-NightHawk- Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Imorgon drar jag pollen, mellan 18.30 - 19.00 då det är först till 10 som gäller. Umberto: Rolig bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Gulligt av dig, -NightHawk-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kul att se att intresset har ökat igen, ett ledarbyte var alltså allt som behövdes? hoppas det håller i sig nu och hoppas att du, -nighthawk-, fortsätter jobba på säåhär bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kul att se att intresset har ökat igen, ett ledarbyte var alltså allt som behövdes? hoppas det håller i sig nu och hoppas att du, -nighthawk-, fortsätter jobba på säåhär bra. Tror inte det var ledarbytet. Du va ju bra -nighthawk-, du är ju också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Imorgon drar jag pollen, mellan 18.30 - 19.00 då det är först till 10 som gäller. Umberto: Rolig bild! Först till tio? Då kommer det ju vara över på nolltid ju.. Kollar efter om jag har någon bild att ställa upp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kul att se att intresset har ökat igen, ett ledarbyte var alltså allt som behövdes? hoppas det håller i sig nu och hoppas att du, -nighthawk-, fortsätter jobba på säåhär bra. Du var bra Qouad! Det var bara det temat som inte var så populärt Res er upp för qouad! *Sparkar iväg stolen och ställer mig upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Jak er elak hest, gör ett nytt inlägg istället för att editera det andra Jag får tyvärr ta en bild som jag hade kvar på silentwhisper, alltså en jag redan har deltagit med. fast det var ju ganska länge sen ioförsig. Here it comes: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/nrg500.JPG Jävla fan att den är så kornig. Jag var väldigt dum förr i tiden och sparade därför bilden i .jpg format i paint.. Redigerad 8 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tror inte det var ledarbytet. Du va ju bra -nighthawk-, du är ju också bra (och@rabarben) Jag sa inte att jag var dålig, menar bara att jag tror att det var bra att det hände något. "Omväxling förnöjer" eller vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (och@rabarben) Jag sa inte att jag var dålig, menar bara att jag tror att det var bra att det hände något. "Omväxling förnöjer" eller vad heter det? Aa okej. Men du var iaf bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Jag vill ändra mitt biddrag!! Kan jag det? Isåfall ska jag ha denna. http://img386.imageshack.us/img386/1876/gallery417xp.jpg http://img386.imageshack.us/img386/1876/gallery417xp.jpg Redigerad 8 april, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Efter sex tävlingar har ni väl lärt er at det är "fototävling" och inte "foto tävling". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Efter sex tävlingar har ni väl lärt er at det är "fototävling" och inte "foto tävling". Hah, jag har bara väntat på att någon skulle säga det. Vågar dock inte leka besserwisser själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Efter sex tävlingar har ni väl lärt er at det är "fototävling" och inte "foto tävling". Var ska jag börja??? Jo, jag vet att det heter fototävling men eftersom Qouad skrev foto tävling skriver JAG också så! @ Qouad: Nej, har inget med ledarbytet att göra!!! @ VaXXoR: Tack! @ Kebab: Ja, först till 10, det är många bidrag och många är fina så jag tror att det blir bättre så! @ Martin-123: Byter genast! Så ja, då kör vi igång (om 18 timmar)!!! Edit: Qouad, vill du ha tillbaka ditt jobb så är det bara att säga till. Redigerad 8 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Var ska jag börja??? Jo, jag vet att det heter fototävling men eftersom Qouad skrev foto tävling skriver JAG också så! Var inte rädd för att förändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Asså ni förstår ju inte, det är 2 ord hela allt kallar jag för "foto" och sen står det tävling för att det är tävling. eller inte xD @natthöken:Det e lungt kör på du. edit:måste bara fira lite för mig själv, tror folk börjar känna igen mig ni börjar ju stava rätt Redigerad 8 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts