligger under. Som sagt... har kollat på 3 derbyn med HIF och det har varit likadant varje match. Även maff - AIK gick på tv och AIK hade ett jävla tryck. Malmös "jättebra klack som är 100 gånger större än Helsingborgs!!!!1111" var tysta. Du kan inte förneka detta. Dvs... maff hade ledning och ändån var det tyst.

AVGÅ MAFF SUPPORT!

Mff hade aldrig något riktigt tryck på kalmar, det är därför jag o tommykiller klagar. Hade de varit flera stolpar från att vinna och många andra bra chanser att vinna så hade jag inte klagat men de hade aldrig.

Du försöker alltid framstå som om hifs klack är lika stark som hammarbys.

Var du på mff-aik matchen? Utala dig då inte!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mff hade aldrig något riktigt tryck på kalmar, det är därför jag o tommykiller klagar. Hade de varit flera stolpar från att vinna och många andra bra chanser att vinna så hade jag inte klagat men de hade aldrig.

Du försöker alltid framstå som om hifs klack är lika stark som hammarbys.

Var du på mff-aik matchen? Utala dig då inte!

Har aldrig sagt att HIFs klack är lika stark som Hammarbys. Har jag någonsin sagt det? Hammarby har Sveriges bästa klack. Det har varkens Helsingborg eller Malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen det verkar som om du försöker framstå som det ibland

Ge exempel. :>

Btw... kan du försvara det här så får du en kanelbulle:

Körde till skolan i Lund igår och satte på Mix Megapol malmö city. Tjejen där sa att biljetterna till maff-kalmar var slutsålda, men ändå kom bara 10053 tillmatchen. Måste betyda att kraftigt svek av alla årskortsinnehavare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge exempel. :>

Btw... kan du försvara det här så får du en kanelbulle:

Körde till skolan i Lund igår och satte på Mix Megapol malmö city. Tjejen där sa att biljetterna till maff-kalmar var slutsålda, men ändå kom bara 10053 tillmatchen. Måste betyda att kraftigt svek av alla årskortsinnehavare.

Men ärligt talat vafan vet hon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men egentligen. Varför skiter folk i att gå på matcherna om dom har årskort? Vissa som har årskort dissar cupen. Varför i helvete då? Cupen är jävligt viktig eftersom den ger plats ut till Europa.

AVGÅ ÅRSKORTSPUBLIK!

Ingen aning faktiskt.... har själv aldrig haft ett årskort men hade jag haft så hade jag ju utnjyttjat det till max.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw... kan du försvara det här så får du en kanelbulle: Körde till skolan i Lund igår och satte på Mix Megapol malmö city. Tjejen där sa att biljetterna till maff-kalmar var slutsålda, men ändå kom bara 10053 tillmatchen. Måste betyda att kraftigt svek av alla årskortsinnehavare.

Det skall ej förglömmas att Malmö Redhawks spela hemma mot Timrå på samma tid, var själv på plats och jobbade för ambulansen, och det var faktiskt mycket folk där.

Ska antagligen jobba för ambulansen imorn också, ca 15.00. Så om ni ser en kille med ambulanskläder med rakad skalle är ni välkomna att hälsa på mig! :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skall ej förglömmas att Malmö Redhawks spela hemma mot Timrå på samma tid, var själv på plats och jobbade för ambulansen, och det var faktiskt mycket folk där.

Ska antagligen jobba för ambulansen imorn också, ca 15.00. Så om ni ser en kille med ambulanskläder med rakad skalle är ni välkomna att hälsa på mig!

Vi får väl hoppas att vi inte ses? :>^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor