-NightHawk- Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Till minne av Qouad. http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Tema: Inget. Du får ta en valfri bild. Deadline: Bidragen ska vara inne 9 april. Deltagare: Max 15, för det är max i en poll. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler:10x distance modden e tillåten, är det någon annan mod som många vill ha så tillåts den också.Att ta en bild på skärmen/TV:n med en kamera är tillåtet.Bilden får inte vara tagen ur en filmsekvens.Bilden måste ha blivit tagen av DIG.Ställning: 1. - (3p) 2. - (2p) 3. - (1p) Deltagare: (12/15) VaXXoR Jazz chucky.swe Kebab Martin-123 Memphis Eazy-e Merkky Dexy BigBear Alpha Umberto Alla era bidrag ska laddas upp på en bild host t.ex. http://upl.silentwhisper.net eller http://imageschack.us Sådär, nu e det bara att köra igång och fota. -------------------- Säsong 1: Foto-tävling 1 (POLLEN) Foto-tävling 2 (POLLEN) Foto-tävling 3 (POLLEN) Foto-tävling 4 (POLLEN) Foto-tävling 5 (POLLEN) Säsong 2: Foto-tävling 6 (POLLEN) Tipstråden Vinnare av Säsong 1 : Memphis och Kebab (5p) Säsong 2: - (0p) Redigerad 8 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Synd att man inte hade SA på data, då kan man vart med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Jag kunde vara med om inte..ja. EDIT: Säger som talaren ovan. Redigerad 1 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Jag är med. Kom igen nu, mer folk !! Redigerad 1 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag är med. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Mer mer mer! Detta är ju till minne av Qouad! 4 personer är intresserade varav 2 kan vara med. Gut! Men å andra så är det natt, det kanske kommer fler intresserade personer imorgon. Edit: Eller aa, idag. Redigerad 1 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Mer mer mer! Detta är ju till minne av Qouad! 4 personer är intresserade varav 2 kan vara med. Gut! Men å andra så är det natt, det kanske kommer fler intresserade personer imorgon. Det får vi allt hoppas på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur är reglerna gällande moddade bilar? Fick ju inte vara med i den sista tävlingen pga det var med en moddad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur är reglerna gällande moddade bilar? Fick ju inte vara med i den sista tävlingen pga det var med en moddad bil. Låter som du ska ha med en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur är reglerna gällande moddade bilar? Fick ju inte vara med i den sista tävlingen pga det var med en moddad bil. Denna gången får du ha med en moddad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Fan också att man bara har det på Ps2, jag vill vara med men jag kan inte.. Redigerad 2 april, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Fan också att man bara har det på Ps2, jag vill vara med men jag kan inte.. Jag har ochså Ps2 jag har tagit ett foto med digitalcamera..fotot ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) I'm on! Bild: http://img210.imageshack.us/img210/4140/screenshot231220051803169068ac.jpg Motivation: En Amerikanske Muskel Bil Kan det blir bättre än så? Länk till bilden: http://img210.imageshack.us/img210/4140/sc...803169068ac.jpg Edit: *rhhsss*örnen(bilden) har landat, jag repeterar örnen har landat *bsst* Redigerad 2 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jak er med Fan valfri bild.. det blir svårt. Jag har ju så många bra. Får man ta en som man har tävlat med förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jak er med Fan valfri bild.. det blir svårt. Jag har ju så många bra. Får man ta en som man har tävlat med förut? Helst inte, men har du inget annat bra så kan du göra det. Redigerad 2 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag är med.. Ska installera det först sen ta en fin bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Till minne av Qouad? Vadå, låter som han har dött eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Moste man ha ,SA, på data för at fota eller ..kan man ha Ps2 eller Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Har quad hoppat av? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Till minne av Qouad? Vadå, låter som han har dött eller nåt.. Haha, tycker jag oxå @ iweX: Ja, Qouad har hoppat av Redigerad 2 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts