gizmo91 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Ja det är kameran som snappar upp ljudet Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Ceone: rabarben va på matchen, va tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Ceone: rabarben va på matchen, va tyst. Så man måste va på matchen för att bedöma hur högt de sjöng? Jag menade inte att hif inte sjöng utan de inte hördes mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Så man måste va på matchen för att bedöma hur högt de sjöng? Jag menade inte att hif inte sjöng utan de inte hördes mycket. Du kallade matchen på TV. Det säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Fan vad stel och tråkig Johan Mjällby är som expert i studion. Vad hände med Kayn? Han var mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Fan vad stel och tråkig Johan Mjällby är som expert i studion. Vad hände med Kayn? Han var mycket bättre. Inte för att jag tycker Mjällby passar, men Kayne sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Inte för att jag tycker Mjällby passar, men Kayne sög. Men Mjällby är SÄMST. Men Nordahl är alltid lika skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Måste bara hålla med "rabarben" i vem som sjöng högst och bäst på Olympia det var ju lätt HIF och ja, jag var på matchen och stötta HIF =) VI ÄR SKÅNES STOLTHET, SKÅNES STOLTHET ÄR VI OCH VI HATAR MALMÖ FF, VI HATAR MFF!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Men Mjällby är SÄMST. Men Nordahl är alltid lika skön. Nu byter jag kanske kanal och har mig men Magnus Hedman är också otroligt dålig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Fan vad tråkig köpenhamn matchen var igår Hmmm..... verkar skumt men tror det är fake.... http://cristiano.ronaldo.swellserver.com/n...ries/auto80.php] http://cristiano.ronaldo.swellserver.com/n...ries/auto80.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Nu byter jag kanske kanal och har mig men Magnus Hedman är också otroligt dålig . Mangnus är bra när ham ska kommentera vad som händer innanför dörrarna. Annars gillar jag inte han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag gillar inte Magnus Hedman, han talar bara för barcelona hela tiden! "eeeeeeeeyy jag har svårt att tror att barcelona går mållösa från nou camp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) BORTA** Redigerad 14 september, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Orka se på FCK-Benfica när man kan se OL-Real Madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hmmm..... verkar skumt men tror det är fake.... http://cristiano.ronaldo.swellserver.com/n...ries/auto80.php] http://cristiano.ronaldo.swellserver.com/n...ries/auto80.php Det måste vara fake. Det står inte på någon annan nyhetssida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Haha nu knallar det runt massa Grasshoppers-fans lite här och var på stan. Stackarna vet nog inte riktigt vad dom har gett sig in på. Dom ska ut på landet nu. Match mot mot Djurgårdens gamla c-lag, Åtvidaberg. Skoj. Tror faktiskt att det blir 3-0 till Grasshopper nu, och 3-0 hemma sen. Åtvidaberg är alldeles för dåliga. Redigerad 14 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Än så länge sitter mitt tips förjävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Än så länge sitter mitt tips förjävla bra! Jo det gör det, och aldrig att Åtvidaberg skulle vända detta på bortaplan senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Typiskt att man inte slänger in en Bomb på det då.. Aja nu är det kört för vårat sensationslag. Ahapp. Vad ska man nu följa? Jo, Bordeaux!! Redigerad 14 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Typiskt att man inte slänger in en Bomb på det då.. Aja nu är det kört för vårat sensationslag. Ahapp. Vad ska man nu följa? Jo, Bordeaux!! Weeeeeeeest Haam!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts