Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Du stör dig på han för att han sitter hemma i TV-soffan och ser på en fotbollsmatch?

Snälla!

Jag försöker inte vara språklärare åt dig, Jag tror att någonstans inom dig, Där finns det en Idioti_Familj som kan svenska ^_^

Exakt det stör jag mig på. Han ska va en så kallad trogen MFF-supproter men nästan varje gång dem har match så sitter han inne på forumet. Är han för lat för att gå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ceone jag stör mig på dig så jävla mycket. Hur kan man sitta hemma vid TVn när äns lag spelar match.

Ahapp. Du kan ju inte veta vilka anledningar han har för att han inte går. Han kanske är sjuk, han kanske har en sjuk mormor. Du har ju ingen aning eller hur? Nej precis, håll käften då!

Men jag kan hålla med om att det är konstigt att både Ceone och tommy killer sitter och kollar matchen i rutan med popcornskålen i knät. Men inte fan stör jag mig på dem.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahapp. Du kan ju inte veta vilka anledningar han har för att han inte går. Han kanske är sjuk, han kanske har en sjuk mormor. Du har ju ingen aning eller hur? Nej precis, håll käften då!

Men jag kan hålla med om att det är konstigt att både Ceone och tommy killer sitter och kollar matchen i rutan med popcornskålen i knät. Men inte fan stör jag mig på dem.

Va? vadå DET ÄR I HELSINGBORG!!!! Jag går i skolan idag, hur fan ska man då kunna se matchen live om man slutar 16:40??!

Om matchen, Tur tur tur tur tur tur tur tur MÅL! Sen ville jag bara säga: OLOF PERSSON SUGER K**

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? vadå DET ÄR I HELSINGBORG!!!! Jag går i skolan idag, hur fan ska man då kunna se matchen live om man slutar 16:40??!

Om matchen, Tur tur tur tur tur tur tur tur MÅL! Sen ville jag bara säga: OLOF PERSSON SUGER K**

Helsingborg ligger inte långt bort. Men skit samma. Jag har förstålse att du inte kunde åka. Men när ni(ursäkta, MFF) har hemmamatcher sitter du ofta här och skriver. Varför går du inte på matcherna?

GTA-hallick-för-livet: Va tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helsingborg ligger inte långt bort. Men skit samma. Jag har förstålse att du inte kunde åka. Men när ni(ursäkta, MFF) har hemmamatcher sitter du ofta här och skriver. Varför går du inte på matcherna?

GTA-hallick-för-livet: Va tyst.

Payar för säsongskortet 100kr/mån. Då kanske man vill använda det? går och ser ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu efter att ha läst diverse saker från Ceone så är en sak säker: Text-TV Supporter.

"Payar för säsongskortet 100kr/mån. Då kanske man vill använda det? går och ser ibland"

det var nog det sämsta jag har hört, du stöttar ju knappast laget av att sitta hemma och glo på TV och lyssna på tråkiga kommentatorer, och att det är långt dit är ingen ursäkt, jag ser varenda hemmamatch och jag bor 11 mil från sthlm.

Samt ser jag ungefär 70% av alla bortamatcher.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu efter att ha läst diverse saker från Ceone så är en sak säker: Text-TV Supporter.

"Payar för säsongskortet 100kr/mån. Då kanske man vill använda det? går och ser ibland"

det var nog det sämsta jag har hört, du stöttar ju knappast laget av att sitta hemma och glo på TV och lyssna på tråkiga kommentatorer, och att det är långt dit är ingen ursäkt, jag ser varenda hemmamatch och jag bor 11 mil från sthlm.

Samt ser jag ungefär 70% av alla bortamatcher.

Men stödjer du det Svenska landslaget till 70% på matcherna??

Man kan även stödja laget fast man sitter hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Testar mikrofonen*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Så jävla underbart detta är. Fy fan vad man är glad. Hela den här dan har varit underbar för mig! ^_^

Malmö har ju Sveriges sämsta stöd. Andra halvlek 0-1 och inte en käft sjunger. Var det inte det här som var "Sveriges 3:e bästa klack" ? Det är sant... mff är PLAST!

VAAAAARFÖR SJUNGER INTE NI?

EDIT: Det första dom säger på TV4sporten: "Helsingborg utan Henke slog malmö"

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor