Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Haha precis, gjorde lite parodi på det. :).

Alltid kul med nya spelare i allsvenskan, men nu undrar jag, hur tror du det går? Gefle har varit taktiska i år och har lyckats med det taktiska också tycker jag.

Vi får väl se. Vet inte så mycket om Gefle men vad jag vet är att Makondele är avstängd och det gör ganska mycket för oss eftersom han är riktigt bra. Luton är skadad för oss vilket självklart är ett stort minus.

Tror det blir 1-0 bara.

---

AIK är favorit i derbyt enligt texttv...

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det här varit roligt. ;)

MFF för alltid 20/09 13:33

Förhoppningsvis litar han på sitt hjärta och blir MFF-are så småningom.

Alla spelare har ett ljusblått hjärta innerst inne.

Hif:

Re: Enligt all forskning som någonsin utförts så har det aldrig funnits ett ljusblått hjärta. Vilket hjärta du än väljer att analysera så kommer det i grund och botten vara rött...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånt jävla stort suck. Ahhh varför kan man inte kämpa!!???!!?? Varför slår man felpass!??!!! Varför byter man in en back i underläge!!???!! Varför gör man helt enkelt bort sig?

Man är en gud om man kan svara på dessa frågor. Djurgården visar 0% kämpaglöd i matchen. Man har ingen vilja alls. Vi som tar tåget in, vafan vi har ju vilja, men varför har inte spelarna det? Det är ju förfan derby mot Sveriges äckligaste gäng, och man går in och mesar. Ett tidigt mål och en tidig varning på Komac och bye bye till chans att vända på den vidriga steken.

Ibland önskar jag att jag var skribent för en tidning som spelarna i DIF läste efter varje match. Du skulle jag givit underkänt till hela jävla högen, så fattar man hur litet man har gjort sitt Djurgårdshärta på tröjan. När fan ska jag få se en sur gnagare efter ett derby nästa gång? Aldrig med det här laget. Vilket jävla år. 2006, ett rent jävla fittår.

Trogna spelare kan man ju glömma, trogen klack, ja. I och för sig stog jag inte i klacken denna afton eftersom vi åkte in med laget. Ja så jag satt på Norra Övre, höll förfan på att krevera. Tifomatchen var vi överlägsna, aj vi var fan överlägsna i allt på läktarna. Jag hade tak över mig och en klack under mig, när Aik drog igång ekade det som uti helvete. När JK drog igång så ekade det ingenting, men ändå överröstade man stackars Black Army-fansen, och det nästan hela matchen.

Visst var Aik-fansen starka dom 10 sista minutrarna när dom visserligen sjöng en och samma ramsa, men ändå. Men det är ju inte så konstigt eftersom dom gick för vinst och vi inte hade ett skit.

Summering: Aik är bättre än Djurgården i allt fotbollsväg just nu. MEN. Tur att vi har en supporterskara som visar att man är bäst i detta rike.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrattar bara åt ditt patetiska inlägg just nu GTApimp, ni var absolut inte bättre läktarväg, absolut inte, det var mesigt från erat håll, men iofs, sitter man på norra övre så får man säkert en hela annan vy över det hela. Men när man sitter på norra övre, hur i h*elvete kan du då påstå att ni vann tifomatchen? det var det löjligaste jag har hört. Ni har ju inget nyskapande i erat tifo, det ni visar upp har man sett grymt många gånger, även i sverige, bara med lite andra varianter, men att ni inte kan komma på något eget och nytt var ju iofs ingen nyhet. VI är läktarkultur.

Vad ere som klättrar i buren?

Vad ere som låter som djur?

Vad ere som stinker så jävligt?

Jo de e en apa i bur

jyrgårn, jyrgårn, jyrgårn är fulast i stan FY FAN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En råtta svart o gul, Fy fan vad han är ful! Fy fan vad vi hatar AIK fyfan vad han är ful.

Kan bara uttrycka mig över spelet, Jag tyckte vi var värda oavgjort iaf.

Jasså, varför bara om spelet? var du inte där eller?.

Hur kan man missa denna match ;) .

EDIT: Kan bjuda på en bild, dock är den innifrån klacken, och jani, på vilken läktare var det mest fest?, det är ju frågan :)

http://img87.imageshack.us/img87/2049/img5389hy1.jpg

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, varför bara om spelet? var du inte där eller?.

Hur kan man missa denna match ;) .

EDIT: Kan bjuda på en bild, dock är den innifrån klacken, och jani, på vilken läktare var det mest fest?, det är ju frågan :)

http://img87.imageshack.us/img87/2049/img5389hy1.jpg

Nej.. Åker fortfaraned inte 120 mil för en fotbollsmatch. Verkar som om det var en ruggig stämning där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer de första bilderna på vårat tifo, inte så bra kvalité men du får nöja dig med det här sålänge dibel ;)

Här en film på tifot:

http://www.fantv.se/player/default.asp?cat...l&clip=1162

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart är dom ny pyropjäserna :)

Inte direkt revolutionerande tifo men det duger iallafall!

Ganget inferno fortfarande bäst...

Ey spelades det PES på råsunda igår? http://www.waltari.com/bilder/2006/difaik/...s/P9200052.html

Vilken verison!? PES6 eller ;O

Pyropjäserna var en blandning av raketer samt rökbomber, sedan var det ett gammalt hederligt kaostifo över det med en hel del bengaler, duger säger du, festligt säger jag. För övrigt till GTApimpen, snackar med en gårdare på msn nu.

@Dibel, jo det var PES6 :lol: .

lindberg, säger:

jodå

fast tycker klacken var jävligt seg

fanns några tillfällen då vi överröstade er

typ 3 gånger

annars ägde ni på norra

lindberg, säger:

han inte filma så mkt

eftersom vi fick fet jävla sak över oss

jyrgårn, ni är INGENTING säger:

det är lungt, jag hittade en film på vårat tifo på internet

lindberg, säger:

vårat tifo var skandal?

jag såg inte ett piss

men hörde att det var riktigt fult

lindberg, säger:

dom sista 20 minuterna hade dif ingenting mot aiks klack

då sjöng ni och sjöng hela matchen ut

Så GTApimpen, var vi verkligen på samma match? ;)

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo klart det var festligt :lol:

Men ni har ju gjort bättre :):lol:

PES6 AIK licenserat!? Fan vad grymt det vore då kanske Bajen är med (förmodligen inte nu men PES7 kanske xD)

Förövrigt grymt taggad på match idag! Handbollen igår var bara en försmak til ldagens drabbning! Tror på ganska bra ös då det är vår första vardagsmatch (derbyt exkluderat) på mycket länge! Men bengalerna sparar vi till Gnaget borta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo klart det var festligt B)

Men ni har ju gjort bättre :lol:;)

PES6 AIK licenserat!? Fan vad grymt det vore då kanske Bajen är med (förmodligen inte nu men PES7 kanske xD)

Förövrigt grymt taggad på match idag! Handbollen igår var bara en försmak til ldagens drabbning! Tror på ganska bra ös då det är vår första vardagsmatch (derbyt exkluderat) på mycket länge! Men bengalerna sparar vi till Gnaget borta ;)

Jo bättre har vi självklart gjort, det håller jag med om, men jag tycker ändå vi vann tifomatchen enkelt. :lol: .

Sitter och hoppas på lika i eran match ikväll jag, det vore det bästa för Gnaget för tillfället.

Jo AIK var med och det var riktiga namn iallafall, till och med Miran Burgic fanns med, och han är ändå en rätt ny spelare.

Dif fanns ju med, borde inte bajen finnas då också? :)

EDIT:

Har kollat igenom lite nu, de som minns att vi snackade om europa topp 100 i tifo osv. det var inte riktigt topp 100 men det var en tifo tävling inom europa som någon grupp hade. AIK åkte alltså ut mot Ascolis tifo i "kvartsfinalen". Rätt starkt att ta sig så pass långt ändå, tycker dock itne att det där är det snyggaste tifot vi har skapat, men tävlingen är ju rätt gammal ;) .

http://www.ultrasinside.it/arte6concorso.html

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor