Moroni_Family Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Oja, min polare med. Väldigt, väldigt irriterande. Jag testade med att ta på mig den outfiten och aldrig någonsin byta. Och just vid ett mission då man var tvungen att byta outfit så låstes eller den "buggades" fast i affären. Störande i alla fall. Samma för mig. Det är Cubans kläderna som inte går att ta. När jag går in i affären går det inte att gå fram till kläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Samma för mig. Det är Cubans kläderna som inte går att ta. När jag går in i affären går det inte att gå fram till kläderna. Det finns ett tips så man slipper detta: Om du gillar Cubankläderna så ska du behålla dom på tills uppdraget "Cop land" Sen när du gör "Cop land"(när du ska bomba ett café med Lance) då får du poliskläderna. Efter det uppdraget så byter du till nån annan outfit UTOM Cubanoutfiten. Sen går du till polishuset och tar på poliskläderna, och sen kan du ta på Cubankläderna utan att den osynliga väggen finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det finns ett tips så man slipper detta: Om du gillar Cubankläderna så ska du behålla dom på tills uppdraget "Cop land" Sen när du gör "Cop land"(när du ska bomba ett café med Lance) då får du poliskläderna. Efter det uppdraget så byter du till nån annan outfit UTOM Cubanoutfiten. Sen går du till polishuset och tar på poliskläderna, och sen kan du ta på Cubankläderna utan att den osynliga väggen finns där Tack för hjälpen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tack för hjälpen:) Varsegod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vote: Street. En klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Gillar casual bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vilken är det som man tar på sig innan man åker till Cortez fest. En blå kavaj. Jag frågar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag frågar igen. Soiree outfit? 80's! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Soiree outfit? 80's! Den finns inte med som svartaltenativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den finns inte med som svartaltenativ. Titta på första posten. Där skrev jag att Casual är kläderna i köpcentret och sioreé är den hos rafaels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag gillar röd tracksiut och duär lika sjuk i huvudet som jag när ja spelar. Kan jag joina er? Jag är nog värst. Vem var det som jagade I skogen? Vem körde en traktor på en åker timme efter timme? Haha. Fantasi äger, det är då det blir roligt att spela. Har dock börjat tappa det för San Andreas. Stör mig mest på att tiden går så jävla fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kan jag joina er? Jag är nog värst. Vem var det som jagade I skogen? Vem körde en traktor på en åker timme efter timme? Haha. Fantasi äger, det är då det blir roligt att spela. Har dock börjat tappa det för San Andreas. Stör mig mest på att tiden går så jävla fort. Du får joina oss Offtopic:När man rånar Café robina i little havanna, kommer det cubaner då och ska skydda cafét? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vote:Casual..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Vote: Mr. Vercetti. Lyxiga kläder ger en känsla av makt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts