Conny_S Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ville upplysa alla RPGare att World of Starcraft (bered er på att börja säga WoS) kommer kvartal 4 2007. Läs mer här: http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofstar...0of%20starcraft Bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Ser ut som en kopia av WoW . Edit: Fasst det är väll Blizzard som släpper WoS? Redigerad 1 april, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag känner på mig att detta förmodligen kommer att äga ##¤%¤% ur "WoW". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 HAHA! April april din dumma sill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hoppas man inte behöver betala varje månad för att spela WoS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hoppas man inte behöver betala varje månad för att spela WoS. Aj agri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 1:a April någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Säker på att detta inter är ett april-skämt? FAN! Hew han före! Redigerad 1 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 1:a April någon? SKit!! Isf har dom då lurat mig :'( :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Den där lönnmördar snubben ifrån Starcraft Ghost på första bilden(till höger) ser väääldigt inklippt ut Redigerad 1 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nog ett av det sämsta 1 april skämtet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Väldigt mycket arbete på bilderna för ett skämt Redigerad 1 april, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tycker mig se ganska många besvikna ansikten just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Lern2aprilfools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 LOL! Jag trodde på det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hahahaha "April April" var det första jag tänkte och jag hade rätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Lawl, trodde också på det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 GTA Chicago gick jag direkt på, men det här fattade jag direkt att det måste vara ett aprilskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Haha, kunde kanske blivit ett kul spel annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts