Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

1. Kanske. Men den tränaren som har gjort mest för oss är Hasse. Eklund alltså.

2. Kanske...

3. Det var målen jag ville ha fram. Inte bengalen.

4. Vet ej riktigt. Körs inte så ofta... bara matcher när vi leder och sånt. En rolig grej. :P

Mycket kanske här :teehee: .

Ok, jo målen var rätt fina, alla 4 faktiskt.

Mycket möjligt, men Baxter är och förblir en extremt bra tränare, så jag kan inte sluta tro att han har ett finger i det hela.

Klockrent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tippat på att han skulle få kicken efter 6 matcher. Men 4 matcher är ändå inte så illa pinkat Hasse Backe, som vi tyvärr kommer se arbetslös i TV4-soffan nu igen och knastra och vrida med sin fula röst. Men det ska bli ännu roligare när det händer Mikael Nilsson, bööööhhöhöhöö kommer det låta två veckor senare i en intervju i hans lilla stuga i södra Halland. Kan man få gissa på att den intrevjun kommer ske om cirkus två/tre månader?

Nu ska vi ner och poppa popcorn och slå ner sig i TV-soffan, det är jag och Ceone, fast jag kommer ju inte meddela när målen plingar in. Hur går det då? 9-1 till Malmö? Mycket möjligt.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tippat på att han skulle få kicken efter 6 matcher. Men 4 matcher är ändå inte så illa pinkat Hasse Backe, som vi tyvärr kommer se arbetslös i TV4-soffan nu igen och knastra och vrida med sin fula röst. Men det ska bli ännu roligare när det händer Mikael Nilsson, bööööhhöhöhöö kommer det låta två veckor senare i en intervju i hans lilla stuga i södra Halland. Kan man få gissa på att den intrevjun kommer ske om cirkus två/tre månader?

Nu ska vi ner och poppa popcorn och slå ner sig i TV-soffan, det är jag och Ceone, fast jag kommer ju inte meddela när målen plingar in. Hur går det då? 9-1 till Malmö? Mycket möjligt.

Även jag kommer att joina TV-soffan, jag hoppas på kryss i denna match, eftersom jag inte vill att dif ska vinna och eller inte mff.

Men jag tror Malmö tar detta, sen kommer dif ha 3 förlorade matcher irad på onsdag, nej nu var jag dum, men ärligt så tror jag malmö vinner med 3-1, djurgården tar ledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naj naj naj naj. Vi har ju Sölvi nu borta. Vilket betyder att drömmen om mitt isländska mittlås gick sönder. Nu ska vi se här. Concha-boncha på kante-lanten. I mitten har vi Johannsson som kommer stå och applådera åt Junior när han blivit fintad av honom, sen när applåderingarna är klara kommer han ta sin lugg och lägga den bakom örat, så han kan se vart han ska gå när nästa fint kommer. Arnason hoppas jag lirar brevid och slänger några armbågar på Johansson (finnen) som han däckas och bårbärarna får springa ut. Stoltz får vi se pricka idag 10 felpass, jag är snäll, och se och njut av min dåliga svenska i meningen lite tidigare. Nej. Skitsamma. DIF ska plocka poäng därnere, och därmed basta.

Sjung för gamla Djurgården

Sjung av hjärtat sjung

Enda klubb i världen som är evigt lika ung

Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snätt

Så länge gamla Djurgår'n finns känns livet ändå lätt

Så det så.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor