rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fortfarande Sverige först Men fortfarande kan ni inte sjunga utan trumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det finns ingen Baxter effekt. Det är bara media som tror det. Nr 16... Christian Järdler! Målen... xD GE MIIIIG ETT A! 1. Klart det finns en Baxter effekt, han är grym helt enkelt. 2. Larvigt om man jämför vårat välkomnande av Stefan Batan. 3. En bengal? tufft. 4. Vad är syftet med denna ramsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 1. Kanske. Men den tränaren som har gjort mest för oss är Hasse. Eklund alltså. 2. Kanske... 3. Det var målen jag ville ha fram. Inte bengalen. 4. Vet ej riktigt. Körs inte så ofta... bara matcher när vi leder och sånt. En rolig grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Snacka om höga krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Snacka om höga krav. Sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 1. Kanske. Men den tränaren som har gjort mest för oss är Hasse. Eklund alltså. 2. Kanske... 3. Det var målen jag ville ha fram. Inte bengalen. 4. Vet ej riktigt. Körs inte så ofta... bara matcher när vi leder och sånt. En rolig grej. Mycket kanske här . Ok, jo målen var rätt fina, alla 4 faktiskt. Mycket möjligt, men Baxter är och förblir en extremt bra tränare, så jag kan inte sluta tro att han har ett finger i det hela. Snacka om höga krav. Klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Alltså... varför går inte danskarna och dör? Om man kollar på texttv så stod det att dom blev glada över att Zlatan inte var med. Och att ni jar Sverige "brist på kvalificerade anfallare" Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det är vi som ska vara glada att Zlatan är borta, nu får vi ett effektivare anfall, det är danskarna som ska vara sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det är vi som ska vara glada att Zlatan är borta, nu får vi ett effektivare anfall, det är danskarna som ska vara sura. Exakt! Btw... trodde att du skulle försvara Zlatan i den här disskusionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Elamander springer sönder försvaren. Det öppnar upp för Allbäck som målar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Snacka om höga krav. Hade tippat på att han skulle få kicken efter 6 matcher. Men 4 matcher är ändå inte så illa pinkat Hasse Backe, som vi tyvärr kommer se arbetslös i TV4-soffan nu igen och knastra och vrida med sin fula röst. Men det ska bli ännu roligare när det händer Mikael Nilsson, bööööhhöhöhöö kommer det låta två veckor senare i en intervju i hans lilla stuga i södra Halland. Kan man få gissa på att den intrevjun kommer ske om cirkus två/tre månader? Nu ska vi ner och poppa popcorn och slå ner sig i TV-soffan, det är jag och Ceone, fast jag kommer ju inte meddela när målen plingar in. Hur går det då? 9-1 till Malmö? Mycket möjligt. Redigerad 16 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hade tippat på att han skulle få kicken efter 6 matcher. Men 4 matcher är ändå inte så illa pinkat Hasse Backe, som vi tyvärr kommer se arbetslös i TV4-soffan nu igen och knastra och vrida med sin fula röst. Men det ska bli ännu roligare när det händer Mikael Nilsson, bööööhhöhöhöö kommer det låta två veckor senare i en intervju i hans lilla stuga i södra Halland. Kan man få gissa på att den intrevjun kommer ske om cirkus två/tre månader? Nu ska vi ner och poppa popcorn och slå ner sig i TV-soffan, det är jag och Ceone, fast jag kommer ju inte meddela när målen plingar in. Hur går det då? 9-1 till Malmö? Mycket möjligt. Även jag kommer att joina TV-soffan, jag hoppas på kryss i denna match, eftersom jag inte vill att dif ska vinna och eller inte mff. Men jag tror Malmö tar detta, sen kommer dif ha 3 förlorade matcher irad på onsdag, nej nu var jag dum, men ärligt så tror jag malmö vinner med 3-1, djurgården tar ledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Naj naj naj naj. Vi har ju Sölvi nu borta. Vilket betyder att drömmen om mitt isländska mittlås gick sönder. Nu ska vi se här. Concha-boncha på kante-lanten. I mitten har vi Johannsson som kommer stå och applådera åt Junior när han blivit fintad av honom, sen när applåderingarna är klara kommer han ta sin lugg och lägga den bakom örat, så han kan se vart han ska gå när nästa fint kommer. Arnason hoppas jag lirar brevid och slänger några armbågar på Johansson (finnen) som han däckas och bårbärarna får springa ut. Stoltz får vi se pricka idag 10 felpass, jag är snäll, och se och njut av min dåliga svenska i meningen lite tidigare. Nej. Skitsamma. DIF ska plocka poäng därnere, och därmed basta. Sjung för gamla Djurgården Sjung av hjärtat sjung Enda klubb i världen som är evigt lika ung Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snätt Så länge gamla Djurgår'n finns känns livet ändå lätt Så det så. Redigerad 16 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Bajen ligger under, 1-0 till GAIS, vad har hänt med er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Bajen ligger under, 1-0 till GAIS, vad har hänt med er? Hoppas dom blir överkörda med 5-0 så att alla glömmer DIF's svaga insats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hoppas dom blir överkörda med 5-0 så att alla glömmer DIF's svaga insats 2-0 till GAIS nu för övrigt, Keene har gjort båda målen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 2-2 till sist! Domaren avgjorde igen men jag ska inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 2-2 till sist! Domaren avgjorde igen men jag ska inte klaga Grattis...till 2-2 mot gais . Aja hur var domarinsatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Yeees! 1-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 2-2 till sist! Domaren avgjorde igen men jag ska inte klaga Bedrövligt att domaren ska avgöra. USCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts