Alpha Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 http://www.wow-europe.com/en/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag lurade några kompisar att jag köpte en moped igår, en MH Furia Dom gick på det också Fatta tråkigt, vi hade skoldag idag Vadå skoldag idag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vadå skoldag idag ? De kanske hade öppet hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 http://www.wow-europe.com/en/ Haha! Eat at BurgerCraft! Daliniya & Xiliris, 01/04/2006 Following the growth of World of Warcraft, we are pleased to announce our latest business venture: World of Warcraft themed restaurants. The first of the World of Warcraft themed restaurants, named "BurgerCraft," will open on June 1, 2006 in Los Angeles, California. Focusing on the cuisine of Azeroth, it will offer intrepid adventurers the chance to sample such dishes as Red Dragon Wings, Zealot Fries and Frost Shock Smoothies! Learn more about BurgerCraf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sry för dubbelpost. Detta aprilskämt hade varit värst om det varit sant. http://www.fz.se/wtf/view.php?linkid=1851 Fast det där The Sims2: Black mesa, lät bra Fan har feber idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 April, april. (DN) Jag har inte luat någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Usch, fick sån nojja just nu, det är ju FÖRSTA APRIL idag!! Nej, jag är inte vidskeplig, inte det minsta.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 1:a April suger...ingen har lurat mig sen 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Skrev på min blogg att jag trillat ner för trappan och brutit foten i morse Now that's just CRAZY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Lurade en kompis (som jag vet vill ha Xbox 360) att den kommer prissänkas med 1000 kr. Han blev jätteglad, men när jag avslöjade skämtet blev han arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Någon som sett April skämtet i Google earth då? Paint är och förblir Djävulens avkomma... Photodraw ftw. Redigerad 1 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) En till från google: http://www.google.se/romance/ Redigerad 1 april, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja, jag skulle bli lurad men blev inte det. Varför skulle jag tro på en sån liten j***a skåning. Hatar folk som utnyttjar andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Haha, jag skrev till min kusin att GTA har slutat tillverkas, pga övervåld. Otroligt nog trodde han mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kan nån skicka dump eller berätta om webbhallen-skämtet och fragbite-skämtet? Det suger att vara bortrest första april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det Bästa skämtet Var noG Sven Coops skämt man blev Lurad! Dem, sa typ att det blev rättegång om deras webserver och att ett företag vid namn Svens Discount Shop hade tagit över den, dem gjorde ny sajt och sånt. dem gjorde också en permanent sida för lura andra verkligen att dem hade bytt, dem som äger Sven Coops forum hade tagit rollerna och skrev på forumet, och massa sånt lurad blev man ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 April, april. (DN) Jag har inte luat någon. Publicerad 31 mars 20:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts