Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Men stödjer du det Svenska landslaget till 70% på matcherna??

Man kan även stödja laget fast man sitter hemma.

Hehe hur mycket pengar får svenska landslaget för att jag sitter hemma och glor?

plus att landslaget ser jag på för att jag bor i landet, AIK finns i hjärtat och det är en helt annan grej.

Sen så gick jag på 70% av bortamatcherna, inte matcherna totalt.

Att välja TV-stödjande FÖRE live, är så wrong.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Testar mikrofonen*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Så jävla underbart detta är. Fy fan vad man är glad. Hela den här dan har varit underbar för mig! ;)

Malmö har ju Sveriges sämsta stöd. Andra halvlek 0-1 och inte en käft sjunger. Var det inte det här som var "Sveriges 3:e bästa klack" ? Det är sant... mff är PLAST!

VAAAAARFÖR SJUNGER INTE NI?

EDIT: Det första dom säger på TV4sporten: "Helsingborg utan Henke slog malmö"

Vad då? HIF sjöng ju inte alls. Man hörde ingenting från hif klacken under hela matchen förutom en gång den gamla ramsan: ge mig ett H....I.....F osv...

Jag stöttar visst mff men inte lika stort som om jag hade gått. För de 100kr går stordel tillbaka till de allsvenska klubbarna. Men i det här fallet var det på Canal plus.

Om jag ska gå och se alla matcher så har jag inte råd att köpa något annat för mitt studiebidrag. därför väljer jag det billiga alternativet.

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad då? HIF sjöng ju inte alls. Man hörde ingenting från hif klacken under hela matchen förutom en gång den gamla ramsan: ge mig ett H....I.....F osv...

Jag stöttar visst mff men inte lika stort som om jag hade gått. För de 100kr går stordel tillbaka till de allsvenska klubbarna. Men i det här fallet var det på Canal plus.

Om jag ska gå och se alla matcher så har jag inte råd att köpa något annat för mitt studiebidrag. därför väljer jag det billiga alternativet.

Kostar ju typ 90 spänn per match (90x13=1170) så för ungefär 1200 så får du se ditt "favorit" lag spela...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha. Hur ska du kunna veta? rabarben var där, han hörde klackarna på plats. Vart var du? Ja det var väl en bra fråga? Man kan inte avgöra ljudskillnaden mellan klackarna vid TV-soffan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo så är det ju, men tex Ceone ville ju inte slänga bort hela hans studiebidrag på fotboll, alltså bör han välja dom biligaste biljetterna?

Kalla mig fattig eller vafan du vill jag har sagt mitt.

GTApimpfoolife: Kameran stod rättvist placerad, alltså mitten på långsidan. Klackerna stod på vardera kortsida. Då borde högst ljud låta, i det här fallet hörde jag nästan bara MFF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTApimpfoolife: Kameran stod rättvist placerad, alltså mitten på långsidan. Klackerna stod på vardera kortsida. Då borde högst ljud låta, i det här fallet hörde jag nästan bara MFF.

Nej, nej det är inte det jag gör, jag försökte bara förklara att man kan ha ursäkter som att tex vara sjuk eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röststrykan är svår att avgöra, men dom som sjöng mest måste säga var di blåe, men sen om HeIF sjöng mer och högre i andra halvlek är en annan femma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt hade jag hörde dom då, måste nog gå och söka hjälp :-O

Men snälla Ceone... du var inte på matchen! Och med att höra dom menar jag inte "stå och prata" eller när "20 pers" startar en ramsa. Dom försökte sjunga nånting mitt i men då sjöng mindre än halva folket och dom sjöng så jävla tyst.

Vem fan är Olof Persson?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla Ceone... du var inte på matchen! Och med att höra dom menar jag inte "stå och prata" eller när "20 pers" startar en ramsa. Dom försökte sjunga nånting mitt i men då sjöng mindre än halva folket och dom sjöng så jävla tyst.

Vem fan är Olof Persson?

Vem är dom? Hif eller MFF klacken?

Din andra fråga: EN SOPA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor