Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hade mff hade 40 mille i skulder så hade mina krav inte varit så stora, men nu är mffs ekonomi helt annan där sportchefen badar i pengar och betalar ut dyra löner och ger spelarna massa dyra bilar etc. Men ni fick ju två bra forwards i sommras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Men ni fick ju två bra forwards i sommras. Som jag är nöjda över, men anfall är bara 50 % av fotbollen, andra halvan är försvar där det brister rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Daniel anderssons ribskott var i andra halvlek. Malmö hade ett par bra chanser att ta ledningen i första halvlek. Ja det var den, den blåste lite här och var i medvinden, hade bara varit flyt om den seglat in. Sen skapade Malmö inga ruggiga chanser förutom Juniors sololäge 3 meter framför målet. Arnason var grym. Johannesson stoppade allt. Mera grisfotboll mot Gnaget nu. Så kan det gå långt detta. Halo: När jag menar grisfotboll menar jag DIFs fyrafyratvå spel som funkade mot Bajen och nu mot Malmö, det är ren grisfotboll och långbollar mot Jones eller Jonson, det gillar vi. Djurgården bjöd inte så mycket sång idag nej. Men med tanke på att man stod under tak. Löparbanor en bit framför så man stog en bit bort. Sen var man inte i samma skara som Malmöklacken. Plus att det är svårt att överrösta en trumma som gångar matchen igenom. Så får man godkänt. Man hörde lite sånger då och då. Helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Eftersom jag är förbannad så gör jag en lista över matcher där MFF har förlorat eller tappat till lika i matcher under andra halvlek: Hammarby (hemma) Gefle (borta) Elfsborg (borta) Elfsborg (hemma) Helsingborg (hemma) Djurgården (hemma) Jävla sopor avgå styrelse, tränare och hela backlinjen! Skånes stolthet? Som gtapimpen sa... mff är plast. Det var skitkul att höra dom bua ut laget i slutet av matchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Skånes stolthet? Som gtapimpen sa... mff är plast. Det var skitkul att höra dom bua ut laget i slutet av matchen! Skånes stolthet ja! När åkeby inte är tränare så är vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Klandra på stackars Åkeby också. Skulle haft mer potential för honom än Prahl i alla fall om jag var dig. Hade Prahl varit tränare hade inte Junior och Jonathan Johansson gjort sina 14 mål tillsammans. Då kanske det hade legat på 3-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Klandra på stackars Åkeby också. Skulle haft mer potential för honom än Prahl i alla fall om jag var dig. Hade Prahl varit tränare hade inte Junior och Jonathan Johansson gjort sina 14 mål tillsammans. Då kanske det hade legat på 3-4. Vad får dig att tro det? Hade prahl sprungit in på planen och fält junior & jj? Jag vill inte ha prahl tillbaka utan en annan tränare, som utlänsk, en som säger: "sverige...? que?" Redigerad 16 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vad får dig att tro det? Hade prahl sprungit in på planen och fält junior & jj? Jag vill inte ha prahl tillbaka utan en annan tränare, som utlänsk, en som säger: "sverige...? que?" Hasse Backe är ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hasse Backe är ledig. Han e ännu kassare. MFF är helt enkelt inte ett guld vinnaer lag i detta läget. Grattis DiF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) IDAG!: Chelski - Liverpool * 14:30 Man Usa - Gunners * 17:00 Endast på canal plus! Nu låter jag som om jag ville göra reklam ....... Edit: vafan skrev helt fel Redigerad 17 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 IDAG!: Chelski - Liverpool * 14:30 Man Usa - Gunners * 17:00 Endast på canal plus! Nu låter jag som om jag ville göra reklam ....... Edit: vafan skrev helt fel Hinner precis hem till att se gunners spöa djävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Hinner precis hem till att se gunners spöa djävlarna. Vi får se... jag tror tyvärr amerikanarna vinner för de är i jävlig bra form . men ska de vinna över oss så ska de komma hem med blod, svett och tårar! Här är en statestik som ni kanske kan förstå varför jag är besviken på mff: Malmö skulle vara starkast i andra halvlek - statistiken visar motsatsen Andel poäng i första halvlek: 23 av 27 poäng. Andel poäng i andra halvlek: 13 av 27 poäng. Insläppta mål i första halvlek: 2 av 17 baklängesmål. Insläppta mål i andra halvlek: 15 av 17 baklängesmål. Gjorda mål i första halvlek: 12 av 19 gjorda mål. Gjorda mål i andra halvlek: 7 av 19 gjorda mål Redigerad 17 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Okej Ceone, Malmö FF är väl inte starka i andra halvlek, men det är väl inget vi kan göra åt? Skicka mail till Åkeby eller stå och skrik det uatnför deras träningsanläggning vid nästa träning dom har. Två riktigt ruggiga matcher i eftermiddag plus en ikväll. Marseilles mot Bordeaux, ohyggligt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Okej Ceone, Malmö FF är väl inte starka i andra halvlek, men det är väl inget vi kan göra åt? Skicka mail till Åkeby eller stå och skrik det uatnför deras träningsanläggning vid nästa träning dom har. Två riktigt ruggiga matcher i eftermiddag plus en ikväll. Marseilles mot Bordeaux, ohyggligt spännande. Jag ber inte er att göra något, jag uttalar bara min besvikenhet eftersom detta är en fotbollstråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hinner precis hem till att se gunners spöa djävlarna. Rooney, Cristiano show!!!! Red Devils FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Derby morgon. Känns verkligen inte som det. Fotbollen är helt död i Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! United states of Manchester - Gunners: 0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Helvete. 1-1 på en jävla målvaktstavla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Men fortfarande kan ni inte sjunga utan trumma! Men fortfarande kan vi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vi får se... jag tror tyvärr amerikanarna vinner för de är i jävlig bra form . men ska de vinna över oss så ska de komma hem med blod, svett och tårar! Du hade fel, vilket jag är glad för Rooney, Cristiano show!!!! Red Devils FTW. Du med Lehmans räddning i slutet var inte att leka med säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts