Tackleberry Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Sen kan man ju läsa matchrapporterna på svenskafans.com, som är skrivna av supportrar. De lär ju inte "förvränga" infon. Jo, infon förvrängs nog ganska mycket. Hur ofta har man t.ex. inte hört supportrar som klagar på att domaren favoriserar motståndar laget? Redigerad 4 april, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Sen kan man ju läsa matchrapporterna på svenskafans.com, som är skrivna av supportrar. De lär ju inte "förvränga" infon. Var det där ett skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Var det där ett skämt? Då menar jag främst om de egna lagets supportrar för de lär inte skriva en massa skit om sitt egna lag, som vissa påstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Då menar jag främst om de egna lagets supportrar för de lär inte skriva en massa skit om sitt egna lag, som vissa påstår. Nej, just därför är det ju vinklat. De skriver ju bättre om egna laget, och sämre om andra.. Vad är inte det om förvrängt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kul att du la märke till att hammarbys tränare skulle springa förbi deras försvar.. De såg ju du, eftersom du va där! Eller var du? haha. nej, och JA. jag är trött på folk som är så "jäävla" bra supportrar.. Men inte ens är på matcherna. Och sen kommer lång utlägg om hur dom spelade.. OCH NI VA INTE ENS DÄR! utan ni kollade på sporten och fick er en hel matchbild.. Haha, kul kul. Jag skulle ha gått på matchen, jag satt med biljetterna här i handen. Men det dök upp förhinder, som jag inte tänker ta upp med någon, allra hellst inte en aik:are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Skribenterna på de flesta hockeysidorna på svenskfans är i varje fall raka i sin bedömning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag skulle ha gått på matchen, jag satt med biljetterna här i handen. Men det dök upp förhinder, som jag inte tänker ta upp med någon, allra hellst inte en aik:are. Jag har aldrig sagt att du MÅSTE GÅ, eller att de va fel av dig att inte gå... Men sitt fan inte och bedöm matchen när du inte var där.. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag har aldrig sagt att du MÅSTE GÅ, eller att de va fel av dig att inte gå... Men sitt fan inte och bedöm matchen när du inte var där.. tack. Varför, jag bedömmer matcher om jag vill, sen skiter jag fullständigt i vad du tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Därför att när du gör de.. Är de som att du sitter och skriver en recension om en film du aldrig sett... Alltså, värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kan väl tillägga att Djurgården spöade skiten ur isländska mästarna FH Hafnarfjördur idag med 4-0 nere i Portugal. Jag förstår egentligen inte varför man möter isländska lag en vecka innan premiären. Risken för skador är ganska stor, men Jonevret har väl något lustigt i sitt konstiga huvud. Skönt att DIF vann med 4-0 i alla fall när man hade trott att dom kanske skulle vinna med två bollar ungefär. På torsdag landar Sveriges bästa klubblag igen, och laddar upp inför måndag. Härligt. Bajens 4-2 vinst skrämmer mig inte så mycket. Visst är 4 mål alltid starkt att göra. Men det två insläppta målen bevisar väl stabiliteten i deras backlinge. Vem är den här Gunnar snubben på kanten förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kan väl tillägga att Djurgården spöade skiten ur isländska mästarna FH Hafnarfjördur idag med 4-0 nere i Portugal. Jag förstår egentligen inte varför man möter isländska lag en vecka innan premiären. Risken för skador är ganska stor, men Jonevret har väl något lustigt i sitt konstiga huvud. Skönt att DIF vann med 4-0 i alla fall när man hade trott att dom kanske skulle vinna med två bollar ungefär. På torsdag landar Sveriges bästa klubblag igen, och laddar upp inför måndag. Härligt. Bajens 4-2 vinst skrämmer mig inte så mycket. Visst är 4 mål alltid starkt att göra. Men det två insläppta målen bevisar väl stabiliteten i deras backlinge. Vem är den här Gunnar snubben på kanten förresten? GG är snubben som kommer att stoppa Que..Qui.. ehm eran brasse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Därför att när du gör de.. Är de som att du sitter och skriver en recension om en film du aldrig sett... Alltså, värdelöst. Du är värdelös, likaså ditt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Påhopp.. Moget, måste jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Påhopp.. Moget, måste jag säga.. Jaaaa, väldigt moget var det Aja vi släpper diskussionen nu, och lycka till med *fniss* Hulsker *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jaaaa, väldigt moget var det Aja vi släpper diskussionen nu, och lycka till med *fniss* Hulsker *fniss* Respekt till Hulsker... Han är fett farlig på FM2006 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jaaaa, väldigt moget var det Aja vi släpper diskussionen nu, och lycka till med *fniss* Hulsker *fniss* Hulsker.. 2 mål i sin premiärmatch för AIK i allsvenskan... Vi får väl se om någon av era nya klarar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 LOL! Helsingborg förlorade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hulsker.. 2 mål i sin premiärmatch för AIK i allsvenskan... Vi får väl se om någon av era nya klarar det.. Hulsker gjorde bara ett mål. Annars har gnaget gjort bra värvningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Sant, men de va han som fixade straffen... Sen är väl inte du den rätta att kommentera om han var en bra värvning eller inte, då du INTE var på den matchen HELLER.. Sluta spela dum nu, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 LOL! Helsingborg förlorade! Haha, yes! Bara att vänja er HIF:are, detta kommer inte vara något ovanligt i årets allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts