gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Sant, men de va han som fixade straffen... Sen är väl inte du den rätta att kommentera om han var en bra värvning eller inte, då du INTE var på den matchen HELLER.. Sluta spela dum nu, tack. Vadå spela dum, jag sa bara att Hulsker gjorde ett mål och inte två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 "Annars har gnaget gjort bra värvningar. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 "Annars har gnaget gjort bra värvningar. " Ja, att värva en bänknötare från norge är kanske inte den bästa värvnigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Omg, Helsingborg blev så ägda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ja, att värva en bänknötare från norge är kanske inte den bästa värvnigen. Jo, de är ju sant.. eftersom du har sån erfarenhet av norge, och hur han spelat.. hihi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jo, de är ju sant.. eftersom du har sån erfarenhet av norge, och hur han spelat.. hihi.. Jo faktiskt, tack för att du uppmärksammade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Lite Reklam bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Lite Reklam bara Nu får ni fan och med krossa dom ljusblå svinen! Skrik extra för mitt hat mot malmös jävla hype-klack! Och om du ska hiva någonting hiva en grej för mig! Fast det är bara idioter som hivar . Ska till olympia imorron och se HIF krossa gais. Och sedan skriva rapport på matchen i skoltidning som vi håller på med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nu får ni fan och med krossa dom ljusblå svinen! Skrik extra för mitt hat mot malmös jävla hype-klack! Och om du ska hiva någonting hiva en grej för mig! Fast det är bara idioter som hivar . Ska till olympia imorron och se HIF krossa gais. Och sedan skriva rapport på matchen i skoltidning som vi håller på med nu. Hoppas ni krossar GAIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hoppas ni krossar GAIS Hehu... ja. Det får vi hoppas. Men ingen fattar va kass Svärd är. Alltså HIFs tränare. I princip alla riktiga hifare vill att peter svärdh ska avgå. Kan han inte fatta att HIF inte klarar av 4-2-3-1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nu får ni fan och med krossa dom ljusblå svinen! Skrik extra för mitt hat mot malmös jävla hype-klack! Och om du ska hiva någonting hiva en grej för mig! Fast det är bara idioter som hivar . Ska till olympia imorron och se HIF krossa gais. Och sedan skriva rapport på matchen i skoltidning som vi håller på med nu. Hur fick det med Hammarby? Kunde ni inte släppa in några fler mål eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur fick det med Hammarby? Kunde ni inte släppa in några fler mål eller? Man kan väl säga att 1-1 mot BK röven hemma på bunkern inte var så jättestarkt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur fick det med Hammarby? Kunde ni inte släppa in några fler mål eller? Tommy killer, ska du på matchen på Måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tommy killer, ska du på matchen på Måndag? Går aldrig på matcher(förutom när mitt lag bjuder). Tycker att det är bättre att sitta och läsa text-tv vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Yummie, ska till Elfsborg - IFK Göteborg på Måndag på den kära Borås Arena. Elfsborg måste, ska och kommer smiska skiten ur Göteborgarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Går aldrig på matcher(förutom när mitt lag bjuder). Tycker att det är bättre att sitta och läsa text-tv vad som händer. Och varför tycker du det. Varför har du äns Malmö FF på din lilla bild om du sitter framför text-tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Går aldrig på matcher(förutom när mitt lag bjuder). Tycker att det är bättre att sitta och läsa text-tv vad som händer. Megångssupporter? Kan väl skryta lite då här att jag var en av dom sista att få klackbiljetter till DIF - Bajen på måndag. Visst vart det mellan men vafan, nästa gång är vi snabbt ute. SJUNG FÖR GAMLA DJURGÅRDEN! SJUNG FÖR HJÄRTAT SJUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Megångssupporter? Kan väl skryta lite då här att jag var en av dom sista att få klackbiljetter till DIF - Bajen på måndag. Visst vart det mellan men vafan, nästa gång är vi snabbt ute. SJUNG FÖR GAMLA DJURGÅRDEN! SJUNG FÖR HJÄRTAT SJUNG! Nej, men jag orkar inte gå på matcherna+så det brukar de vara på de dagarna jag har fotbollsträning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Lästa en rolig artikel om att kära Hammarby tänkte rigga tågresa ner till bortamatchen mot Malmö. Men tyvärr vart det inget av det eftersom bara 136 pers. anmält sig. Vilket betyder bristande intresse på Sveriges "bästa" klack. Däremot kommer LokomoVito Knezpress rulla ner säkert till Göteborg och DIFs bortmatch mot GAIS (17 vagnar). Snacka om skilland på bortaklack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Lästa en rolig artikel om att kära Hammarby tänkte rigga tågresa ner till bortamatchen mot Malmö. Men tyvärr vart det inget av det eftersom bara 136 pers. anmält sig. Vilket betyder bristande intresse på Sveriges "bästa" klack. Däremot kommer LokomoVito Knezpress rulla ner säkert till Göteborg och DIFs bortmatch mot GAIS (17 vagnar). Snacka om skilland på bortaklack! Det har att göra med att alla Djurgårdens fans är arbetslösa så de har inget annat för sig än att åka iväg på matcher som deras mammor får betala åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts