fido vercetti Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Vote:Havanna Jag gillar att stå och snacka med cubanerna och anfalla lite haitans då å då EDIT:Kollade på en sida nu och Casual är den på köpcentret och den utanför rafaels heter sioreé Redigerad 1 april, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Vote: Den gammla hederliga Hawaii skjortan Redigerad 1 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vote:Hawaii-skjortan.. Är så fäst vid den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vote:Hawaii-skjortan.. Är så fäst vid den.. Gillar den med. Men den är bara snygg när det är soligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Street eller Havanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Street eller Havanna. Dåligt att vissa har porblem med att ta havanna outfiten, men jag vet hur. Ta på dig polisdräkten först innan du tar havanna. Förutom uppdraget där kan ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Orginalet! Vote: Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag gillar Tracksuit (svart). Jag är nog den ende här som rösta på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Ingen som gillar den röda tracksuiten? Ibland brukar jag gå kl 5.00 till Jocksport i Downtown eller Lundromat(stavning?) i litte haiti, hämta en tracksuit och ta en joggingrunda runt vice city. Sen när jag har joggat runt hela staden letar jag upp en pizzeria och sätter mig där för att äta en liten lunch och kanske snackar med killen i kassan. Redigerad 2 april, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Orginalet! Vote: Street Är inte orginalet Hawaii skjortan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tommys vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Är inte orginalet Hawaii skjortan? Ja. Street(den vanliga hawaiiskortan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ingen som gillar den röda tracksuiten? Ibland brukar jag gå kl 5.00 till Jocksport i Downtown eller Lundromat(stavning?) i litte haiti, hämta en tracksuit och ta en joggingrunda runt vice city. Sen när jag har joggat runt hela staden letar jag upp en pizzeria och sätter mig där för att äta en liten lunch och kanske snackar med killen i kassan. Jag gillar röd tracksiut och duär lika sjuk i huvudet som jag när ja spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag gillar röd tracksiut och duär lika sjuk i huvudet som jag när ja spelar. Sjuk i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aftermath Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: Mr. Vercetti. affärs kostym, tjusigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Gissa vad? Vote: Poliskläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vilken är det som man tar på sig innan man åker till Cortez fest. En blå kavaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Brukar skifta mellan den blå (miami vice kostymen) Mr. Vercetti och Hawaii skjortan..men origanlet är skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nån mer än jag som har hittat dom där kläderna som inte går att komma åt? dom är typ i nån affär som inte går att komma in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Nån mer än jag som har hittat dom där kläderna som inte går att komma åt? dom är typ i nån affär som inte går att komma in i. Oja, min polare med. Väldigt, väldigt irriterande. Jag testade med att ta på mig den outfiten och aldrig någonsin byta. Och just vid ett mission då man var tvungen att byta outfit så låstes eller den "buggades" fast i affären. Störande i alla fall. Redigerad 8 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts