Nord Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tänkte kolla matchen på tv ikväll... (HIF-MFF).... Hoppas givetvis på att HIF åker på storstryk... HEJA MALMÖ FF! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tänkte kolla matchen på tv ikväll... (HIF-MFF).... Hoppas givetvis på att HIF åker på storstryk... HEJA MALMÖ FF! =) Heja HeIF bara för att säga emot dig ! w00t! Sidan Etthundra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tänkte kolla matchen på tv ikväll... (HIF-MFF).... Hoppas givetvis på att HIF åker på storstryk... HEJA MALMÖ FF! =) Egentligen bryr jag mig inte, men med tanke på toppstriden så skulle jag bli enormt glad om HIF vann, så ok jag ljög nog, jag bryr mig faktiskt . Jahopp sida 100, trevligt att folk tycker det är intressant med svensk fotboll & fotboll i synnerhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Egentligen bryr jag mig inte, men med tanke på toppstriden så skulle jag bli enormt glad om HIF vann, så ok jag ljög nog, jag bryr mig faktiskt . Jahopp sida 100, trevligt att folk tycker det är intressant med svensk fotboll & fotboll i synnerhet Läste du texten btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Läste du texten btw? Vadå text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Vadå text? Min post längst ner på s 99 http://tv4.se/sport/blogg/488435.html Redigerad 12 september, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Haha det slemmiga äcklet ekwall är ju bara för mycket... Sida 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Min post längst ner på s 99 http://tv4.se/sport/blogg/488435.html Oh ber om ursäkt, är lätt hänt at tman missar något när det hamnar precis innan en ny sida. "DET kära fotbollsvänner, DET är tamejfan fotbollens död." DET kära fotbollsvänner är vad han tror, brukar säga såhär till folk som inte kan diskutera fotboll i skolan "Kom tillbaka till mig när du läst på lite", och just nu tycker jag detta passar in på ekwall, hans skrivelser efter elfsborgsmatchen var grymt bra, men nu har han på några dagar vänt på femman och skrivit något helt odugligt, han skriver att han saknar humorn. Att skriva aftonbladets nummer och sedan innan det skriva "Vill ni ha luder?" DET mina kära forumiter är humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Oh ber om ursäkt, är lätt hänt at tman missar något när det hamnar precis innan en ny sida. "DET kära fotbollsvänner, DET är tamejfan fotbollens död." DET kära fotbollsvänner är vad han tror, brukar säga såhär till folk som inte kan diskutera fotboll i skolan "Kom tillbaka till mig när du läst på lite", och just nu tycker jag detta passar in på ekwall, hans skrivelser efter elfsborgsmatchen var grymt bra, men nu har han på några dagar vänt på femman och skrivit något helt odugligt, han skriver att han saknar humorn. Att skriva aftonbladets nummer och sedan innan det skriva "Vill ni ha luder?" DET mina kära forumiter är humor. Aa det brukar hända då och då Att man inte ska få uttrycka sina åsikter på läktaren (på gott och ont) är inte bara ett idiotiskt förslag utan även en kränkning på de mänskliga rättigheterna! AVGÅ ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Yes! 1-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Yes! 1-0! Jävlar har du handdator med dig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jävlar har du handdator med dig!? Ja för fan Nej, ser på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ja för fan Nej, ser på TV Ok nice Saxat från en person i Bajen Fans forum: Hemkommen från matchen Bajen-Kalmar och om matchen är det inte så mycket att säga, vi blev bestulna ett mål av domaren, en usel första halvtimme , en kämpande Eguren som fick igång både laget och publiken. Men jag kände när jag satte mig innan matchen att jag var mer besviken än jag trott. Inte på spelarna, inte på fansen utan på klubben, "de rätta bajarna" och medierna. Det började med att jag fick läsa att ordföranden i klubben berättade om hur det bara var början med avstängningen av fans och att det skulle komma mera. Sen får jag läsa att jag ska "tänka efter". "Visst är det okej med känslor men allt hat, hat, hat. Könsord mot domaren..." Affischens författare tyckte också att jag skulle ta ansvar för någon matchvärd som hade ont i magen... Av media hade jag inte förväntat mig annat, de har andra saker att förstöra, andra "hot mot demokratin" att skriva om, men jag hade faktiskt förväntat mig att klubben på något sätt skulle ta oss i försvar och i alla fall ge en öppning att prata om det som händer i klubben just nu. Men nej, de till och med stänger träningen dit jag och många med mig hade planerat att komma för att stötta laget. Jag hade tänkt få ta mina barn på en utflykt och dessutom stötta Bajen, men då stänger de träningen?? Vill klubben verkligen ha en levande supporterkultur, om inte så säg till! Ni sa att tillsammans är vi Hammarby och nämnde supportrarna i en bisats. Ni skrev att tillsammans skulle "vi" ta tillbaka Söderstadion. Jag ska säga att jag aldrig hade förlorat Söderstadion, inte ens under derbyt. Där fanns mina bröder, oavsett om de smällde bengaler, slogs, pundade eller var socialdemokratiska örebropolitiker. Det fanns inget att rensa upp, ingen att tjalla på, ingen som var mer supporter. Inte förrän ni i Bajen AB valde att rangordna oss efter....ja vilken måttstock kommer ni att använda? Jag skrek könsord idag, kanske jag finns på en kamera och snart får ett mail att min plats har tagits över av en "riktig" supporter som alltid sjunger snälla sånger.... Nej, besviken som fan. Fortsätt med "säkerhetstänkandet" och kanske kommer ni äntligen att få höra Opus "life is life" eka över den gröna mattan...som i hockeyn, en riktig publik.... Det är mest den sista delen som andra fans kan ta till sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ja för fan Nej, ser på TV Ceone jag stör mig på dig så jävla mycket. Hur kan man sitta hemma vid TVn när äns lag spelar match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Ceone jag stör mig på dig så jävla mycket. Hur kan man sitta hemma vid TVn när äns lag spelar match. Jag stör mig förjävligt på att du inte kan stava till "Ens" Redigerad 12 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag stör mig förjävligt på att du inte kan stav till "Ens" Och, detta är en fotbollstråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Och, detta är en fotbollstråd. Svenska grammatiken finns väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Svenska grammatiken finns väl ändå? Men jag skrev en grej som jag störde mig på Ceone som hade med fotboll att göra. Kom inte och var språklärare då, pajas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag stör mig förjävligt på att du inte kan stav till "Ens" Stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Men jag skrev en grej som jag störde mig på Ceone som hade med fotboll att göra. Kom inte och var språklärare då, pajas. Du stör dig på han för att han sitter hemma i TV-soffan och ser på en fotbollsmatch? Snälla! Jag försöker inte vara språklärare åt dig, Jag tror att någonstans inom dig, Där finns det en Idioti_Familj som kan svenska OnT: Vill verkligen inte att DIF ska spela sina sista hemmamatcher på Råsunda, Svårigheter är till för att övervinnas ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts