nexus Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Jag fick 18 av 18 rätt i det här iq testet http://expressen.se/index.jsp?a=287866 Jag gjorde det 3 gånger sen fick jag Resultat Alla rätt. Du har mycket goda möjligheter att klara Mensas inträdesprov. Redigerad 1 april, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Fick 8 rätt... Jag skulle inte klara Mensas intagningsprov :'( Mitt liv är förstört!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Fråga 18 av 18 Figurserien fortsätter med: Du måste svara på alla frågor innan du kan se ditt resultat. ------------------------------------------------------------------------- Detta kom upp när jag skulle visa resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Resultat 16 rätt. Du har mycket goda möjligheter att klara Mensas inträdesprov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 "14 rätt. Du har möjlighet att klara Mensas inträdesprov." Orkade inte koncentrera mig på slutet, då jag är upptagen med annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Orka bry som om några fjant test. Fick 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 12 rätt. Försökte testet även om jag hade huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Bah. Ännu en kukmätartråd, och ännu en gång har jag längst. Alla rätt. Så klart. Enkelt, för enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 4 AF 18 chansade på de sista 14 frågorna (mellan D E C F) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 4 rätt. Din styrka ligger nog inte i att lösa IQ-uppgifter. Chansade på alla utom de 3 första....sen orkade jag inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 4 rätt. Din styrka ligger nog inte i att lösa IQ-uppgifter. Chansade på alla.... orka sånt här bajs. Vi får väl se vad som händer på inträdesprovet. Någon som vill ha svaren till alla?... hit med några kronor så ska jag se till att du klarar testet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Resultat Alla rätt. Du har mycket goda möjligheter att klara Mensas inträdesprov. Vem kunde ana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag orkade inte göra färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag orkade inte heller göra färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts