BigBear Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Redigerad 4 april, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 http://hem.bredband.net/soderlund87/sa-060404.jpg Den var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 http://hem.bredband.net/soderlund87/sa-060404.jpg Wow, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kom inte på något bättre.. http://img394.imageshack.us/img394/2184/dda1xy.jpg http://img394.imageshack.us/img394/2184/dda1xy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Väldigt fint. Men ang. din upplösning, kör du på *nåt*x*nåt*x16? Byt isåfall så att det blir *nåt*x*nåt*x32. Ser du inte din grötiga grafik? Dexy: NajZ! Jo, jag har inte så bra grafikkort! Så när jag spelar har jag på x16. Men när jag ska ta bilder kör jag på x32! NÄr jag tog den bilden var jag bara ute och gled och tänkte aldrig på att ändra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ahh vad vacker solnedgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ahh vad vacker solnedgång Quota inte bilderna tack, tar rätt stor plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hahaha snygg sol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Den var fin. Wow, nice! Jo, tack synd bara att vattnet småbuggar Ahh vad vacker solnedgång haha, wtf Redigerad 5 april, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jo, tack synd bara att vattnet småbuggar Det är väl trevligt med lite dans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Redigerad 5 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det är väl trevligt med lite dans? Hahaha, fan vad kul! Skrattade som fan. Jag vill också vara med, borde skaffa mig SA. Skulle äga er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) samuelszon: Vet att det låter som det. Men vad ska jag skriva annars? Varför skriva nåt över huuvudtaget? Ingen skulle skriva nåt om jag hoppade av.. Edit: Vinewood bilden som nån postade var fin Redigerad 6 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ingen skulle skriva nåt om jag hoppade av.. Jo jag skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 FAN Tror ni inte att jag glömde spara alla mina tagna-med-spelets-kamera-bilder, när jag formaterade datorn häromdagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 FAN Tror ni inte att jag glömde spara alla mina tagna-med-spelets-kamera-bilder, när jag formaterade datorn häromdagen? Har också förlorat fina bilder på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 FAN Tror ni inte att jag glömde spara alla mina tagna-med-spelets-kamera-bilder, när jag formaterade datorn häromdagen? Ska du vara med ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kul att så många är med. Om två dagar är det dags för pollen!!! Kebab, du har två dagar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jaha, här är mitt bidrag: Obs. Jag har inget emot homosexuella. Det här är ett (dåligt) skämt som bygger på "gayskräcken" i kristna kyrkor framförallt i USA. Ville få det sagt. Hoppas ingen tar illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Snygg bild Umberto. Vad har bilden relaterad till homosexuella, eller är det två män som ligger där under skylten? *Edit* Jag såg inte texten till höger, my mistake. Redigerad 8 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts