BigBear Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Nån som vet var man kan ladda ner en bodyguard mod som funkar till GTA3? Dom jag har laddat ner har inte funkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 vad är bodyguard?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Ska nog funka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Ska nog funka ! hmm, nä, de hände samma sak som dom andra jag laddat ner, spelet laddar och sen hakar den upp sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 vad är bodyguard?? livvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 du måste typ ta och trycka på start new game så funkar det du kan aldrig ladda ett sparat spel med den moden instalerad.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 du måste typ ta och trycka på start new game så funkar det du kan aldrig ladda ett sparat spel med den moden instalerad.... :'( har provat new game och då kom jag iaf in i spelet men ingen bodyguard fanns, men måste man spara spelet efter man tagit new game för att få fram livvakten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Nån som vet var man kan ladda ner en bodyguard mod som funkar till GTA3? Dom jag har laddat ner har inte funkat... det är väll bara ett vist uppdrag som mod-livakterna kommer fram på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 hmm, nä, de hände samma sak som dom andra jag laddat ner, spelet laddar och sen hakar den upp sig... du kanske ska köra new game gjör du det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Testa med den som finns på GTAsajten, den ska fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Testa med den som finns på GTAsajten, den ska fungera! Men den moden é väl bara så att man får livvakter på första uppdraget hos King Courtney? Det finns ju moddar där man har en hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Finns inga som man har hela tiden tror jag ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Finns inga som man har hela tiden tror jag ...... dom jag har laddat ner så ska man ha de. men dom har ju inte funkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 hmm, då vet jag inte för jag har inte hört talas om nån sån mod, men jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 (redigerad) här finns den att ladda ner.. Redigerad 1 februari, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 här finns den att ladda ner.. Öhh, har Arman översatt sin GTA3-sajt till tyska?? http://members.lycos.nl/gamergunhosting/gta3/info.htm http://www.grandtheftauto-3.cjb.net Skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 men du måste gå in i den där cirkeln så kommer det en livvakt fallandes från himlen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 cirkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Den nyaste och bästa Bodyguard modden: http://home.no.net/barton57/BWbodyguards.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 tack för länken, bodyguard modden funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts