tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Kl 10 på kvällen smäller det, Braca Vs Real. Vem tror ni vinner i El Classico? Själv hoppas jag och tror att Barca med Ronaldinho,Eto och Messi kommer att vinna. Men just nu spelar Zlatan och Juventus mot Treviso på TV4+ om ni vill kolla. Redigerad 1 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag chansar på barcelona jag satsar en smiley på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag skulle ha tippat idag, men jag valde att lyssna på Regina Spector istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Som en jävla fåntippare jag är så tror jag på en ganska enkel seger för Barca med hemmaplan och allting. Trots efter en tung match senast mot Benfica och trots att Real är revanschsuget så har Madridlaget ingen chans. Förresten är Messi tveksam till start, så vi kanske får se Henke ikväll...? Trevisomatchen är oviss. Men visst ska ett Juventus ur form ta det. Annars är man inte värd ett Lo Scudetto. Redigerad 1 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Real Madrid suger. Barca kommer lätt vinna! Vilken kanal visas matchen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Real Madrid suger. Barca kommer lätt vinna! Vilken kanal visas matchen på? Kolla på vad topicen heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kolla på vad topicen heter. Tråden heter bara Barcelona Vs Real Madrid Det är i beskrivningen som det står kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kolla på vad topicen heter. *kollar på vad topicen heter* Det förklara fortfarande inte vilken kanal man kan se matchen på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 *kollar på vad topicen heter* Det förklara fortfarande inte vilken kanal man kan se matchen på Läs beskrivningen då står TV4+ där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Barca vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 20 till Barca, Henrik gör assist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Heja Barcelona! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Läs beskrivningen då står TV4+ där Do'h Faaaan...jag har inte TV4+ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Real tror jag vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Orka med Henke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Orka med Henke. Haha! Du är bara avundsjuk för han gick till Skånes stolthet istället för mff Redigerad 1 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Suck.. nu vart Zlatan utbytt i Juventus matchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Haha! Du är bara avundsjuk för han gick till Skånes stolthet istället för mff HIF! HIF! HIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Haha! Du är bara avundsjuk för han gick till Skånes stolthet istället för mff Afonso o Skoog kommer att k***a upp Henke. Han har ingen chans i derbyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Afonso o Skoog kommer att k***a upp Henke. Han har ingen chans i derbyt. Eller inte... Eller jo, dom kanske kommer försöka att röra han K*K men det hinner dom ej med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts