Jojje Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag tyckte jag såg en fet CJ i en "laundromat" i True Crime: New York City. Jag gick fram för att kolla och det såg verkligen ut som honom.. Har någon annan sett honom? Ska försöka knäppa bild någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag tyckte jag såg en fet CJ i en "laundromat" i True Crime: New York City. Jag gick fram för att kolla och det såg verkligen ut som honom.. Har någon annan sett honom? Ska försöka knäppa bild någon gång. Det kan mycket väl vara sant. True Crime och gta är konkurenter och brukar reta varandra genom att lägg in roliga saker i spelet. T.ex kan du se på skyltar i S.A där det står True Grime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 T.ex kan du se på skyltar i S.A där det står True Grime Hah, jo, såg det en gång. Log lite åt det. "CJ" brukar gå ute på gatorna ibland också. Ibland ett helt gäng med vita, svarta osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Någon bild på den CJ liknande gubben? låter skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Spelar ni TC ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Någon gång ibland. Är inte så värst kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Någon gång ibland. Är inte så värst kul. Det är kul men eftersom man spela som en galning när det kom så är det inte lika kul mer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Lägg upp bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Klassiker'n ''Timmy Vercelli'' (Tommy Vercetti) från Driver 3 är ganska rolig. Tommy I Vice City kunde inte simma, vilket man kunde I Driver 3. http://www.driver-3.de/screens/MiamiTimmy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Klassiker'n ''Timmy Vercelli'' (Tommy Vercetti) från Driver 3 är ganska rolig. Tommy I Vice City kunde inte simma, vilket man kunde I Driver 3. http://www.driver-3.de/screens/MiamiTimmy.jpg Hehe Om man skulle testa driv3r igen...I HELVETE HELLER DET SUGER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hehe Om man skulle testa driv3r igen...I HELVETE HELLER DET SUGER!!!! Tycker själv att det är bra. Eller staden är fin. Majämi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Majämi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kom igen ta en bild på feta CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kom igen ta en bild på feta CJ Tycker ja också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tycker ja också! Kanske är lättare sagt än gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nu vill jag se en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nu vill jag se en bild Bra att dra upp en gammal tråd... men, jag vill också se en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Bra att dra upp en gammal tråd... men, jag vill också se en bild Så gammal e den ju inte. Isåfall skulle man inte kunna svara i nån tråd för alla e gamla å döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Är det ingen som kan ta en bild eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts