rabarben Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Typiskt att man inte slänger in en Bomb på det då.. Aja nu är det kört för vårat sensationslag. Ahapp. Vad ska man nu följa? Jo, Bordeaux!! Är inte Skånes stolthet 3 poäng bakom er nu bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Är inte Skånes stolthet 3 poäng bakom er nu bara? Jag vet faktiskt inte men Malmö-Dif går ju snart så dår får jag väl svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Jag vet faktiskt inte men Malmö-Dif går ju snart så dår får jag väl svaret Hoppas DIF sätter mupparna på plats. Kul att höra "Sveriges 3:e bästa klack" bua ut sitt lag i hemlag. Ändån sjunger dom "Och när stormen river ger vi allt". HEJA DIF! Då vinner vi mot Halmstad och sen Gefle hemma så är vi om mff och på Royal league plats! Skottsk supporter kultur... Redigerad 14 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Hoppas DIF sätter mupparna på plats. Kul att höra "Sveriges 3:e bästa klack" bua ut sitt lag i hemlag. Ändån sjunger dom "Och när stormen river ger vi allt". HEJA DIF! Då vinner vi mot Halmstad och sen Gefle hemma så är vi om mff och på Royal league plats! Skottsk supporter kultur... Sveriges 3:e? I want the whole list . Haha dom är sköna dom där skottarna, de har en förmåga att sjunga iaf. EDIT: Som sagt, skottarna kan sjunga. http://www.youtube.com/watch?v=jF4qNmHup68 EDIT x2: Såhär enkelt sjöng vi ut hemmapubliken på borås arena http://www.jojjesplejs.com/filmklipp/Tifo_Elfsborg_AIK.wmv Redigerad 15 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hoppas DIF sätter mupparna på plats. Kul att höra "Sveriges 3:e bästa klack" bua ut sitt lag i hemlag. Ändån sjunger dom "Och när stormen river ger vi allt". HEJA DIF! Då vinner vi mot Halmstad och sen Gefle hemma så är vi om mff och på Royal league plats! Skottsk supporter kultur... Du är roligt, baxter effekten kommer snart försvinna och hif spelarna kommer visa sitt gamla jag. när swärd var tränare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag vet faktiskt inte men Malmö-Dif går ju snart så dår får jag väl svaret Ja. Och där ska vi kötta sönder dom danska divorna. Djurgården vinner enkelt. Åkeby är glad för det var hans riktiga lag som vann. Wehu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Du är roligt, baxter effekten kommer snart försvinna och hif spelarna kommer visa sitt gamla jag. när swärd var tränare Det finns ingen Baxter effekt. Det är bara media som tror det. Nr 16... Christian Järdler! Målen... xD GE MIIIIG ETT A! Redigerad 15 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Zlatan slutar i landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Zlatan slutar i landslaget. Divan menar du va? Bryr mig inte, han verkar tända till bra i inter nu men i landslaget ... näeee han är slut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Divan menar du va? Bryr mig inte, han verkar tända till bra i inter nu men i landslaget ... näeee han är slut där. Jag bryr mig inte heller särskilt mycket. Vi får hoppas att Elmander/Allbäck startar mot Spanien och Island då. Detta kan även betyda att Rosenberg får spela mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Allbäck och Elmander ska vara på start. Zlatan ska fan få be för att komma tillbaka tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Det är bra att Zlatan slutar i landslaget, han gjorde ändå ingen nytta. Det är inte utan anledning att Sverige får fler målchanser(aka massor) när Allbäck kommer in istället för Zlatan. Skönt att slippa dig, Zlatan, din förlorare. Kom aldrig tillbaka. Redigerad 15 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Zlatan är bra när han är i form... tror bara att han ska diva sig och få Lagerbäck att böna och be. Det man drömmer om som fotbollspelarare är ju att få spela i landslaget. Dissar man landslaget har man inget hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag stör mig på att alla "experter" kritiserar Allbäck för att han ofta missar så många chanser. Han missar mycket, han sätter mycket. När Zlatan spelar kommer inte äns dem farliga chanserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag stör mig på att alla "experter" kritiserar Allbäck för att han ofta missar så många chanser. Han missar mycket, han sätter mycket. När Zlatan spelar kommer inte äns dem farliga chanserna. Word på det där! Allbäck är så jävla målfarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag stör mig på att alla "experter" kritiserar Allbäck för att han ofta missar så många chanser. Han missar mycket, han sätter mycket. När Zlatan spelar kommer inte äns dem farliga chanserna. Mjo, Allbäck springer sig själv i läge, Zlatan är en potatissäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag hoppas Allbäck kommer hem nästa sommar Saknar han j*vligt mycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Skottsk supporter kultur... Antar att du la in denna sång för att HeIF suportrae har "tagit" denna sångtill Sverige... JA HÄR KOMMER HAAAMMARYY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Antar att du la in denna sång för att HeIF suportrae har "tagit" denna sångtill Sverige... JA HÄR KOMMER HAAAMMARYY! Nopp... bara för jag älskar ramsan. Btw... vi har inte tagit den från er. Det var nån snubbe som hittade nån film på nätet. Kan länka till tråden i forumet om du inte tror mig. Redigerad 16 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Nopp... bara för jag älskar ramsan. Btw... vi har inte tagit den från er. Det var nån snubbe som hittade nån film på nätet. Kan länka till tråden i forumet om du inte tror mig. Fortfarande Sverige först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts