PlusFourtyFour Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Här kan vi ju snacka allsvenskan... Som började idag Gais - örgryte .. Vet inte med hur mycke men gais vann iallfall... Själv ska man gå på AIK - gefle imorn.. 30k.se! Hur tror ni de går i år? vilka vinner? osv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Bajen vinner, lätt, utan tvekan, alla vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Bajen vinner, lätt, utan tvekan, alla vet det. W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Rabarben vad du en säger så häll käft(känner på mig att han snart kommer säga fuck MFF eller något sådant) MFF vinner eller blir 2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tyvärr kommer jag göra dig besviken Tommy killer för ja tror att mff kommer bland dom 5 bästa och det gör HIF också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Om mff inte minst tvåa så är det skandal de har den mest överlägsta ekonomin i allsvenskan och borde då ha bäst lag. Vi får hoppas att Skoog, Bech och Afonso gör många mål i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tyvärr kommer jag göra dig besviken Tommy killer för ja tror att mff kommer bland dom 5 bästa och det gör HIF också. HIF kommer på eller plats. Bara så att Skåne lagen går bra, så blir jag glad. Men MFF måste vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 .tja, alla vet ju redan vilka som vinner supporter kampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Om det går bra för malmö det vill säga. Om HIF skulle göra 1-0 mot mff är deras såkallade "fans" tysta hela matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tyvärr kommer jag göra dig besviken Tommy killer för ja tror att mff kommer bland dom 5 bästa och det gör HIF också. Är på rabarens sida *2 HIF-are mot en MMF-are Malmö kommer nog inte vinna allsvenskan men de kan. Fast jag tror att de kommer tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Har bytt avatar för att hedra starten... och för att göra tommy_killer glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är på rabarens sida *2 HIF-are mot en MMF-are Malmö kommer nog inte vinna allsvenskan men de kan. Fast jag tror att de kommer tvåa. På forumet kanske men i verklighet typ 200 000 männsikor mot Helsingborgs 120 000 männsikor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 På forumet kanske men i verklighet typ 200 000 männsikor mot Helsingborgs 120 000 männsikor! Haha! På olympia är det så här bland alla "svenssons" _________________________________________________________________________ Varför ska jag hjälpa till och sjunga ramsor? Det gör väl "klacken"? Varför ska jag ställa mig upp? Jag har betalt för sittplats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Är på rabarens sida *2 HIF-are mot en MMF-are Malmö kommer nog inte vinna allsvenskan men de kan. Fast jag tror att de kommer tvåa. Ledsen mannen! 2 mot 2 nu! Edit: Vem som vinner publikantalet vet vi redan Redigerad 1 april, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ledsen mannen! 2 mot 2 nu! Edit: Vem som vinner publikantalet vet vi redan Japp, det e redan bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Från MFF.se: Malmö FF gör en vinst på 31,7 miljoner varav 16 på rörelsen. Övriga 13 gör ett gemensamt ekonomiskt resultat på -30,2 miljoner Malmö FF har ett eget kapital på 64,6 miljoner Övriga 13 klubbar har tillsammans ett eget kapital på 44.8 miljoner Klicka här för att komma till artikel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det någon mer än jag som tycker att fotboll är oehört tråkigt att kolla på? Ishockey, det är grejer det... Elller nej, om man inte har något att göra så är det kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det någon mer än jag som tycker att fotboll är oehört tråkigt att kolla på? Ishockey, det är grejer det... Elller nej, om man inte har något att göra så är det kul... Håller med dig lite. 90 minuter är tråkigt ibland men inte med sådana matcher som idag(Barca Vs Real). Hockeyn är en mycket snabbare sport. Mycket mer chanser,tuffare spel, medan fotbollen är mer teknisk och slöare. Men fotboll FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det någon mer än jag som tycker att fotboll är oehört tråkigt att kolla på? Ishockey, det är grejer det... Elller nej, om man inte har något att göra så är det kul... Nja... i fotboll är ju det ändå bästa laget som vinner, men i ishockey kan det fysiska starkaste laget vinna genom att axel-tackla omkullspelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Publikantalet kvittar...det är vem som vinner avgör matchen. Så bra att MMF har en bra ekonomi och inkomst, det är säkert svarta pengar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts