Moroni_Family Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Men jag tycker inte att Henke gör mågon nytta på högerkanten. Han skulle fått börja på den central delen. Då hade han kommit in i matchen mycket tidigare. Synd att han inte satte nån av sina två chanser. Men jag gillar verkligen Hasse Backe och Magnus Hedman. Myckrt roligare att se dom än Thomas Nordhal, Glenn Hysen och dom på Viasat. Klart att Real-spelarna va trötta. Jag tycker att dom var oerhört duktiga som stog upp mot Barca med 10 man på plan. Redigerad 1 april, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Men jag gillar verkligen Hasse Backe och Magnus Hedman. Myckrt roligare att se dom än Thomas Nordhal, Glenn Hysen och dom på Viasat. Klart att Real-spelarna va trötta. Jag tycker att dom var oerhört duktiga som stog upp mot Barca med 10 man på plan. Själv tycker jag att Henrik Strömblad är dem bästa kommentatoprn i hela världen.. Men det är fan sjukt, det finns inte en sak i världen som karlen inte vet. Sen tycker jag att Glenn Hysen är bra expertkommentator, men Jens fjällström (eller vad han hette på TV4+ igår?) var j'vligt bra också. Håller med om att det var bra av Real Madrid.. DEt var ett jävla snyggt mål cde gjorde också, vilken pass av Baptista- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Men jag gillar verkligen Hasse Backe och Magnus Hedman. Myckrt roligare att se dom än Thomas Nordhal, Glenn Hysen och dom på Viasat. Vad är det du sitter och skriver. Det ända dom kunde nämna och det ända dom vill snacka om är Ronaldinho, Ronaldinho och åter Ronaldinho, vilket jävla tjafs det blir tillslut. Sen vet inte Hedman vad han sitter och säger, usch pusch för såna pack. Tacka vet jag Fjelle, Werner och Thulin på Canal+. Där har vi spekulanter... Redigerad 2 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag tror iaf på Barca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag tror iaf på Barca. Och så spelades matchen för ca 12 h sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Och så spelades matchen för ca 12 h sen Förlåt. Märkte inte det. Hur gick det då? (orkar inte läsa hela topicen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Förlåt. Märkte inte det. Hur gick det då? (orkar inte läsa hela topicen) Det slutade 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det slutade 1-1 Ok. Återigen fölåt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ok. Återigen fölåt.:"> Np. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vad är det du sitter och skriver. Det ända dom kunde nämna och det ända dom vill snacka om är Ronaldinho, Ronaldinho och åter Ronaldinho, vilket jävla tjafs det blir tillslut. Sen vet inte Hedman vad han sitter och säger, usch pusch för såna pack. Tacka vet jag Fjelle, Werner och Thulin på Canal+. Där har vi spekulanter... Jag menar inte bara igår. Utan varje lördag och söndag när dom är i TV4 studion. Men SVT e sämst. Ända bra e Glenn Strömberg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 1-1 Bra real Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts